mitä mieltä olette itsenäisestä naisesta?

itsenäinennainen

Jolla on vuosienkin pituisia kausia että haluaa vain olla rauhassa ja kehittää itseään (tai olla) joka ei tunne tarvetta flirttailuun, yms. Tuntuu että kaikki on aina suhteissa tai haku päällä, mutta itse haluan omaa tilaa jos en koe että edes pystyisin nyt tasapainoiseen suhteeseen yms. En ehkä ikinä kykenisi mihinkään tavalliseen perhe-elämään, sen verran jääräpää olen. Olen ystävällinen enkä inhoa muita siksi että heillä on suhteita jne. Mutta olenko joku poikkeustapaus? Kiinnostaa vaan muut jutut enemmän kuin ehkä raastavat ihmissuhteet. Mitä mieltä olette?

14

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikisinkku M

      Tykkään ehdottomasti, tuommoinen nainen olisi luultavasti paras kun ei olisi ripustautuja-tyyppinen vaan osaisi hoitaa omat juttunsa ja antaisi miehellekin välillä lepoaikaa suhteesta, ymmärtäisi että omat osoitteet on ok eikä pakko olisi alkaa pesänrakennukseen ainakaan heti. Luultavimmin suhde olisi tasapainoisempi tuollaisen kanssa kuin semmoisen kanssa joka haluaa kaikki parisuhdeonfgelmat heti nipussa jo parin kuukauden tuntemisen jälkeen.

      Otetaanpa esimerkkinä itsenäisestä naisesta vaikka Katariina Souri kun oli iltiksessä juttua. Upea nainen, vaikka on jo 45-vee on kroppa kunnossa ja lopussa mainitsee "Elokuussa vetäydyn kirjoittamaan trilogiani valmiiksi enkä vuoteen liiku missään. Kaipaan jo sitä erakkovaihetta.". Hieno asenne kun vaikka voisi olla julkkistyrkky ei silti sitä halua.

      http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288702923632.html

      • Living dead

        Toi Souri näyttää kummitukselta.


      • Ikisinkku M
        Living dead kirjoitti:

        Toi Souri näyttää kummitukselta.

        Johtunee silmistä jotka taas luonnossa lienee tosi kauniit. Makuasioitahan nämä tietysti on mutta minun silmää miellyttää. Kaikille naisillehan ei esim. lyhyt tukka käy, sourille käy sekin eli kasvojen luusto on kunnossa, kroppa on hoikka mistä tykkään ja vaikka rinnat ei kovin suuret olekaan ne tuohon runkoon sopii hyvin ja kun on käsittääkseni vielä aika fiksu nainen niin arvostan. Ainoat miinukset tulee miesvalinnoista ja siitä että on mennyt porsimaan lapsia niille.


      • ätmi tykkää

        Onpas todella seksikäs nainen tuo Katariina.


      • 16+6
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Johtunee silmistä jotka taas luonnossa lienee tosi kauniit. Makuasioitahan nämä tietysti on mutta minun silmää miellyttää. Kaikille naisillehan ei esim. lyhyt tukka käy, sourille käy sekin eli kasvojen luusto on kunnossa, kroppa on hoikka mistä tykkään ja vaikka rinnat ei kovin suuret olekaan ne tuohon runkoon sopii hyvin ja kun on käsittääkseni vielä aika fiksu nainen niin arvostan. Ainoat miinukset tulee miesvalinnoista ja siitä että on mennyt porsimaan lapsia niille.

        Porsimaan? Taidat olla häiriintynyt.


      • hah hah hah hah hah

        Katariina Souri valittaa julkisuudessa säännöllisin väliajoin, kuinka hän inhoaa julkisuutta ja haluaa julkisuudesta pois.

        Sitten seuraa säännöllisin väliajoin julkisuuteen tulemista jonkun tekosyyn varjolla. Tällä kertaa tekosyy oli bikinikuvaukset.

        No, kesälomarahoja oli ilmeisesti vailla.


    • Sinkkumies.

      Miten voi yksin kehittää itseään. Yksinään vaan masentuu

    • Itsenäisiä on kyllä paljon, et sinänsä tuo on ihan normaalia. Ennemmin omaan kokemukseeni pohjautuen ripustautujat ovat tosi harvinaisia... onneks en ookkaan tavannut sellaisia jotka ois joka hetki kiinni.

    • Itsenäisyys on hyvä asia. Jos kuitenkin on niin jääräpää ettei kykene mihinkään kompromisseihin ja jatkuvasti pitää huutaa että saa oman tahtonsä läpi, niin sitten tietysti on ehkä parempikin ollakin sinkku koska perhe elämä olisi kaikille osapuolille vain helvettiä.

    • uyhgggtyhfewqqqqqqqq

      Eiköhän tuo ole nykypäivän globaali ilmiö, jossain Japanissa jopa ongelmaksi saakka.

    • Jääräpää.

      Itsekäs nainen. Eihän teitä muita olekaan. Olet aikakautemme feministinen uloste.

    • tätä mieltä

      Sellainen on taruolento kuten khimaira tai lohikäärme.

    • -M-

      Vähemmän itsenäisiinkin naisiin on niin vaikea saada kontaktia ja tutustua, että itseään itsenäiseksi kutsuvat naiset on pakko vaan unohtaa. Miksi tehdä vaikeasta asiasta vieläkin vaikeampi?

    • asd321

      Ihan ok. Kaikki ei halua sitä 100% parisuhdetta vaan viihtyy hyvin muutenkin. Luulen että tällaisia ihmisiä on aika paljonkin. Nyt ja on aina ollut.

      Tosta parisuhteesta ja rakkaudesta on tehty nykyään elämää suurempi asia. Luulen että aikaisemmin on ollut helpompaa. Esimerkiksi avioliitolta ei odotettu mitään ihmeellistä vaan se oli ihan järjestely jolla helpotettiin arkista elämää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      225
      3357
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      119
      2029
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      99
      1504
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1362
    5. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      22
      1184
    6. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      33
      1184
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      104
      1149
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1073
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      46
      1037
    10. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      1010
    Aihe