Yskiessä sattuu päähän ja hengen ahdistusta.

Kun yskin niin tuntuu kuin pää räjähtäisi, enkä saa henkeä kunnolla. Mistä tämä johtuu?

Tarvin apua nopeasti.
1133
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Oireet viittaavat natriumglutamaatin käyttöön. Se aiheuttaa päänsärkyä ja hengenahdistusta, joka ei vielä muutamaan päivään helpota, vaikka aineen käytön lopetatkin. Muitakin oireita on havaittu, kuten silmien punoitusta ja löysävatsaisuutta, joka aiheuttaa peräaukon kirvelyä tuon happaman eritteen seurauksena.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


masentunut1 kirjoitti:

Kun yskin niin tuntuu kuin pää räjähtäisi, enkä saa henkeä kunnolla. Mistä tämä johtuu?

Tarvin apua nopeasti.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu