Yksin liikkeelle Juhannushumuun --- Psyykkausketju!

atm vielä tovin

Kerätään tähän ketjuun psyykkausta miten pääsee yksin liikkeelle ja löytämään oikean mielentilan. Kertokaa mitkä ajatukset auttavat teitä eteenpäin ja ihmisten ilmoille sekä voittamaan jännityksen.

Jos ei saa pakkeja, ei voi koskaan onnistuakkaan!
Juhannuksena kaikki ovat hyvällä tuulella ja valmiita tutustumaan uusiin ihmisiin.

18

199

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdbdfn

... aika hiljasta. jep jep

• atm vielä tovin

Tänä iltana on kivaa. Tutustun uusiin ihmisiin ja piristyn. Ehkä tapaan kiltin naisen juhannuskoivujen alla

• Missä ne

koivut on ? T: Kiltti nainen

• atm vielä tovin

Tanssilavan vieressä :) Tule sinne

• Melkein pidempi...
        atm vielä tovin kirjoitti:

matka kuin vitsi.... ei käy pks ? ja ikä tietty enemmän kuin 5v ja alle 60v ?

• TUUUUU le
        atm vielä tovin kirjoitti:

mun luo ....muiskis

• atm.

Minä juon olutta ja aion mennä illalla jonnekkin baariin josta näkee jalkapalloa.Yksin aion mennä kun en saanut kaveria. Eihän sitä kotoa tule kukaan hakemaan

• Ihan hyvä idea sinänsä, mutta eipä tässä kauheasti osaa muita psyykata ulos lähtemään, kun ei itseäkään huvita mennä tuonne sateeseen yksinään haahuilemaan ja palelemaan.

Pitäisiköhän lähteä käymään salilla, että edes jotain järkevää tulisi tänäänkin tehtyä? Onhan sekin nyt edes jonkinlaista ihmisten ilmoilla olemista sentään, ja ehkä 1/1000 todennäköisyydellä siellä voisi jopa olla joku sinkkumieskin treenaamassa…

• Olihan siellä salilla yksi mies minun lisäkseni, mutta eipä vaikuttanut mitenkään kiinnostuneelta juttelemaan, vaan oli jotenkin v*ttuuntuneen oloinen. en sitten siinä viitsinyt väkisinkään jutun juurta vääntää, vaan reenattiin siinä kumpikin ihan puhumatta.

• Ujo atm

Tuskin lähden mihinkään tänäkään Juhannuksena. Varmaan vaan ryyppään kotona, saunon ja katselen jalkapalloa. En siis anna itselleni vähäisintäkään mahdollisuutta tutustua johonkin mukavaan naiseen.

• -M-

Minä löydän oikean mielentilan kun unohdan kaikki ajatukset omasta ainutlaatuisuudestani ja lähden vain ihmisenä muiden ihmisten joukkoon. Hyväntahtoisuus on myös tärkeä osa oikeaa mielentilaa. Kun tietää että on hyvällä asialla, ilman taka-ajatuksia, niin uskaltaa paremmin.

• Johan Onnen

Ehkäpä juuri tämän takia se ei koskaan onnistu?

Olet(te) kuin kaloja jotka psyykkaavat itseään hengittämään kuivalla maalla. Sitten hyppäätte maljastanne pöydälle sätkimään vain tajutaksenne että kalat eivät hengitä ilmaa vaikka kuinka siihen yrittäisikään uskoa.

Se mitä normaalit ihmiset tekevät on että he siirtyvät oleilusta sosiaaliseen kanssakäymiseen. Tämä siirros on täysin luonteva, se ei vaadi ponnistusta vaan se tapahtuu koska se on osa normaalia elämää. Jos me yrittäisimme "psyykata itseämme" tai "ylianalysoida" tai "opetella tapoja" luultavasti kompuroisimme yhtä paljon kuin tekin koska siirtyisimme luontevan ja luonnollisen toiminnan tuolle puolelle. Normaalin ihmisen sosiaaliset suhteet ja tutustumiset vastakkaiseen sukupuoleen TAPAHTUVAT, ainoa mitä ihminen tavallaan tekee on antaa luvan tälle ja kieltää tuon, arvojensa perusteella.

Ilmeisesti ero tässä on juuri se että toisille tämä onnistuu ja on luonnollista ja toisille ei. On aivan sama kuinka paljon ja huolella aasiasi piiskaat, ei se illalla hevokseksi muutu.

• ole hiljaa

Johan onnen olet luuseri. Kaikkea voi opetella ja kehittää.

• Mies31v.

Itse poistin kaksi paskaa facesta, Toinen oli vuosia kaverini, ihan miespuolinen ystävä. Hyvä ystävä, mutta jo kuukausia huomasin, ettei hän ole sitä mitä luulin ja mainostaa. Oli vain kateellinen mun naisista ja häntä kiinnosti vain se pillu mitä seurassani saa. Vitun weak.

Juhannuksen olen yksin.

Tuntuu pahalta, mutta enimmäkseen naurattaa, kiitos itseironian.

Vuosia sitten tämä sattui ja tunsin myös fyysistä pahoinvointia. Silloin muiden syyttäminen ja oikeudellinen halveksunta eivät paljoa auttaneet yksinäistä kulkijaa, vaikka huusin tuskani(läskini) takaa apua naisilta. Olisin ollut vain joku sääli-kaveri.

Netissä ja oikeassa elämässä ei pidetä, on se jo jotain aivan upeaa. Varsinkin kun he pitävät, mutta eivät voi tuoda sitä julki, koska tietävät ja pelkäävät muidenkin naisten pitävän.

Eli onnea teille yksinäisille. Ei se turhien paneminen tuo mitään aidosti kestävää sisällesi. Ystävä joka ymmärtää sinua syvemmin kuin juomisen ja panemisen takia, on se ystävä. Jos sitä ei ole, niin sen voi luoda viereensä kulkemaan.

Ei ole maailmassa ihmistä jota en ymmärtäisi. Eli aina on joku jossain, vaikka oma maailmasi murenee silmissäsi. Eikä sen tarvitse olla fyysistä. Kunhan tiedät että vaikka keittäisit naisia kuumassa öljyssä, niin olet jo niin nähty kaikkia liekkejä myöten.

Toinen vaihtoehto(se yleisin palikoiden) on, että minäkin haukun teitä kaikkia. Vihaaminen on niin helppoa, että sitä on pakko maustaa julmuudella. Buu

• ujo atm 26

Olin tänään salilla ja siel oli yks nätti nainen joka katsoi minua ainakin 5 kertaa pitkään kun treenasin. En kuitenkana mennyt juttelee mutta katsoin sen pyllyä joka oli tosi hyvä. Sitten nainen lähti n tunnin päästä ja katsoi minua vielä kerran ovelta.

• Heh, kävi jo mielessä, että oltaisko oltu samalla salilla samaan aikaan, mutta eipä se voikaan olla niin, koska minun tapauksessani se mies lähti ekaksi ja jäin yksinäni treenaaman vielä puoleksi tunniksi. :)

• No ei minulle siis koskaan ole salilla kukaan mies oikeasti flirttaillut, ainakaan niin selkeästi että olisin sen itse tajunnut. Se eilinenkin mies vain jotenki luimisteli ja vältteli katsekontaktia parhaansa mukaan.

Sitä en tosin tiedä, että miten kauheasti miehiä salilla ahdistellaan, kun olihan täällä palstallakin joskus se ketju, jossa joku mies oli aivan poissa tolaltaan, kun naiset kuulemma salilla kyyläsivät hänen takapuoltaan aina kun hän oli heihin selin kääntyneenä. Että jos kovasti järkyttää semmoinen, että joku toinen saattaa joskus ihan vahingossa sinuun vilkaista, niin sitten se saliharrastus ei ehkä ole paras mahdollinen idea.

• atm.

Olin kyllä yksin baarissa eilen. Lähdin jo ajoissa pois kun oli aika vaisu meininki eikä tehnyt mieli juoda paljoa. Tänään aion kuitenkin juoda kotona olutta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      406
      8932
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      180
      3411
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      19
      1870
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      79
      1181
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1080
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1075
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1031
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1015
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      983
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65