Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko mahdollista lyhentyä?

liian pitkä

Moi! Haluaisin tietää onko mahdollista mitenkään lyhentyä? Olen 180cm pitkä, eli aivan liian pitkä. Pituuteni todella haittaa elämääni, pojat haluavat itseään lyhyempiä tyttöjä, tästä johtuen en ole ikinä seurustellut. Koitan aina ajatella että muut ovat liian lyhyitä, mutta ei vaan onnistu. Jos saisin pituudestani edes 5cm pois olisin enemmän kuin onnellinen! En kaipaa haukkumisia, vaan vastauksen kysymykseeni; onko mahdollista lyhentyä, jos on niin miten?

9

4004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina...

      EI ole mahdollista lyhentyä.

      Kun olet noin pitkä, niin ehdottomasti muista pitää hyvää huolta luustostasi.

      Toki se osteoporoosi uhkaa pikkulapsiakin suomessa.


      http://personal.inet.fi/koti/remeli/kalsium.htm

      Sun täytyy vaan löytää pitkä mies itsellesi. Kyllä heitä riittää.

      Vuonna 2008 Kansallisen (Finriski 2007) tutkimuksen yhteydessä tehtyjen mittausten mukaan 25–34-vuotiaiden suomalaisten miesten keskipituus oli 179 cm ja naisten 165 cm.

      Itse olen 175cm ja mitään ongelmia löytää miehiä ei ole koskaan ollut.

      Kokonaisuus ratkaisee aina.

    • Turhaan murehdit

      Taidat olla vielä aika nuori ja sun ikäluokan pojat ei ole vielä kasvaneet lopulliseen mittaansa. Oottele muutama vuosi. Toisekseen Itä-Suomessa ja Lapissa on lyhytkasvuisempia miehiä, kuin länsirannikolla ja etelässä. Jos katselet BF ehdokkaita vaikkapa länsirannikolta, niin johan alkaa tulla kaksimetristä adonista toinen toisensa perään!

    • dirli

      Ikä auttaa tuossakin vaivassa. Olen 58 vuotias nivelrikkoinen bainen ja minulla on lähtenyt kaksi senttiä pituudesta pois. Ennen 172 cm nyt 170 cm.
      Et todellakaan ole liian pitkä vaan upea! Tulet näyttämään kauniilta 190-200 cm miehen vierellä.

    • Tynkätylleröinen

      Ranskalainen parranajo ja hiustenleikkuu. Poistettu nykyään käytöstä. Sitä kutsuttiin giljotiiniksi.

      Parhaiten asia hoituu käymällä psykiatrin juttusilla. Nyt sinua harmittaa, mutta todennäköisesti muutaman vuoden päästä ei enää niin. Pitkät ihmiset ovat uskottavampia, ja ansiotasokin on parempi. Kukaan ei ota vakavissaan keski-ikäistä naista, joka on varhaisteini-ikäisen pojan näköinen ja kokoinen (minä).

      Ikäisilläsi nuorilla miehillä on varmasti vielä ongelmaa itsetunnon kanssa. Heillä ei ole kanttia seurustella näyttävän nuoren naisen kanssa. Todennäköisesti pituutesi ansiosta saat pitkän miehen itsellesi. Ja jos oma asenteesi ei ole esteenä ja jos miehellä on itsetuntoa, niin mies voi olla vähän sinua lyhempikin.

    • liian lyhyt

      Toiset ovat korostaneet pituuskasvua sukupuolittain. Tiedän sekä nykyisyydestä että menneisyydestä pariskuntia, joissa nainen on/oli pidempi kuin mies. Näin ollen aina ei ole ollut sääntönä "riittävän lyhyt nainen", jos mies on todellakin jäänyt lyhyeksi.

    • Anonyymi

      Jos sinulla on huono ryhti on mahdollista lyhentyä

    • Anonyymi

      Jep niin haluisin mäkin! Sun pitää lopettaa paljo juokseminen ja maidon juominen. Se vei multa 4cm pois

      • Anonyymi

        maidon juonti,
        näin minullekin sanottiin -60 luvulla, lehmänmaito ei sovi ihmiselle, kaikille , koska lehmän elinkaari on lyhyempi ja kasvun nopeus suurempi.
        se voi tehdä liian kookkaaksi , riippuu henkilön geeneistä
        kenenkään ikää se ei pidennä.


    • Anonyymi

      On jotkut leikkaukset esim turkis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe