http://www.tem.fi/ajankohtaista/uutiset/vuorotteluvapaan_ehdot_muuttuvat_1.9.2014.html
väliinputoajien toimittava siis ennen syyskuuta, jolloin nykyehdot
kiire hakea
2
225
Vastaukset
- Voivoiku on kallista
Työmarkkinajärjestöt saivat eilen
aikaan eläkeratkaisun. Professori
Olli-Pekka Ruuskanen toivoo, että
työurat pitenevät, mutta pelkää, että
vaikka eläkkeelle jäädään myöhemmin,
työurat lyhenevät keskeltä.
- Työelämä on muuttumassa huokoisem-
maksi, eli otetaan sapattivuosia. Jos
ihmiset alkavat vetää lonkkaa keskellä
työuraansa, niin ei tämä ongelma sillä
ratkea, Ruuskanen sanoo.
Ruuskanen muistuttaa, että keskeinen
ongelma myöskään ei ole, että vanhuus-
eläkkeelle jäädään tietyn ikäisenä,
vaan se, että Suomessa on valtava
työkyvyttömyyseläkkeellä olevien määrä.
Voi miten kallista pitää sapattivuosia. Paras kun maksaa työeläkkemaksuja vain. - vuorovapaalla ollut
En tunne enkä ymmärrä ketään jolla "kiire" hakea vuoroteluvapaalle -50% tuloihin?
Se on oma valinta olla pois olemista palkkatyöstä työttömyyskorvausta merkittävästi pienemällä tuella!
Se ei ole kiireellinen asia vaan elämän eräs mahdollisuus "hengittää vapaasti"....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374