Mitä mieltä jos miehel on kiharat?
Kiharat?
19
2989
Vastaukset
- sykerönykerö
Tapasin kolme viikkoa sitten miehen jolla on aivan ihanan sikkuraiset kiharat. En ole ennen livenä nähnyt sellaisia. Ihan suomalainen mies, veikkaan että aika harvinaista tuollaiset hiukset. Tykkäsin, teki mieli koskettaa, en kuitenkaan voinut tehdä niin.
- luonnonkiharattöytyy
en tykkää yhtään
- lovely curls
Kiharat ovat aivan ihanat miehelläkin! Sellaisen miehen kanssa saa söpöjä lapsiakin!
- ei näillä hiuslaaduilla
Riippuu kasvoista. En ole vielä kohdannut komeaa kiharapäistä Suomessa.
- ihanatkiharat
olen ihan hulluna kihariin :)
Se on heikkouteni. Eikä edes niin salainen.
Oikein harmittaa, kun iso osa kiharatukkaisista miehistä jotenkin nolostuu ja siksi pitää tukan ihan lyhyenä, jopa kaljuna :/
Eikä silläkään niin väliä, onko oikein tiivis tumma kihara afro, vai sellainen suomalainen vaalea enkelilaine, mun mielestä on molemmat kivoja, ja kaikki siltä väliltä. - himala
Kiharat ja jos on vielä pitkät hiukset niin ahh unelmat :)
- hottt!
Kiharat on aivan ihanat, paras on sellainen hemaisevan seksikäs pörröpää
- 19+10
Mulla on mustat luonnonkiharat ja olen siis ihan peri suomalainen hamaan historiaan saakka ja vihaan kiharoitani ja vahvoja hiuksia vaikkakin hyvin moni nainen on niitä kehunut ja kuulemma olleet lääpällään muhun luonnonkihara mieheen. Kuitenkin käyn parturissa ainakin parin kk.n välein ja pidän hiukset lyhyinä koska ei siinä takkutukassa harakan pesässä kehtaa kylillä liikkua.
- Mä oon funtsannu
et kannattaisko otaa mini-vogue tähän kaaliin ?
http://naurunappula.com/1190495/tuksun-kevatlook.jpg - Just noinn...
Tommonen afro-tukka mulla oli 60-70-luvun taiteessa. Tosin aivan tummanpunaruskea, melkein musta... ja tummanruskeet silmät.
Sillon parikymppisenä. Siihen vielä Rohdi Heinzin suunnittelema takki ja pitkävartiset nyörikengät.
Oikein helvetinmoinen hippilook.
No, kävikö?
Täytyy mäyäntää, että kyllä kävi... juu=)
On mulla tukka vieläkin. En vaan muista missä=)
- kiharat JEES
Kaikki exät ollu jostain syystä kiharapäisiä punapigmenttisiä pisamanaamoja. Taisivat olla ulkomuodon mukaan valittuja kun kerran exiä ovat ! Aviomies taas tukaton karvanaama, mutta salaa ihailen noita edellämainittuja, jos sattuu vaan vastaan tulemaan ! Tummia miehiä ei kohdalleni ole sattunut ainoatakaan, jotenkin maku ei vaan osu eikä hekään kyllä mun perään erityisemmin ole ollut.
- tykkään!
Lyhyet vaaleat kiharat hiukset miehellä, voiko söpömpää olla :)
- Nimimerkkiäsi
ehdin jo pelästyyn, että kaikki haukkuis lyttyyn kiharat hiukset,
Mut ei näköjään:)!! Mustat kiharat (laitetut) hiukset hyvässä naamassa..;)
Miettikää Benedict Cumberbatchia näyttelemässä Sherlockia, siinä on sitä jotain.
Tai suorat pitkät hiukset
Tai lainehtivat
Tai pörröpää
I love them all!!!! - vaalentunut
Mites sitten tälläinen tukka joka kihartuu mitä pidemmälksi se kasvaa? Mulla tukka alkaa kihartuun luonnostaan vasta ollessaan tarpeeksi pitkä. Lapsena tukka oli aivan musta mutta jostain syystä se on vuosien varrella vaalentunut ja on nyt tumman ruskea. Että tälläinen tapaus, mitä ootta mieltä?
- tuppi
kihariin......
- tyylitajuton
pete parkkonen: onko se kihara vai afro? joka tapauksessa hänelle sopii!! Joten vastaukseni on tyyppikohtainen..
- ihanatkiharaat
ai niin, muistan yhden poikaporukan, joka päätti että kasarihevi on heidän tyyli-ikoni ja ne kellä oli luonnostaan suora tukka permanenttasi sen :D
Se oli aika hauska. - onnekas anni
Mun miehellä on luonnonkiharat ja pitkät hiukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan493202Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282919- 1212336
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281442- 111346
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802