Kiharat?

Kikkurat:3

Mitä mieltä jos miehel on kiharat?

19

2730

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sykerönykerö

      Tapasin kolme viikkoa sitten miehen jolla on aivan ihanan sikkuraiset kiharat. En ole ennen livenä nähnyt sellaisia. Ihan suomalainen mies, veikkaan että aika harvinaista tuollaiset hiukset. Tykkäsin, teki mieli koskettaa, en kuitenkaan voinut tehdä niin.

    • luonnonkiharattöytyy

      en tykkää yhtään

    • lovely curls

      Kiharat ovat aivan ihanat miehelläkin! Sellaisen miehen kanssa saa söpöjä lapsiakin!

    • ei näillä hiuslaaduilla

      Riippuu kasvoista. En ole vielä kohdannut komeaa kiharapäistä Suomessa.

    • ihanatkiharat

      olen ihan hulluna kihariin :)
      Se on heikkouteni. Eikä edes niin salainen.
      Oikein harmittaa, kun iso osa kiharatukkaisista miehistä jotenkin nolostuu ja siksi pitää tukan ihan lyhyenä, jopa kaljuna :/

      Eikä silläkään niin väliä, onko oikein tiivis tumma kihara afro, vai sellainen suomalainen vaalea enkelilaine, mun mielestä on molemmat kivoja, ja kaikki siltä väliltä.

    • himala

      Kiharat ja jos on vielä pitkät hiukset niin ahh unelmat :)

    • hottt!

      Kiharat on aivan ihanat, paras on sellainen hemaisevan seksikäs pörröpää

    • 19+10

      Mulla on mustat luonnonkiharat ja olen siis ihan peri suomalainen hamaan historiaan saakka ja vihaan kiharoitani ja vahvoja hiuksia vaikkakin hyvin moni nainen on niitä kehunut ja kuulemma olleet lääpällään muhun luonnonkihara mieheen. Kuitenkin käyn parturissa ainakin parin kk.n välein ja pidän hiukset lyhyinä koska ei siinä takkutukassa harakan pesässä kehtaa kylillä liikkua.

    • Mä oon funtsannu
      • Just noinn...

        Tommonen afro-tukka mulla oli 60-70-luvun taiteessa. Tosin aivan tummanpunaruskea, melkein musta... ja tummanruskeet silmät.
        Sillon parikymppisenä. Siihen vielä Rohdi Heinzin suunnittelema takki ja pitkävartiset nyörikengät.
        Oikein helvetinmoinen hippilook.
        No, kävikö?
        Täytyy mäyäntää, että kyllä kävi... juu=)

        On mulla tukka vieläkin. En vaan muista missä=)


    • kiharat JEES

      Kaikki exät ollu jostain syystä kiharapäisiä punapigmenttisiä pisamanaamoja. Taisivat olla ulkomuodon mukaan valittuja kun kerran exiä ovat ! Aviomies taas tukaton karvanaama, mutta salaa ihailen noita edellämainittuja, jos sattuu vaan vastaan tulemaan ! Tummia miehiä ei kohdalleni ole sattunut ainoatakaan, jotenkin maku ei vaan osu eikä hekään kyllä mun perään erityisemmin ole ollut.

    • tykkään!

      Lyhyet vaaleat kiharat hiukset miehellä, voiko söpömpää olla :)

    • Nimimerkkiäsi

      ehdin jo pelästyyn, että kaikki haukkuis lyttyyn kiharat hiukset,
      Mut ei näköjään:)!! Mustat kiharat (laitetut) hiukset hyvässä naamassa..;)
      Miettikää Benedict Cumberbatchia näyttelemässä Sherlockia, siinä on sitä jotain.
      Tai suorat pitkät hiukset
      Tai lainehtivat
      Tai pörröpää
      I love them all!!!!

    • vaalentunut

      Mites sitten tälläinen tukka joka kihartuu mitä pidemmälksi se kasvaa? Mulla tukka alkaa kihartuun luonnostaan vasta ollessaan tarpeeksi pitkä. Lapsena tukka oli aivan musta mutta jostain syystä se on vuosien varrella vaalentunut ja on nyt tumman ruskea. Että tälläinen tapaus, mitä ootta mieltä?

    • tuppi

      kihariin......

    • tyylitajuton

      pete parkkonen: onko se kihara vai afro? joka tapauksessa hänelle sopii!! Joten vastaukseni on tyyppikohtainen..

    • ihanatkiharaat

      ai niin, muistan yhden poikaporukan, joka päätti että kasarihevi on heidän tyyli-ikoni ja ne kellä oli luonnostaan suora tukka permanenttasi sen :D

      Se oli aika hauska.

    • onnekas anni

      Mun miehellä on luonnonkiharat ja pitkät hiukset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5619
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      480
      3601
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      160
      3405
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2633
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2439
    6. 270
      2055
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1517
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1442
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1399
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1180
    Aihe