Nenälävistys

puudutusläväri

Noniin eli, mulla ois harkinnassa nenälävistys, mutta mulla on ihan järkyttävä neula kammo ja muutenkin kaamo että sen nenälävistyksen ottaminen sattuu ja menee mun alhaisen kipukynnyksen yli. Joo mä oon aika varma, että joku tulee tänne sanomaan että älä ota lävistystä jos pelkäät kipua ja et kipu kuuluu elämää...-.- No, mutta otan lävistyksen vaikka pelkäänkin kipua ja vaikka se kipu kuuluukin elämään niin en ota sitä avoimin sylin vastaan jos sen voi välttääkkin. Nyt siis teidän ei tarviste kallista aikaanne kuluttaa tuommoisten turhien asioiden sanomiseen. Eli joo olis semmosta ''puudutusgeeli/puudutusvoiteita'' niin auttasko semmonen tähän 'ḱipuun'' jos sitä laittaisi ennen lävistämistä? (tuosta vähän ''typerämmätkin'' ihmiset tajuavat että mulla on oikeesti JÄRKYTTÄVÄ kipu-ja neulakammo!) Mutta joo...Eli auttaisko tommonen puudutusgeeli/puudutusvoide siihen kipuun?:) Kiitos vastaajille!

9

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Miksi ei auttaisi ? puhut ilmeisesti emla geelistä, ja siihenhän tuo on tarkoitettu.

    • Tatsaa puuduttanut

      Otin nuorena yhtä aikaa nänni- ja nenälävistykset. Nenälävistys tehtiin lävistyspistoolilla, vaikka niin ei saisi tehdä. Oli siis erittäin nopeasti ohi, ei sattunut ja parantui hyvin. Nännilävistykset tehtiin niinkuin kuuluu, ja sattuivat, mutta sen kesti. Tosin itselläni nännilävistykset alkoivat kasvaa ulos.

      Puudutusgeeliä käytin tatsan peittotatuointiin, ja se auttoi alkuun. Joten olettaisin, että voi auttaa kohtuullisesti lävistyskipuun (lävistys on niin paljon nopeampi kuin tatuointi). Emlan lisäksi on olemassa toinen rinnakkaisvalmiste. Lue huolella käyttöohjeet etukäteen. Pieniä pakkauskokoja saa reseptivapaasti. Katso, ettet ole allerginen sen ainesosille ja katso vaikutusaika, että osaat laittaa voiteen sopivaan aikaan.

      Muista sitten huolellinen jälkihoito. Rusto ei uusiudu, joten jos rustoon pääsee tulehdus, se voi saada ikävää jälkeä aikaan!

    • puudutusläväri

      Kiitos vastauksista! Taidoinpa päätyä siihen tulokseen, että käytän tuota emla geeliä lävistystä ottaessani!:)

    • -Lamppu-

      Emla ei auta lävistykseen kunnolla koska se on tarkoitettu vain ihon pinnan puudutukseen, ei tehoa niin hyvin sisäiseen kudokseen jota pääasiassa neula lävistää.

      Kipu on kyllä niin pientä että kestät kyllä ja se tuntuu alle sekunnin kuin neula menee läpi :)

    • ,,,

      Ehkä ne jotkut puudutusgeelit auttaa sua henkisesti, mut ihosta läpi menevän neulan kipuun ne ei ainakaan auta :D Jos yhtään auttaa, niin voin sanoo kyl että mä en ees huomannu sitä kun se lävistettiin, täysin kivuton kokemus oli.

    • puudutusläväri

      No voi olla, että pyörryn jännityksestä:D No kaipa nuo haaveet on joskus toteutettava :) Kiitos paljon taas näistä vastauksista!

    • Mulla ollut noin 1,5-vuotta nenänappi.Mietin kans kauan sen ottamista ja hyvä,kun tuli otettua :).Ei kipu ollut paha,korkeentaan pieni nipistys.Kerran se vaan kirpaisee.Tsemppii lävärin ottoon! :)

    • srace

      löysimpä tän kun en saanu sun koneella lukee;)

    • riina2803

      jumalauta Anni:D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe