Pieni ympärysmitta, iso kuppikoko...

hopeless.

Sopivia rintsikoita ei löydy sitten mistään, EDULLISESTI.
Olen todella, todella köyhä omillaan asuva nuori nainen, ja minulla ei ihan oikeasti ole yhtään ylimääräistä rahaa yhtään mihinkään.
Silti tarvitsen uudet rintaliivit, monta vuotta vanhat ovat jo äärettömän pienet, venähtäneet ja kulahtaneet.
Kaupassa mitä olen käynyt sovittelemassa, D ja DD ovat sopivia, mutta aina on ympärysmitta ollut liian iso. Pienempää en ole löytänyt kuin 75...

Eli mistä löydän
- halvat
- tukevat
- sileät ja huomaamattomat (ei siis pitsiä ym koristeita)
- kokoa 70 D/DD
olevat rintaliivit?

2

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksinäinen harakka

Itse olen kokoa 70D ja olen löytänyt ihan hyvin rintaliivejä. Lindexillä on ollut ihan hyvä valikoima, topattuja ja toppaamattomia.

• HOLAHOP

Olen itse kokoa 60E ja olen löytänyt sopivia liivejä Changesta sekä PXC-kutsuilta. Changesta tosin löytynyt vain 65DD tähän mennessä, joka jotenkin menettelee. Cubuksessa myydään muistaakseni 60 tai 65DD saakka liivejä ja ovat edullsiia :) Changella on myös verkkokauppa, josta voi seurailla tarjouksia ja löytyy varmasti eri verkkokaupoistakin sopivia kokoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      26
      4091
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      132
      3987
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      56
      3559
    4. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      20
      3445
    5. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      79
      3427
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      63
      3280
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      81
      2856
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2775
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      20
      2524
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2264
    Aihe