20v jälkeen ero ja heti uus

4-1+2=!

20v yhdessä. Olin teini kun alotettiin. Mies ollu aina mustis ja kotiäitinä olon kun lopetin ja alotin työt alkoi jälleen järetön mustasukkaisuus. Jopa pastellinen syönnin pyys lopettaan ettei henki raikastu ym. Aloin masentuun ja ahdistuin ja katkeroiduin kun ikinä saanu tehdä mitään enkä ymmärtänyt. Hän sai tehdä asioita. Toki sain kavereilla kylässä käydä.
Aloin puhumaan erosta .. Ei auttanut, laitoin eropaperit että katsotaan harkinta-aika halutaanko jatkaa. Kun mies sai paperit ja menin lasten kans mökille.. Tultiin kotia yöksi mut ex oli kutsuttu naapuriin veljelleen jonne rouva oli kutsunu myös silikoni bestiksen.. Ei tullu mies yöksi kotiin. Laitoin yöllä viestiä että nopeasti meni erosta selviäminen kun uus jo kainalossa. Kun ensin sano että ei halua pitkään aikaan olla tekemisissä kun niin kova paikka tulee olemaan, ja monesti sano että " muista että oon sen elämänsä nainen"
Kun kotiutu naapurista sanoi että tosi fiksun viestin laitoin. Illalla halus seksiä. Viikko siitä joutu paineen alla tunnustaan että ovat pussanneet ja viestitelleet.
Nyt niillä on suhde ja minä muutan kuun vaihteessa. Tuli shokkina että mies aikoo katsoa lapsia joka toinen viikko.. Oon ihan yksin.
Miks hitossa tuntuu etten selviä?
Miks tuntuu pahalta? Ex on nyt sitten niin fiksun olonen ainakin pyörähtää töitten jälkeen kotona ja menee sitten uudelle muijalle. Tällä muijalla myös 2 lasta. Lisäksi on ollu myös mustasukkainen tässäkin välissä. Ja kaiken huipuksi haluaa seksiä minunkin kanssa. Ensin suostuin vaan että saan kostaa sille muijalle.. En o sitä tehny vieläkään. Kai se hirvittää että meijän rakentamaan taloon muuttaa uudet lapset ja uus muija ja jos paljastan niin ex kostaa niin että ottaa ne nopeammin vaan sinne asumaan.

Kuulen paljon eronneista.. Mutta miten keski ikäinen enää löytää itelleen suurta rakkautta kun työtkin tekee kotona ja baareisa en viihdy enkä usko niistä kunnon miehiä löytyvän.

Löysin muuten sen naisen alushousut omien joukosta ja ne on kulkeutunut exän vaatteiden mukana kun pesi pyykkiä. Mut selitys oli että reppu oli muijan vaatekaapin edessä. Mietin onko se ollu oven ja hyllyn välissä? Ja avohyllylläkö se niitä pitää? Ja miten ne on sujahtanut repun sisään eikä jääny hollille siihen repun päälle... Mietityttää onko muija tahalleen tehny.. Ja jos on niin kiero niin mitä vielä keksii? Poikiakin niin halailee.. Kääntää piru veistä haavassa.

Tärinöitä.. Paniikkeja.. Pelottaa kuin pahaksi pääsee. Jos vasta 2.5kk menny ja pahenee.

8

881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järkeä päähän

      Sääliksi käy näitten typerien ihmisten lapsia! Olisit sinäkin keskittynyt teininä opiskeluun, etkä mieheen! Sehän on laitonta touhuakin! Koita nyt keskittyä lapsiisi, äläkä takerru toiseen luuseriin, kun yhdestä olet eroon päässyt!

    • jaksamisia

      Hei,
      mulle kävi 6kk sitten melkein samalla lailla kun sulle..erona oli vaan se että eksällä oli asunto,mut ei paljoa ennen kertonut siitä kun lähti.Mä suutuin sille niin kovaa etten ikinä ennen kenellekää.Melkeinpä heitin sen ulos.No siitä se sitten löysi heti naapurin siskon avukseen( hänelläkin muutama muksu).Niin..tuossa ne kulkee sitten milloin milläkin autolla ja tekosyyllä kylässä.Mutta ei mun ja lastemme luona..ei seksiä ei oo vongannu,enkä ole tarjonnut.Teen muuta kiusaa..ja tiedän ettei siellä hyvin mene.Olemme eksäni kanssa sopineet lasten asiat enkä niissä jousta,muuten kuin lasten pyynnöstä.Siinäpä ovat..
      Et tiedä kuinka olen itkenyt,huutanut ja itkenyt.Välillä korvissa soi musiikki ja poljen pyörällä ja itken.Mun ja lasten elämä meni eron jälkeen päin helvettiä.Loppu rahat,ei ole kulkuneuvoa,matkat on pitkät lasten kouluun ja kaupoille.Hammasta purren menen.Välillä on iloakin,kun näkee miten lapset nauraa.Teen sitä mistä tykkään,mikä on välttämätöntä,muu saa olla.
      Nytkin lähti rullaverho irti,enkä saanut kiinnikettä paikoilleen.En tiedä kauanko menee ennenkuin se taas pelittää.Itse en sitä ruuvattua saanut..
      Mun neuvo on se että sisuunnut ja suutut kunnolla,otat ja lähet.Siitä se toipuminen vasta alkaa.Sun eksä näkis mitä se oikeasti menettää.Se sun eksän akka tekee sulle kiusaa.Naiset on susia ja nauttii kun ne näkee et toinen kärsii..ota luulot pois.Jos sä haluat sun eksäsi takas otat sen,jos et annat sen mennä.Älä käännä sitä tuskaa sisään,vaan ota se voima käyttöön.
      Mä menin heti alusta treffi-palstalle.Luulen et en ois päässy muuten eteenpäin.Juttelin miesten kanssa ja kerroin ihan suoraan miksi siellä olen.On ollu yksi sänkykaveri..mutta jätin sen yhteen kertaan.Olin hetken palstalla ja lopetin olin saanut sieltä sen mitä hain.Luin ja luen paljon kirjallisuutta.Fisherin kirja jälleenrakennus tai joku vastaava on tosi hyvä kirja.Olen menossa sille kurssillekin.
      Mutta se tärkein..uskonko enää löytäväni uutta kumppania..en usko,en ennenkuin lapset on pois kotoa.Koska rakastan eksääni,vaikka se sika onkin.Sen paikkaa on vaikea täyttää.En edes halua tähän ketään sotkemaan mun ja lasten kuvioita.Mun on pakko selvitä tästä erosta ensin ja tehä itsestäni ehjä ihminen.Se mitä kaipaan on jutteluseura ihminen kehen voi luottaa.Ihastun kyllä helposti ja pieni flirttailukin auttaa jaksamaan.Jos sulla on yksikin hyvä ystävä se auttaa sua eteenpäin.
      Jos haluta kirjoitella niin laita postia tulemaan [email protected]

    • että kehtaskin

      Vielä se arki tulee miehen uudellekkin ja katumuskin, kun rikko toisen perheen,nyt ei ymmärrä sitä.

    • ölkyn

      Kyllä oli niin kehno mies aloittajalla, että pankoon kiertoon.
      Parempi naiselle. Ja sitten masennustaan hoidattamaan, voin antaa vihjeen että eks-miehelle antaminen pitää sut vain kiinni paskassa turhan pitkään. Hauku mieluummin se äijä kerralla oikein kunnolla, anna tulla kaikki kootut totuudet. Terapeuttisempaa.

      • 4-3+2

        Täällä sitä asutaan nyt uudesa kämpässä. Kauheinta on että pojat tosiaan on joka toinen viikko isällään.
        En tiiä.., ex on semmonen ettei yksin osaa olla ja turvaa heti tulevaisuuden niiiiin rakastuneelle naisella. 3kk on niijen suhteen alusta ja ovat jo puhuneet yhteen muutosta.
        Ihan hirvee ajatus että siinä meijän rakentamassa talossa jossa lapset synty nuin asuu kohta uus muija ja uusia lapsia.
        Hitto kun se sekotti mun pään välillä puheillaan että ikävä tullee ja ei o nyt onnellinen ja eikä tiä tuleeko olemaan. Nainen on välillä tosi mukava mut joskus kerto että on vähä semmone esillä olija paitsi kun ovat kahestaan.. On äkkipikainen ja haluaa kaikkia miellyttää. Täysin minun vastakohta. Sit se puhu että voi tulla kasaan mulle mun sängyn ja testaan se.. Viimeisinä päivinä siinä talossa koitti saaha seksiä. En suostuu.
        Sit se pisti riidat pystyyn pojan koulu asiasta ja että muka ollaan sovittu että pojat on koko hänen kesäloman sillä.. Että mä oisin heti yksin. Lasten kuulen olin sit vitun lehmä. Tuli se sit puhuun fiksusti ja kerto siitä että ovat puhuneet yhteen muutosta. On myös sanonu että vaikeeta tulee olemaan kun sen naisen toinen lapsistaki on hankala.. Plaa plaa..
        Kun tavaroita kannoin ni se jotain sano että halusin harkinta-ajan ja sit tämmönen hirvee muutto ruljanssi. Kysyin 3 kertaa mitä se tarkoittaa? En tiä tarkoittiko se sitte sitä että mun ois pitäny harkinta-aika siinä pysyä ja kattoo mitä niistä tullee. .. Ja sit ne ilmottaa, " nyt voit poistua"
        En tiiä.. Vaikka noin 2v mietin eroa, ni mikä perkele siinä on että se nyt sitte tuntuu näin pahalta?
        Ootan kokoajan millon se muija muuttaa.. Voi voi


      • 4-1+3
        4-3+2 kirjoitti:

        Täällä sitä asutaan nyt uudesa kämpässä. Kauheinta on että pojat tosiaan on joka toinen viikko isällään.
        En tiiä.., ex on semmonen ettei yksin osaa olla ja turvaa heti tulevaisuuden niiiiin rakastuneelle naisella. 3kk on niijen suhteen alusta ja ovat jo puhuneet yhteen muutosta.
        Ihan hirvee ajatus että siinä meijän rakentamassa talossa jossa lapset synty nuin asuu kohta uus muija ja uusia lapsia.
        Hitto kun se sekotti mun pään välillä puheillaan että ikävä tullee ja ei o nyt onnellinen ja eikä tiä tuleeko olemaan. Nainen on välillä tosi mukava mut joskus kerto että on vähä semmone esillä olija paitsi kun ovat kahestaan.. On äkkipikainen ja haluaa kaikkia miellyttää. Täysin minun vastakohta. Sit se puhu että voi tulla kasaan mulle mun sängyn ja testaan se.. Viimeisinä päivinä siinä talossa koitti saaha seksiä. En suostuu.
        Sit se pisti riidat pystyyn pojan koulu asiasta ja että muka ollaan sovittu että pojat on koko hänen kesäloman sillä.. Että mä oisin heti yksin. Lasten kuulen olin sit vitun lehmä. Tuli se sit puhuun fiksusti ja kerto siitä että ovat puhuneet yhteen muutosta. On myös sanonu että vaikeeta tulee olemaan kun sen naisen toinen lapsistaki on hankala.. Plaa plaa..
        Kun tavaroita kannoin ni se jotain sano että halusin harkinta-ajan ja sit tämmönen hirvee muutto ruljanssi. Kysyin 3 kertaa mitä se tarkoittaa? En tiä tarkoittiko se sitte sitä että mun ois pitäny harkinta-aika siinä pysyä ja kattoo mitä niistä tullee. .. Ja sit ne ilmottaa, " nyt voit poistua"
        En tiiä.. Vaikka noin 2v mietin eroa, ni mikä perkele siinä on että se nyt sitte tuntuu näin pahalta?
        Ootan kokoajan millon se muija muuttaa.. Voi voi

        Näköjään kirjoitin avoero osioon kun ois pitäny kirjottaa avioero osioon.
        En tiiä... Se jankutti kun riideltiin että muista että oon sen elämänsä nainen, mutta helpostippa olin korvattavissa.
        Miehet ilmeisesti erinlaisia näissä asioissa.. Itestä tuntuu että miten ees uskaltaa kokeilla uutta suhetta kun pelkää taas jotain tämmöistä ja sit samat tuskat ois käytävä läpi.
        Tää uus äitipuoli kun niin halailee ja lahjoo poikia.. Ihana sitte pojilta kuulla niistä. Pelko perseen alla että kohta ne sannoo haluavansa vaan isin ja T....n luo.. Se on sit loppu meikäläiselle ellei se tuu jo sit kun muutto päivä koittaa.
        Ex kun hiplas.. Ja sanoin että oot varattu ni sen kommentti oli "entä sitte" sit oo. Kuullu kuin seksi on mun kans parempaa ja sillä jostain kumman syystä mun lähellä aina seisoo.
        Voi vi..u kun toisaalta tekis mieli kertoo ja käräyttää, sehän ois sen tehny heti jos osat ois toisinpäin. Mut tää narsistinen luonne kun on niin hyvä puhumaan, ni veikkaan että muutto ja naimisiinmenot sit vaan nopeutuu.
        Hitto kun lapset oiski jotain nähnyt ja käräyttäs ne :D
        Voi voi taas jälleen kerran....


      • jätetty
        4-1+3 kirjoitti:

        Näköjään kirjoitin avoero osioon kun ois pitäny kirjottaa avioero osioon.
        En tiiä... Se jankutti kun riideltiin että muista että oon sen elämänsä nainen, mutta helpostippa olin korvattavissa.
        Miehet ilmeisesti erinlaisia näissä asioissa.. Itestä tuntuu että miten ees uskaltaa kokeilla uutta suhetta kun pelkää taas jotain tämmöistä ja sit samat tuskat ois käytävä läpi.
        Tää uus äitipuoli kun niin halailee ja lahjoo poikia.. Ihana sitte pojilta kuulla niistä. Pelko perseen alla että kohta ne sannoo haluavansa vaan isin ja T....n luo.. Se on sit loppu meikäläiselle ellei se tuu jo sit kun muutto päivä koittaa.
        Ex kun hiplas.. Ja sanoin että oot varattu ni sen kommentti oli "entä sitte" sit oo. Kuullu kuin seksi on mun kans parempaa ja sillä jostain kumman syystä mun lähellä aina seisoo.
        Voi vi..u kun toisaalta tekis mieli kertoo ja käräyttää, sehän ois sen tehny heti jos osat ois toisinpäin. Mut tää narsistinen luonne kun on niin hyvä puhumaan, ni veikkaan että muutto ja naimisiinmenot sit vaan nopeutuu.
        Hitto kun lapset oiski jotain nähnyt ja käräyttäs ne :D
        Voi voi taas jälleen kerran....

        Meni eka viesti jonnekin..Hyvä et sulla on asunto.Seuraavaksi et päästä sisälle.Et anna koskea.Pysy lujana.Se ehkä aikaistuttaa eksäsi asioita,mutta eikö se just kerro mikä se on miehiään..?Ala arvostamaan itseäsi naisena ja lastesi äitinä.Älä anna kenenkään kävellä enää ylitsesi.Ne on sun lapset.Älä ikinä edes kuvittele et joku muu on niille parempi kuin sinä.Laita mulle meiliä niin jatkan mun kertomusta mihin mun ja eksäni asiat ovat edenneet.Se löytyy tuolta mun aiemmasta viestistä..


    • piparminttuli

      Mun piti lukea useampaan otteeseen toi sun kirjoitus. Ja silti jäi sellainen kuva että sinä itse halusit eron. Sinä sait eron aika helposti. Olisit onnellinen sait sitä mitä pyysit. Miksi siis valiat siitä että toinen löysi uuden.

      En myöskään ymmärrä miksi isän uusi nainen ei saisi halata sun lapsia. Ole onnellinen jos tulee toimeen lasten kanssa. Näin ainakin tiedät että silloin kun lapset on isän luona niin niillä on hyvä olla siellä.

      Vai oliko tarkoituksesi vain peloitella miestä erolla ja ruoja otti ja vaihto sut toiseen. Niin sehän on vanha sanonta että harkihe mitä pyydät, sen voit vaikka saada.

      Ei se elämä siihen kaadu että olet nyt yksin, kun et jää märehtimään sitä liian kauaksi aikaa. Moni pilaa elämänsä katkeroitumalla ja säälimällä itseään. Nosta lippu korkealle ja rakenna uusi oma elämä. Kuuluuko siihen kenties uusi mies joksus tai ei niin joka tapauksessa olet elämänkokemukseltasi viisaampi ja kokeeneempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6618
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2652
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2233
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1894
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe