Olette tylsiä

neitsyt ätmi

Jutellaan hei nyt.

18

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mustakin tämä palsta on vähän tylsä tänä iltana. Taitaa kaikki kiinnostavat ihmiset olla kartsalla ja me tylsimykset vain täällä yritämme tylsistyttää toisemme kuoliaiksi. :)

• neitsyt ätmi

Kaikilla muilla on joku jonka päällä tai alla ähkiä.

• No pitää kyllä myöntää että olen minäkin päässyt tänään ähkimään jo pariin otteeseen. Aamupäivällä kun ei vielä satanut, kävin ähkimässä maastopyörän päällä metsässä, ja sitten illemmalla tuli ähkittyä vähän salillakin.

• spiteful

Jutellaan koko ajan, tosin jossain aivan muualla.;)

• Ujo atm

No mistä jutellaan?

• Sinkkumies.

Aika pyllystä tämmönen juhannus. Ja aika säälittävää olla yksin kotona kun muut pitää hauskaa jossain.

• No lähtekään tekin kaikki baariin! Kai siellä jossain on väkeä.

...Itse aion lähteä ihan juuri.. Ehkä pari kommenttia vielä heitän palstalle. :P

• Toimiskohan tämä sivusto hyvin kännykällä, voisin baarissa vaan naisille juttelun sijaan näpytellä tänne viestiä... :D

• No kun siellä baarissa on yleensä vielä tylsempää kuin kotona. sitä paitsi väsyttää jo siihen malliin, että pitää mennä kohta nukkumaan. Huomenna jaksaakin sitten nousta ajoissa ja lähteä lenkille, kun koko muu Suomi makaa krapulassa.

• hullutiedemies baarissa
        stellaria81 kirjoitti:

No kun siellä baarissa on yleensä vielä tylsempää kuin kotona. sitä paitsi väsyttää jo siihen malliin, että pitää mennä kohta nukkumaan. Huomenna jaksaakin sitten nousta ajoissa ja lähteä lenkille, kun koko muu Suomi makaa krapulassa.

Totta kai täällä on tylsää, mut ei se oo se pointti. Ja huomenna ei oo krapula kun on autolla liikkeellä. ;)

• Sinkkumies.

Baarissa menee rahaa turhaan ja ei ole kaveria joten ei sinne yksin voi mennä. Muutenkin olen aika lailla lopettanut baareilut.

Pieni kola irtoaa noin 2e:llä, ja mikäs täällä yksin s24:ssa palstaillessa.. Eihän se eroa kotona yksin olemisesta, paitsi ympärillä vitunmoinen hälinä.

hullutiedemies baarissa kirjoitti:

Pieni kola irtoaa noin 2e:llä, ja mikäs täällä yksin s24:ssa palstaillessa.. Eihän se eroa kotona yksin olemisesta, paitsi ympärillä vitunmoinen hälinä.

Hehee... Täällä baarissa on muitakin ätmejä. Hintelä eksyneen näköinen nuori mies.. :)

Ja äsken meinas joku mies tulla juttelee mulle, mutta kun nappasin kännykän eteeni ja aloin naputtelemaan, niin käänty pois. Ei tarvinnut antaa tällä kertaa homppelille pakkeja :D

hullutiedemies baarissa kirjoitti:

Tumma ja eksoottinen intialaisen näköine mies on jo saanut yhden naisen kuumaksi. Oli tiukkaa lääppimistä tanssilattialla ja nyt lähtivät jo käsi kädessä menemään.. :)

Hemmetti.. On täällä kyl aika tylsää. Ei vaan oo mitään fiilistä yrittää edes mennä juttelemaan kenellekään naiselle. Puuttuu alkoa verestä. Ei tää oo selvänä olevien hommaa.

• hullutiedemies baarissa kirjoitti:

Hemmetti.. On täällä kyl aika tylsää. Ei vaan oo mitään fiilistä yrittää edes mennä juttelemaan kenellekään naiselle. Puuttuu alkoa verestä. Ei tää oo selvänä olevien hommaa.

Joo. Ei sinne baariin kyllä kannata vesiselvänä mennä. Tajusin kuinka turhaa puuhaa se on selvin päin. Pakko ottaa alkoholia että joko...

- Viitsii mennä nolaamaan itsensä tanssilattialle ja päästä siellä johonkin lähikontaktiin ja jutteluun naisten kanssa.

- Tai uskaltaa mennä itsevarmasti juttelemaan joillekin pöydässä istuville naisille.

Kaikki muut tapaukset on sitten enemmän tai vähemmän tuuria että jos nainen sattuu samaan aikaan tiskille, narikkaan, tms. Aina voi tietysti yrittää taktisesti ajoittaa omat juoman haut kiinnostavan naisen kanssa samaan aikaan, mutta kyllä se vähän vaikeaksi menee tehdä huomaamatta ikäänkuin vahingossa.

Ihan selvin päin ei kyllä vaan tule hommasta mitään. Mitä ihmeen juttua sitä menisi täysin tuntemattomille naisille heittämään. Pitäis oikeasti kehitellä tai etsiä netistä jotain hyviä "iskulauseita" (lähestymistapoja). Ehkä sitten vois selvin päinkin sitä yrittää. En oikein viitsis aina käyttää muutamia samoja vanhoja, vaikka ne onkin melko hyvin toiminu... Tuntuu vaan siltä että ennen pitkää jää niistä kiinni kun ne ei enää oikeasti pidä paikkaansa. ;)

Ehkä myös tanssikurssi vois tehdä terää. Riittävät taidot että voi mennä sinne tanssilattialle vakuuttavasti heilumaan ilman kauheaa humalaa.

...Pitää alkaa noita tanssikursseja varmaan kattelemaan. Saa tohon yksin baareiluun jotain järkeä.

• ätm

Minä olin baarissa ylsinäni ja yritin pelata silmäpeliä naisten kanssa mutta illan kohpkodaksi jäi kun hipaisin nuorta naista vahingossa rinnasta. Ja nyt kotiin napsimaan rauhoittavia ettei hermot mene. Onneksi voitin jokeripokerista pari kymppiä ettei baarireissulle tullut hirveästi hintaa. ps. Vihaan juhannusta ja naisia

• Jii007

Mitäs nuori nainen tuumasi kun kävit hinkkeihin kiinni "vahingossa"? Iskikö avarilla naamaan ja huusi nassu punaisena "PAINU SINÄ ÄTMI VITTUUN SIITÄ RONKKIMASTA MUN RINTOJA!!! VITUN PERVO!!!"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      406
      8922
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      178
      3383
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      19
      1850
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1166
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1078
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1065
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1021
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1005
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      983
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65