Mies, aiotko panostaa kesämuotiin?

Muotitietoinen nainen

27

177

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi

Vain pinnallinen pelle seuraa muotia. Sitä paitsi tuossahan sanotaan lenkkareiden olevan nyt muodikkaita.

• näinn

onko siis kukkakuviot tai lenkkarit puvun kanssa sinun mielestäsi tyylikkäitä?

• Mies41v.

Ei tarvi panostaa, kun olen vaan muodikas.

Kaksi vuotta sitten tein jotain mikä on nyt ihan kipeetä.

Vuosi sitten kuljin niissä mitkä on tänä vuonna muodissa.

Weak.

Buu

• wewerrwewer

tuossa linkissä ei ollut heteromiehiä

• mies vaan

olen muodikas ja ajaton olen panostanut vaatteisiin minun n hyvä olla ja olen miehekäs ostin halpahallista 14,90 maksavat verkkarit 10 eurolla sai 3 t-paitaa ja ja alle kympillä croksit mutta olenkin muotitietoinen

• Mies, ei pelle

En ole enkä tule olemaan muoti enkä tyylitietoinen.

Minulla on oma tapa pukeutua joka on vähän tavistyyliä sen suurempia koukeroita hieman persoonallisella otteella ja tietyillä väreillä esimerkiksi.

Siihen ei kuulu todellakaan mitkään keikari vaatteet tai Dorian Gray romaanista karanneet pellet.

ASENNE ratkaisee, ei mitkään hilivilivitkuttimet.

Tähän voi sitten vastata sillä perinteisellä verkkarit/farkut/t-paita/tuulipuku läpällä.

• joku vaan

minäkin käytän kesällä verkkareita ja t-paitaa ja crokseja ja syksyllä tuulipuvun takkia verkkareita ja lenkkarit ja talvella toppatakki ja tuulipuvun housut mutta talvella olisi kova sana pilkkihaalarit tai kelkkahaalarit ei tule kylmä ja lämpö saappaat ei mies muuta tarvitsekkaan

• Ja sitten te

ihmettelette, kun ette saa naista........

• joku vaan

kumman naiset valitset itsellesi miehen joka on komea jolla on verkkarit t-paita ja croksit ja polttaa tupakkia on miehekäs vai pikki paitaisen finninaaman jolla punaiset kireät housut ja moni väriset korkkarit jalassa ja imee tikkunekkua

• Jii007

Muodikkuutta ei ole olemassakaan. On vain keinoja huijat tyhmiä ihmisiä. Laitetaan mediaan kuvia hyvännäköisistä ihmisistä ja sanotaan, että tämä on nyt muodikasta.

Tyhmät ihmiset menee siihen lankaan uudestaan ja uudestaan.
      Itse pidän vaatteita joista pidän ja jotka on mukavia päällä. En tosin omista yhtään huumoripaitaa, mutta jos joku niitäkin haluaa pitää niin mitä sitten? Onko jonkun elämä päättynyt siihen kun on nähnyt jonkun huumoripaita päällä? Luultavasti tämäkin menee niin, että lihava mies huumoripaidassa on luuseripaska ja komea mies huumoripaidassa hillittömän hauska ja huumorintajuinen.
      Saastainen limapillu ohjaa naisia jokaisessa asiassa, mutta kuitenkin naiset aina väittävät, että mies ajattelee alapäällään.

• Kiinni jäit

"Saastainen limapillu" - siinä taas miesihajihadisti pelottelee muita miehiä Aatteen taakse, uhraamaan elämänsä itsevihasssa ja katkeruudessa rypemiselle sen sijaan että eläisi ja nauttisi. Naisista, seksistä ja kaikesta muusta.

• ohnoes

Muistetaanpas, että muoti ja tyyli ovat kaksi eri asiaa. Muoti on sitä mitä joku muotimaailmassa työskentelevä runkkari keksii olevan muodikasta juuri nyt. Tyyli taas on sitä, että yksilön valitsemat vaatteet näyttävät hyvältä hänen päällään.

Tyyli on ätmille äärimmäisen tärkeää, koska jotain positiivista pitää pystyä itsestään näyttämään. Korea ulkonäkö on hyvä ensiaskel. Vaikka kuinka tuntisit olosi mukavaksi kulahtaneessa t-paidassa ja verkkareissa, muille sinusta välittyy vain huonosti pukeutuvan luuserin kuva. Jos et viitsi sen vertaa panostaa, että ulkonäkösi on kunnossa, ei kannata ihmetellä huonoa naisonnea.

• kaikkia on

mutta ei aidon miehen tarvi koreilla t-paita ja verkkarit niin nainen on kainalossa ja itse saa päättää joko omaksi tai kiertoon mutta nainen on aina kainalossa mutta entäs koreilijalla on fiini mutta ei naista mutta toinen fiini mies hymyilee toiselle koreilijalle

• 101% hetero

Muoti. Se on homoille!

• erkki-täti

Muoti on tyhmiä varten.

• Vaatteet eivät kiinnosta, enkä taiteellisesti täysin lahjattomana tajua tuollaisista visuaalisista jutuista mitään (ts. en pysty näkemään eroa "tyylikkäinen" ja "tyylittömien" vaatteiden välillä; toki paskaiset ja kulahtaneet vaatteet epäilemättä ovat tyylittömiä).

• ruma ätmi

En aio koska en osaa pukeutua enkä tiedä muodista mitään. Kuljen shortsit ja t-paita päällä-

• Gentle Man

Muotiin? En.

Pukeudun yleensä klasiseen tyyliin, eli vaatteisiin jotka eivät varsinaisesti ole muodissa tai muodista pois. Suomessa toki klassinen tyyli on ylipukeutumista ja vanhanaikaista. Kuulemma.

Ei ole suurta tarvetta ostaa uusia vaatteita nyt, ehkä hankin pellavahousut jos sattuu tulemaan vastaan hyvät sopuhintaan. Tosi kuumilla ilmoilla on vaikeaa pukeutua tyylikkäästi, ettei tule liian kuuma. Shortsit ja t-paita eivät vain ole minun tyyliäni.

Ps. Pitti Uomo on käsittääkseni tapahtuma jossa nimen omaan yritetään olla muodin kärjessä, eli käytetään vaatteita jotka saattavat olla pian muodissa keski-Euroopassa ja Helsingin länsikaupungilla joskus vuonna 2017 ;)

• Gentle Man
      • Gentle Man

• 14+20

En tietenkään, etten vaikuta homolta. Laitan aina mahdollisimman kireän t-paidan, jotta mahani pömppöys korostuu. Lippis on käytännöllinen, kun ei tarvitse kammata tukkaa ja se suojaa myös vaarallisilta uv-säteiltä. Liian lyhyet farkut toimii aina ja varsinkin kesällä, että ilma kiertää.

• Metroseksuaali76

Minä käytän usein siistejä kauluspaitoja ja farkkuja.

• Sinä olet

kauluspaitavalkkaaja!

• ätmi

Farkut ja t-paita linjalla mennään niin kuin aina.

• Ppppppp234

Muoti on pinnallisille idiooteille. Muoti myöskin tunnetusti kuluttaa ihan älyttömästii, muotipellejä ei tunnu kiinnostavan ympäristön tila, vaikka todennäköisesti sitä toisinaan valittelevatkin.

• Gentle Man

"Muoti on pinnallisille idiooteille. Muoti myöskin tunnetusti kuluttaa ihan älyttömästii, muotipellejä ei tunnu kiinnostavan ympäristön tila, vaikka todennäköisesti sitä toisinaan valittelevatkin."

Jos tänäkin juhannuksena katsoi ketkä kiskoivat röökiä ketjussa ja heittelivät kolmen promillen humalassa tölkkejä maastoon, aiva harvalla näistä luonnon pelastajista oli siistiä kauluspaitaa päällä ;)

• Bad Bishop

Itse pukeudun lähes aina puvunpaitaa, farkkuihin ja puvunliiveihin..sellainen herrasmies/rokkari tyyli..ja tietysti parin päivän säki naamassa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      58
      6101
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      61
      5532
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      115
      4169
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      54
      3832
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3775
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3199
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      63
      2951
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59