Nyt se alkoi Euroopassakin

16

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama juttu kuin

      Protestantit ja katoliset.

      • 10+14

        Näin se kulttuurimme rikastuu!


      • UskontoVoiOllaSePiru

        Kertokaapa minulle kristillinen länsimaa jossa kristityt käyvät keskenään uskonnollista sisällissotaa kuten Syyriassa muslimit nyt.
        Samalla voisitte kertoa länsimaat, jotka käyvät keskenään ns. uskonsotaa tykein ja tappamalla toisia kristittyjä.

        I ja II maailmansota ei ollut kristittyjen länsimaisten valtioiden välistä uskonsotaa vaan aivan muuta. Neuvostoliitto ei hyökännyt Suomeen uskonsodan verukkeella.

        Historiassa täytyy länsimaiden osalta mennä todella pitkälle, jotta pääsemme sivulle: uskonsodat ja noitavainot.

        Esimerkki protestantit ja katoliset näemme mitä uskonnon varjolla saatetaan tehdä.
        Alkusyy tosin ei ole uskonnollinen mutta siitä kehitettiin sellainen.

        Uskonto on itse piru jos se saa liian suuren vallan. Uskonnon varjolla voidaan räjäyttää hyvällä omatunnolla viatonta torikansaa. Palkintona siitä saa vielä martyyrikuoleman ja kuolemantakaisen herkutteluelämän.
        Kukaan muu ei tällaista soopaa voi uskoa kuin uskontonsa sokaisema joka on valmis kuolemaan tappaessaan summittaisen silmittömästi maanmiehiään tai muita uskontoa tunnustavia viattomia.
        Nykyinen muslimien terrorismi ei mitenkään ole islamin mukaista vaikka imaamit jihadia kiihkossaan saarnaavatkin.


      • Jeesuksen esimerkki

        Kyse on politiikasta ja kansallisista kiistoista - eivät ole uskovia kristittyjä kahinoivat, vain tapakristittyjä. Väkivaltaisesti käyttäytyvä ei ole sydämestään Jeesuksen seuraaja.


    • dawlahislamiya

      Anteeksi, mutta miksi luulet että islam on "rauhan"uskonto?

      Jos jenkkipoika hyökkää irakiin tai afghanistaniin , niin hän voi olla varma palaavansa kotiin ruumissäkissä.

      islam on oikeuden ja kunnian uskonto, mikä on vihamielinen sortoa vastaan. Jos muslimeja sorretaan, niin voit olla varma että islamissa ei ole mitään "rauhaa"

      • Rly

        Näinhän ne kristitytkin väittivät kun tänne tulivat.


      • 10+8

      • 3+4

      • IslamicStateOfIraq+S
        10+8 kirjoitti:

        "Anteeksi, mutta miksi luulet että islam on "rauhan"uskonto?"

        Oh. Enpä tiedä... Ehkäpä tästä syystä:


        http://en.wikipedia.org/wiki/Religion_of_Peace

        Ehkäpä pian näemme Islamilaisen valtion, jossa ilmentyy tuo rauha.
        Ongelma kun on siinä, että sionistit ja kätyrinsä UUESSAA estävät minkäänlaista rauhaa vallitsemasta siellä, missä islamilainen valtio tai laki nostavat hukankin päätään..
        Jättäkää rauhaan, tai pelätkää.. Vapaa valinta.

        Tietääkseni juutalaiset ovat ainoa monoteistinen uskonto/kansa, joka sanoo
        a) ettei Jeesus (rauha Hänelle) ollut Messias,
        b) ettei Hän syntynyt neitsyestä,
        c) ettei Hän ollut Jumalan sanasta lihaksi tullut
        d) ettei Hän tehnyt ihmeitä Jumalan antamalla voimalla ja Jumalan luvalla, vaan oli huijari,
        e) ettei Hän elä, vaan juutalaiset tappoivat Hänet,
        f ) ettei Hän tule takaisin maan päälle aikojen lopussa,
        g) ettei Hän silloin tule maanpäällisen Jumalan valtakunnan hallitsijaksi

        Raamatussa on vertaus kuninkaasta, joka lähti kaukaiseen maahan hakemaan kuninkuuden itselleen. Tuo vertaus kuvaa tietysti Jeesusta, joka meni taivaaseen Jumalan luokse palatakseen takaisin, Jumalan lain mukaisesti hallitsevana kuninkaana.

        Ja niinkuin Raamatun mukaan Jeesus itse kertoo sanovansa tullessan matkalta: "Ja nuo, jotka eivät tahtoneet minua kuninkaakseen, tuokaa tänne, ja teloittakaa minun edessäni!!"

        Kovaa tekstiä Jeesukselta itseltään. Ja jos katsomme nykyistä sraelin valtiota, lienee selvää, ettei sillä ole mitään tekemistä Jumalan hallinnon, ja lakien kunnioittamisen kanssa.
        Heidät on kerätty sinne viimeiseen tuhoon, josta "jää jäljelle vain jäännös".


      • Esikoislapsi
        IslamicStateOfIraq+S kirjoitti:

        Ehkäpä pian näemme Islamilaisen valtion, jossa ilmentyy tuo rauha.
        Ongelma kun on siinä, että sionistit ja kätyrinsä UUESSAA estävät minkäänlaista rauhaa vallitsemasta siellä, missä islamilainen valtio tai laki nostavat hukankin päätään..
        Jättäkää rauhaan, tai pelätkää.. Vapaa valinta.

        Tietääkseni juutalaiset ovat ainoa monoteistinen uskonto/kansa, joka sanoo
        a) ettei Jeesus (rauha Hänelle) ollut Messias,
        b) ettei Hän syntynyt neitsyestä,
        c) ettei Hän ollut Jumalan sanasta lihaksi tullut
        d) ettei Hän tehnyt ihmeitä Jumalan antamalla voimalla ja Jumalan luvalla, vaan oli huijari,
        e) ettei Hän elä, vaan juutalaiset tappoivat Hänet,
        f ) ettei Hän tule takaisin maan päälle aikojen lopussa,
        g) ettei Hän silloin tule maanpäällisen Jumalan valtakunnan hallitsijaksi

        Raamatussa on vertaus kuninkaasta, joka lähti kaukaiseen maahan hakemaan kuninkuuden itselleen. Tuo vertaus kuvaa tietysti Jeesusta, joka meni taivaaseen Jumalan luokse palatakseen takaisin, Jumalan lain mukaisesti hallitsevana kuninkaana.

        Ja niinkuin Raamatun mukaan Jeesus itse kertoo sanovansa tullessan matkalta: "Ja nuo, jotka eivät tahtoneet minua kuninkaakseen, tuokaa tänne, ja teloittakaa minun edessäni!!"

        Kovaa tekstiä Jeesukselta itseltään. Ja jos katsomme nykyistä sraelin valtiota, lienee selvää, ettei sillä ole mitään tekemistä Jumalan hallinnon, ja lakien kunnioittamisen kanssa.
        Heidät on kerätty sinne viimeiseen tuhoon, josta "jää jäljelle vain jäännös".

        Juutalaiset ovat Jumalan omaisuuskansa - esikoislapsi.

        Jumala itse on tuonut kansansa kotiin Luvattuun maahan - arabimuslimit yrittävät varastaa esikoisen aseman juutalaisilta.


    • Kristitty USA jatkuvasti sodassa ja kahinassa muitten maitten kanssa. Kyllä ne kristitytkin osaa tappaa muita ja toisiaan.

    • Tosimies.

      Tappaisi toisensa, ihanaa.

    • Nasse..

      Onneksi edustamasi Hell-und-die lahko on rauhan asialla, jos ei muuten niin väkisin!

    • Ikuinen ongelma

      Missä muslimi, siellä ongelma.
      Muslimit eivät tule toimeen edes keskenään. Jokaisessa muslimimaassa on kaksi suurta uskonhaaraa napit vastakkain ja lopuissa he sotivat uskonsotaa kuten Syyriassa nyt.

      Koraanin mukaan rauha on vasta sitten, kun yksi ja ainoa uskonhaara on vallassa ja yhteiskunta tunnustaa yhteen ääneen samaa uskonhaaraa. Muut ovat pakkokäännytettyinä tai tapettuina. Tapetut ovat hiljaa ja käännytetyt teeskentelevät.

      Täydellistä valtaa on mahdoton saada. Siksi uskonsodat jatkuvat ikuisesti. Jos sellainen tilanne olisi vallalla, olisi yhteiskunta tosi sairas. Valvonta olisi kuin P-Koreassa ikään ja kansalaiset vapisisivat, koska tullaan hakemaan.... Valtaa hoitaisi isis-partiot.
      Siksikin muslimien tavoite rauhasta eli yhden vallanaatteen diktatuurista on tasolla al ghaida, isis tai jokin muu vastaava ihanneyhteiskunta.
      Pohjois-Korea on niihin verrattuna hyvinvointivaltio.

    • Islam on Sa*tanasta

      Väkivaltaisissa muslimeissa on Pedon merkki - Allahinsa on Sa*atana, joten vakaumuksellisten muslimien väkivaltaiset teotkin ovat sen mukaisia.

      Hedelmistään puu tunnetaan, sanoo Raamattu - ja islamin hedelmät ovat väkivaltaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe