http://www.dailymail.co.uk/news/article-2662726/Radical-Sunni-Islamists-face-jail-attack-group-Shiites-case-Muslim-sectarian-violence-Britain.html
Muslimit hyökkäävät toisten muslimien kimppuun Euroopassakin. Tuo sota on jo kaiketi jatkunut lähes tuhat vuotta? Rauhanuskonnon kaksi haaraa vaiko vain väärän profeetan seuraajia?
Nyt se alkoi Euroopassakin
16
182
Vastaukset
- Sama juttu kuin
Protestantit ja katoliset.
- 10+14
Näin se kulttuurimme rikastuu!
- UskontoVoiOllaSePiru
Kertokaapa minulle kristillinen länsimaa jossa kristityt käyvät keskenään uskonnollista sisällissotaa kuten Syyriassa muslimit nyt.
Samalla voisitte kertoa länsimaat, jotka käyvät keskenään ns. uskonsotaa tykein ja tappamalla toisia kristittyjä.
I ja II maailmansota ei ollut kristittyjen länsimaisten valtioiden välistä uskonsotaa vaan aivan muuta. Neuvostoliitto ei hyökännyt Suomeen uskonsodan verukkeella.
Historiassa täytyy länsimaiden osalta mennä todella pitkälle, jotta pääsemme sivulle: uskonsodat ja noitavainot.
Esimerkki protestantit ja katoliset näemme mitä uskonnon varjolla saatetaan tehdä.
Alkusyy tosin ei ole uskonnollinen mutta siitä kehitettiin sellainen.
Uskonto on itse piru jos se saa liian suuren vallan. Uskonnon varjolla voidaan räjäyttää hyvällä omatunnolla viatonta torikansaa. Palkintona siitä saa vielä martyyrikuoleman ja kuolemantakaisen herkutteluelämän.
Kukaan muu ei tällaista soopaa voi uskoa kuin uskontonsa sokaisema joka on valmis kuolemaan tappaessaan summittaisen silmittömästi maanmiehiään tai muita uskontoa tunnustavia viattomia.
Nykyinen muslimien terrorismi ei mitenkään ole islamin mukaista vaikka imaamit jihadia kiihkossaan saarnaavatkin. - Jeesuksen esimerkki
Kyse on politiikasta ja kansallisista kiistoista - eivät ole uskovia kristittyjä kahinoivat, vain tapakristittyjä. Väkivaltaisesti käyttäytyvä ei ole sydämestään Jeesuksen seuraaja.
- dawlahislamiya
Anteeksi, mutta miksi luulet että islam on "rauhan"uskonto?
Jos jenkkipoika hyökkää irakiin tai afghanistaniin , niin hän voi olla varma palaavansa kotiin ruumissäkissä.
islam on oikeuden ja kunnian uskonto, mikä on vihamielinen sortoa vastaan. Jos muslimeja sorretaan, niin voit olla varma että islamissa ei ole mitään "rauhaa"- Rly
Näinhän ne kristitytkin väittivät kun tänne tulivat.
- 10+8
"Anteeksi, mutta miksi luulet että islam on "rauhan"uskonto?"
Oh. Enpä tiedä... Ehkäpä tästä syystä:
http://en.wikipedia.org/wiki/Religion_of_Peace - 3+4
10+8 kirjoitti:
"Anteeksi, mutta miksi luulet että islam on "rauhan"uskonto?"
Oh. Enpä tiedä... Ehkäpä tästä syystä:
http://en.wikipedia.org/wiki/Religion_of_PeaceUusateistit ja kristityt taas syyllisiä.
- IslamicStateOfIraq+S
10+8 kirjoitti:
"Anteeksi, mutta miksi luulet että islam on "rauhan"uskonto?"
Oh. Enpä tiedä... Ehkäpä tästä syystä:
http://en.wikipedia.org/wiki/Religion_of_PeaceEhkäpä pian näemme Islamilaisen valtion, jossa ilmentyy tuo rauha.
Ongelma kun on siinä, että sionistit ja kätyrinsä UUESSAA estävät minkäänlaista rauhaa vallitsemasta siellä, missä islamilainen valtio tai laki nostavat hukankin päätään..
Jättäkää rauhaan, tai pelätkää.. Vapaa valinta.
Tietääkseni juutalaiset ovat ainoa monoteistinen uskonto/kansa, joka sanoo
a) ettei Jeesus (rauha Hänelle) ollut Messias,
b) ettei Hän syntynyt neitsyestä,
c) ettei Hän ollut Jumalan sanasta lihaksi tullut
d) ettei Hän tehnyt ihmeitä Jumalan antamalla voimalla ja Jumalan luvalla, vaan oli huijari,
e) ettei Hän elä, vaan juutalaiset tappoivat Hänet,
f ) ettei Hän tule takaisin maan päälle aikojen lopussa,
g) ettei Hän silloin tule maanpäällisen Jumalan valtakunnan hallitsijaksi
Raamatussa on vertaus kuninkaasta, joka lähti kaukaiseen maahan hakemaan kuninkuuden itselleen. Tuo vertaus kuvaa tietysti Jeesusta, joka meni taivaaseen Jumalan luokse palatakseen takaisin, Jumalan lain mukaisesti hallitsevana kuninkaana.
Ja niinkuin Raamatun mukaan Jeesus itse kertoo sanovansa tullessan matkalta: "Ja nuo, jotka eivät tahtoneet minua kuninkaakseen, tuokaa tänne, ja teloittakaa minun edessäni!!"
Kovaa tekstiä Jeesukselta itseltään. Ja jos katsomme nykyistä sraelin valtiota, lienee selvää, ettei sillä ole mitään tekemistä Jumalan hallinnon, ja lakien kunnioittamisen kanssa.
Heidät on kerätty sinne viimeiseen tuhoon, josta "jää jäljelle vain jäännös". - Esikoislapsi
IslamicStateOfIraq+S kirjoitti:
Ehkäpä pian näemme Islamilaisen valtion, jossa ilmentyy tuo rauha.
Ongelma kun on siinä, että sionistit ja kätyrinsä UUESSAA estävät minkäänlaista rauhaa vallitsemasta siellä, missä islamilainen valtio tai laki nostavat hukankin päätään..
Jättäkää rauhaan, tai pelätkää.. Vapaa valinta.
Tietääkseni juutalaiset ovat ainoa monoteistinen uskonto/kansa, joka sanoo
a) ettei Jeesus (rauha Hänelle) ollut Messias,
b) ettei Hän syntynyt neitsyestä,
c) ettei Hän ollut Jumalan sanasta lihaksi tullut
d) ettei Hän tehnyt ihmeitä Jumalan antamalla voimalla ja Jumalan luvalla, vaan oli huijari,
e) ettei Hän elä, vaan juutalaiset tappoivat Hänet,
f ) ettei Hän tule takaisin maan päälle aikojen lopussa,
g) ettei Hän silloin tule maanpäällisen Jumalan valtakunnan hallitsijaksi
Raamatussa on vertaus kuninkaasta, joka lähti kaukaiseen maahan hakemaan kuninkuuden itselleen. Tuo vertaus kuvaa tietysti Jeesusta, joka meni taivaaseen Jumalan luokse palatakseen takaisin, Jumalan lain mukaisesti hallitsevana kuninkaana.
Ja niinkuin Raamatun mukaan Jeesus itse kertoo sanovansa tullessan matkalta: "Ja nuo, jotka eivät tahtoneet minua kuninkaakseen, tuokaa tänne, ja teloittakaa minun edessäni!!"
Kovaa tekstiä Jeesukselta itseltään. Ja jos katsomme nykyistä sraelin valtiota, lienee selvää, ettei sillä ole mitään tekemistä Jumalan hallinnon, ja lakien kunnioittamisen kanssa.
Heidät on kerätty sinne viimeiseen tuhoon, josta "jää jäljelle vain jäännös".Juutalaiset ovat Jumalan omaisuuskansa - esikoislapsi.
Jumala itse on tuonut kansansa kotiin Luvattuun maahan - arabimuslimit yrittävät varastaa esikoisen aseman juutalaisilta.
Kristitty USA jatkuvasti sodassa ja kahinassa muitten maitten kanssa. Kyllä ne kristitytkin osaa tappaa muita ja toisiaan.
- Tosimies.
Tappaisi toisensa, ihanaa.
- Nasse..
Onneksi edustamasi Hell-und-die lahko on rauhan asialla, jos ei muuten niin väkisin!
Ainoastaan muslimien väkivaltaisuus on yhdistävänä tekijänä aloituseksta tähän uutiseen:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2679587/Racist-thugs-jailed-battering-two-men-death-baseball-bats-werent-Muslim.html
Ei tuolle kuitenkaan kannattane uutta alotusta tehdä. Ja on huomattava, että muslimineuvosto (vaimikälie) tuomitsi muslimien rasistisen rikoksen.- Ikuinen ongelma
Missä muslimi, siellä ongelma.
Muslimit eivät tule toimeen edes keskenään. Jokaisessa muslimimaassa on kaksi suurta uskonhaaraa napit vastakkain ja lopuissa he sotivat uskonsotaa kuten Syyriassa nyt.
Koraanin mukaan rauha on vasta sitten, kun yksi ja ainoa uskonhaara on vallassa ja yhteiskunta tunnustaa yhteen ääneen samaa uskonhaaraa. Muut ovat pakkokäännytettyinä tai tapettuina. Tapetut ovat hiljaa ja käännytetyt teeskentelevät.
Täydellistä valtaa on mahdoton saada. Siksi uskonsodat jatkuvat ikuisesti. Jos sellainen tilanne olisi vallalla, olisi yhteiskunta tosi sairas. Valvonta olisi kuin P-Koreassa ikään ja kansalaiset vapisisivat, koska tullaan hakemaan.... Valtaa hoitaisi isis-partiot.
Siksikin muslimien tavoite rauhasta eli yhden vallanaatteen diktatuurista on tasolla al ghaida, isis tai jokin muu vastaava ihanneyhteiskunta.
Pohjois-Korea on niihin verrattuna hyvinvointivaltio. - Islam on Sa*tanasta
Väkivaltaisissa muslimeissa on Pedon merkki - Allahinsa on Sa*atana, joten vakaumuksellisten muslimien väkivaltaiset teotkin ovat sen mukaisia.
Hedelmistään puu tunnetaan, sanoo Raamattu - ja islamin hedelmät ovat väkivaltaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654
