... jos jää kokonaan seksi- ja ihmissuhdekuvioiden ulkopuolelle? Jos ei kehity mitään oman kokemuksen kautta tullutta tietoa mistään niin alkaa kehittää huuhaateoroita siitä kuka saa ja kuka ei ja hakee niihin tueksi jotain iltalehden juttuja.
Kauanko tässä menee? Missä vaiheessa voi vielä pelastua normaaliin elämään?
Kuinka nopeasti alkaa seota
48
582
Vastaukset
- Jii007
Itselläni se sekoaminen tapahtui sillä hetkellä kun tajusin, että en naista saa. Kun hyväksyt sen, että jäät naisetta niin silloin alkaa pikkuhiljaa nupissa heittämään ja päädyt sinkut-palstalle. Sinkut-palstalle eksyminen alkaa olla jo ensimmäisiä vakavasti otettavia oireita sekoamisesta.
Jos taas et hyväksy sitä tosiasiaa, että jäät parisuhdekuvioiden ulkopuolelle niin sekoat vain kivuliaammin ja hitaammin.
Itse en alkuun hyväksynyt sitä etten kelpaa naisille ja kidutin itseäni yrittämällä naisia ja saamalla pakkeja jatkuvalla syötöllä, mutta nyt kun olen kehittänyt itselleni naisvihan niin ei enää saa pakkeja eikä satu niin paljoa kun en halua edes yrittää iskeä ketään. Ei se vihaaminenkaan toki kivaa ole, mutta tuntuu se paljon paremmalta kuin upota syvemmälle sinne naisten kaatamaan paskaan.- Kunhan mietin
Missä vaiheessa tää tapahtui? Kuinka vanha olit? Mitä sun elämässä oli sitä ennen tapahtunut? Mistä olit haaveillut? Mitä olit tehnyt? Oliko sulla kavereita?
Entä nyt? - Utelias myös
"Sinkut-palstalle eksyminen alkaa olla jo ensimmäisiä vakavasti otettavia oireita sekoamisesta."
Kun netti on täynnä kaikenlaisia palstoja, niin onko Suomi24-sivut jotenkin erilaiset ja poikkeavat eri palstojen joukossa siinä mielessä, että erityisesti tänne löytävät tai hakeutuvat useimmat "aloittelevat sekoajat" ? Olen huomannut tästä ainakin sen, että ennakkosensuuria ei juuri ole, vaan lähes kaikki menee läpi.
Ja kuten aloittajakin on huomannut, täällä on erityisen paljon julkkisten juorulinkkejä, mitkä on tarkoitettu huvitukseksi lehdissä, mutta jotkut hurahtavat niihin tosissaan ja linkkailevat niitä edelleen, kai haeskelevat eri ilmiöiden ääripäitä mahdollisimman kaukaa normaalista elämänmenosta.
Tuossa vieressä näkyy olevan jotain suolityttöjuttuja ym., lieneekö mukamas jonkinlajista viisautta vai sallitaanko noita jossain kirjoitusterapiamielessä jotteivät tekisi muuta pahojaan....
joka tapauksessa aika sekavia juttuja täällä ainakin puolet - Jii007
Kunhan mietin kirjoitti:
Missä vaiheessa tää tapahtui? Kuinka vanha olit? Mitä sun elämässä oli sitä ennen tapahtunut? Mistä olit haaveillut? Mitä olit tehnyt? Oliko sulla kavereita?
Entä nyt?Olin varmaan noin 19v kun aloin vihaamaan naisia, mutta siitä huolimatta yritin heitä iskeä vielä päälle 20v asti.
Luultavasti naisvihani sai alkunsa kun yritin kerran lähestyä ihan asiallisesti yhtä naista, jota olin pitänyt ystävänäni ja hän antoi ihan asialliset pakit, mutta aloitti sitten yksityisasioideni levittelyn ja kavereidensa kanssa pilkkaamisen, naureskelun ja muun paskan puhumisen. Tuohon päälle kun lisää ne pakit ja haukut muilta naisilta niin naisvihani vain jatkoi kasvamistaan.
Olin tietysti haaveillut läheisyydestä, perheen perustamisesta ja hyvästä parisuhteesta, hyvästä ammatista, työelämään pääsemisestä, hyvistä tuloista, omasta asunnosta jne jne. Ihan perus diibadaabat. Totuus kuitenkin on se etten saa noista ainakaan sitä naista ja hyvää parisuhdetta ja se toki sattuu, mutta ei enää niin pahasti kun naisten ihailu on vaihtunut vihaan.
Haluaisin silti lapsia, mutta kun mukana tulee sitten joku vittupäinen nainen niin saavat jäädä minulta tekemättä. Enkä edes saisi sitä pillua ja ilman sitä on aika vaikea saada lapsia.
Oli minulla kavereita, mutta ei ole enää, koska lakkasin pitämästä heihin mitään yhteyttä. Syynä pidän sitä, että olen niin monta kertaa kuullut olevani ruma etten kehtaa näyttäytyä yhtään missään ja häpeän itseäni muiden seurassa. Enkä enää myöskään osaa tehdä minkäänläistä aloitetta keskusteluun kenenkään kanssa saati osallistua siihen keskusteluun vaikka ennen taas olin aina äänessä.
Nykyään olen erakko joka viihtyy parhaiten ihan yksinään ja kaikessa rauhassa ilman minkäänlaista oikeaa huomioita. Harrastukset pitää vielä jonkun verran pään kasassa ja luultavasti jos en harrastaisi mitään niin olisin jo itseni lopettanutkin. - Järki hoi
Utelias myös kirjoitti:
"Sinkut-palstalle eksyminen alkaa olla jo ensimmäisiä vakavasti otettavia oireita sekoamisesta."
Kun netti on täynnä kaikenlaisia palstoja, niin onko Suomi24-sivut jotenkin erilaiset ja poikkeavat eri palstojen joukossa siinä mielessä, että erityisesti tänne löytävät tai hakeutuvat useimmat "aloittelevat sekoajat" ? Olen huomannut tästä ainakin sen, että ennakkosensuuria ei juuri ole, vaan lähes kaikki menee läpi.
Ja kuten aloittajakin on huomannut, täällä on erityisen paljon julkkisten juorulinkkejä, mitkä on tarkoitettu huvitukseksi lehdissä, mutta jotkut hurahtavat niihin tosissaan ja linkkailevat niitä edelleen, kai haeskelevat eri ilmiöiden ääripäitä mahdollisimman kaukaa normaalista elämänmenosta.
Tuossa vieressä näkyy olevan jotain suolityttöjuttuja ym., lieneekö mukamas jonkinlajista viisautta vai sallitaanko noita jossain kirjoitusterapiamielessä jotteivät tekisi muuta pahojaan....
joka tapauksessa aika sekavia juttuja täällä ainakin puoletHullut löytää vertaistukea ja yrittävät käännyttää muitakin hulluiksi. Miesviha on naamioitu katkeruudeksi naisia kohtaan. Vaikka viesti päällepäin on "naiset on lutkia kuin eivät anna" , ajatus sen takana on "sä olet huonompi kuin muut, et tule koskaan saamaan ja seksi on paha asia (jotta et uskaltaisi edes yrittää)."
Jos ei ole elämänkokemusta muusta kuin koulukiusaamisesta, niin toi läppä menee hyvin läpi ja mies kääntyy yhä pahemmin itseensä ja palstan luomaan fantasiamaailmaan.
Siks meidän järjissään olevien miesten pitää välilllä herätellä näita rypijöitä. Että todellisuus on tuolla ulkona eikä iltalehdessä. - Bro toivoo hyvää
Jii007 kirjoitti:
Olin varmaan noin 19v kun aloin vihaamaan naisia, mutta siitä huolimatta yritin heitä iskeä vielä päälle 20v asti.
Luultavasti naisvihani sai alkunsa kun yritin kerran lähestyä ihan asiallisesti yhtä naista, jota olin pitänyt ystävänäni ja hän antoi ihan asialliset pakit, mutta aloitti sitten yksityisasioideni levittelyn ja kavereidensa kanssa pilkkaamisen, naureskelun ja muun paskan puhumisen. Tuohon päälle kun lisää ne pakit ja haukut muilta naisilta niin naisvihani vain jatkoi kasvamistaan.
Olin tietysti haaveillut läheisyydestä, perheen perustamisesta ja hyvästä parisuhteesta, hyvästä ammatista, työelämään pääsemisestä, hyvistä tuloista, omasta asunnosta jne jne. Ihan perus diibadaabat. Totuus kuitenkin on se etten saa noista ainakaan sitä naista ja hyvää parisuhdetta ja se toki sattuu, mutta ei enää niin pahasti kun naisten ihailu on vaihtunut vihaan.
Haluaisin silti lapsia, mutta kun mukana tulee sitten joku vittupäinen nainen niin saavat jäädä minulta tekemättä. Enkä edes saisi sitä pillua ja ilman sitä on aika vaikea saada lapsia.
Oli minulla kavereita, mutta ei ole enää, koska lakkasin pitämästä heihin mitään yhteyttä. Syynä pidän sitä, että olen niin monta kertaa kuullut olevani ruma etten kehtaa näyttäytyä yhtään missään ja häpeän itseäni muiden seurassa. Enkä enää myöskään osaa tehdä minkäänläistä aloitetta keskusteluun kenenkään kanssa saati osallistua siihen keskusteluun vaikka ennen taas olin aina äänessä.
Nykyään olen erakko joka viihtyy parhaiten ihan yksinään ja kaikessa rauhassa ilman minkäänlaista oikeaa huomioita. Harrastukset pitää vielä jonkun verran pään kasassa ja luultavasti jos en harrastaisi mitään niin olisin jo itseni lopettanutkin.Voi vittu jätkä. Sä kostat yhtä pahaa kokemusta nyt vain ja ainoastaan itsellesi. Sun naisviha on oikeasti naisiin näennäisesti käännettyä itsevihaa eikä se liikuta naisia pätkääkään.
Rakennat muurin, jonka takana oot turvassa sen sijaan että eläisit.
Siis miksi vitussa uskot jotain "oot ruma" läppää. Siis kenen mielestä? Jonkun böönan (jota ei vaan ehkä sillä hetkellä seura napannut) vai sun kavereiden?
Toi vihassa kieriskely on kuin hakkaisit itteäs. Mitä enenmmän sä oot ulkona maailmassa ja seurassa (vaikka hiljaakin, ei aina tarvii puhua), niin sen parempi sulle. Muille sillä ei oo väliä.
Sama pätee moneen muuhun täällä kirjoittavaan. Sääli, et nuorilla ihmisllä jo flippaa noin, mut onneks kaikesta voi nousta. Kukaan toinen vaan ei voi nostaa. Mut valaa uskoa voi. - Jii007
Bro toivoo hyvää kirjoitti:
Voi vittu jätkä. Sä kostat yhtä pahaa kokemusta nyt vain ja ainoastaan itsellesi. Sun naisviha on oikeasti naisiin näennäisesti käännettyä itsevihaa eikä se liikuta naisia pätkääkään.
Rakennat muurin, jonka takana oot turvassa sen sijaan että eläisit.
Siis miksi vitussa uskot jotain "oot ruma" läppää. Siis kenen mielestä? Jonkun böönan (jota ei vaan ehkä sillä hetkellä seura napannut) vai sun kavereiden?
Toi vihassa kieriskely on kuin hakkaisit itteäs. Mitä enenmmän sä oot ulkona maailmassa ja seurassa (vaikka hiljaakin, ei aina tarvii puhua), niin sen parempi sulle. Muille sillä ei oo väliä.
Sama pätee moneen muuhun täällä kirjoittavaan. Sääli, et nuorilla ihmisllä jo flippaa noin, mut onneks kaikesta voi nousta. Kukaan toinen vaan ei voi nostaa. Mut valaa uskoa voi.En kosta ainoastaan yhtä kokemusta vaan nostin tuon pahimman esille, koska olen sen kertonut täällä jo aiemminkin.
Rumuudestani taas olen saanut kuulla niin tutuilta kuin tuntemattomilta, miehiltä ja naisilta.
Mahtavimpia kokemuksiani on varmaan kun kerran kaupassa joku Yh-huora katsoi minua hetken ja alkoi vain nauraa ihan hillittömästi. Vittu kun teki taas höpöä silloin itsetunnolle ja toivonkin, että hänen äpärästään tulee yhtä ruma kuin minustakin ja kyseinen suomilutka jää ilman lapsenlapsia.
Ei minua kiinnosta liikuttaako vihani naisia millään tapaa, koska se on vain keino purkaa pahaa oloani. Täällä muurini takana olen turvassa paskalta maailmalta jossa en edes tahdo elää ja johon minua ei edes hyväksytä.
Ja se turha naisten yrttäminen on enemmän sitä itsensä hakkaamista, koska se on vähän kuin yrittäisi kävellä seinästä läpi. - Feel u bro
Jii007 kirjoitti:
En kosta ainoastaan yhtä kokemusta vaan nostin tuon pahimman esille, koska olen sen kertonut täällä jo aiemminkin.
Rumuudestani taas olen saanut kuulla niin tutuilta kuin tuntemattomilta, miehiltä ja naisilta.
Mahtavimpia kokemuksiani on varmaan kun kerran kaupassa joku Yh-huora katsoi minua hetken ja alkoi vain nauraa ihan hillittömästi. Vittu kun teki taas höpöä silloin itsetunnolle ja toivonkin, että hänen äpärästään tulee yhtä ruma kuin minustakin ja kyseinen suomilutka jää ilman lapsenlapsia.
Ei minua kiinnosta liikuttaako vihani naisia millään tapaa, koska se on vain keino purkaa pahaa oloani. Täällä muurini takana olen turvassa paskalta maailmalta jossa en edes tahdo elää ja johon minua ei edes hyväksytä.
Ja se turha naisten yrttäminen on enemmän sitä itsensä hakkaamista, koska se on vähän kuin yrittäisi kävellä seinästä läpi.Jos oot oikeesti ruma -> kauneuskirurgille. Siihen voi saada myös kelan tukea jos on oikeesti ruma.
Jos taas itsetunto- ja muita mt-ongelmia toisten tekemiset tulkitsee itsen kautta. Tyyppi kattoo jotain muuta sun suuntaan, oletat että kattoo sua.
Ihmisellä on oikeus kokea olevansa turvasssa joten ole siellä niin kauan kuin tykkäät. Kun tiedostat että seon muuri, voit tulla pois kun olet siihen valmis.
Sääli olis jos nuori mies jäis lopuks elämäänsä tunne-elämältään rammaksi. - Jeppis,
Järki hoi kirjoitti:
Hullut löytää vertaistukea ja yrittävät käännyttää muitakin hulluiksi. Miesviha on naamioitu katkeruudeksi naisia kohtaan. Vaikka viesti päällepäin on "naiset on lutkia kuin eivät anna" , ajatus sen takana on "sä olet huonompi kuin muut, et tule koskaan saamaan ja seksi on paha asia (jotta et uskaltaisi edes yrittää)."
Jos ei ole elämänkokemusta muusta kuin koulukiusaamisesta, niin toi läppä menee hyvin läpi ja mies kääntyy yhä pahemmin itseensä ja palstan luomaan fantasiamaailmaan.
Siks meidän järjissään olevien miesten pitää välilllä herätellä näita rypijöitä. Että todellisuus on tuolla ulkona eikä iltalehdessä.joo, ihan loogista, että vertais"tuella" on pidemmän päälle entistä enemmän passivoiva vaikutus, koska siinä "aateveljet" tekevät voimallisesti käännytystyötä väärään suuntaan. Käsitys monista asioista kääntyy päälaelleen, vähän kuin armeijassa ns.hullun papereiden tavoittelu joidenkin mielestä oli viisautta!
Ravisteltavaa "materiaalia" palstalla riittää: kuten ylempänä mainitaan, puolet tarinoista alkaa olla jo - vaikkakin kirjoittajansa mielestä päällisin puolin ufotrolleja - niin suurelta osin itsekin niihin uskoen ja fanfasioissaan pitkälti totena pitäen. - HC-ATM
Jii007 kirjoitti:
Olin varmaan noin 19v kun aloin vihaamaan naisia, mutta siitä huolimatta yritin heitä iskeä vielä päälle 20v asti.
Nykyään olen erakko joka viihtyy parhaiten ihan yksinään ja kaikessa rauhassa ilman minkäänlaista oikeaa huomioita. Harrastukset pitää vielä jonkun verran pään kasassa ja luultavasti jos en harrastaisi mitään niin olisin jo itseni lopettanutkin.Minullakin on samantapainen kokemus peruskouluvuosiltani. Luokan tytöistä yksi lähestyi minua (varmaan ihan läppämielessä), ja kun burgeroin itseni tilanteesta pois, hän levitteli keskustelun yksityiskohdat sanasta sanaan koko muulle luokalle. Olen melko ujo ja sosiaalisesti kömpelö, enkä kerta kaikkiaan voi sietää sitä että minua pilkataan näiden luonteenpiirteiden takia. Huomaankin usein suhtautuvani epäileväisesti sellaisiin jatkuvasti hymyileviin ja nauraviin naisiin. En voi olla ajattelematta, että he vain yrittävät kalastella nolostumisia, änkytystä ja muita kömmähdyksiä, joille voi sitten kikatella yhdessä muiden itsevarmojen ja ulospäinsuuntautuneiden ihmisten kanssa. En halua kokea sellaista enää koskaan.
Jii007 kirjoitti:
En kosta ainoastaan yhtä kokemusta vaan nostin tuon pahimman esille, koska olen sen kertonut täällä jo aiemminkin.
Ja se turha naisten yrttäminen on enemmän sitä itsensä hakkaamista, koska se on vähän kuin yrittäisi kävellä seinästä läpi.Aika hemmetin rumat ja pahasti vammaisetkin ihmiset kyllä ovat parisuhteeseen päässeet. Jos sinun ulkonäkösi siis on todella esteenä parisuhteeseen pääsemiselle, niin en uskalla edes kuvitella miten järkyttävän epämuodostunut sinun täytyy olla. Luultavasti sinulla kasvaa käsivarsi keskeltä otsaa, tai jotain vastaavaa…
- Jii007
stellaria81 kirjoitti:
Aika hemmetin rumat ja pahasti vammaisetkin ihmiset kyllä ovat parisuhteeseen päässeet. Jos sinun ulkonäkösi siis on todella esteenä parisuhteeseen pääsemiselle, niin en uskalla edes kuvitella miten järkyttävän epämuodostunut sinun täytyy olla. Luultavasti sinulla kasvaa käsivarsi keskeltä otsaa, tai jotain vastaavaa…
Ei käsivarsi vaan vasen jalka ja se kasvaa oikeasta korvasta.
Ja ei se varsinaisesti siitä rumuudesta johdu vaan siitä kun siitä rumuudestaan saa kuulla joka vitun päivä joltain pelleltä niin kuvitteletko, että minulla on enää minkäänlaista itseluottamusta jäljellä? Voin vastata ihan itsekin, että EI ole.
Jos on ruma niin pitää olla niin vitusti sitä itseluottamusta ja muuta joka sitten korvaa sen puuttuvan ulkonäön. Minulla ei ole ulkonäköä, itseluottamusta, rahaa, älyä, autoa, sosiaalisia taitoja... Ihan suora kysymys, että miten haluttavana näet tälläisen ihmisen? - tuli vaan mieleen
Jii007 kirjoitti:
Ja se turha naisten yrttäminen on enemmän sitä itsensä hakkaamista, koska se on vähän kuin yrittäisi kävellä seinästä läpi.Tunnetko itsesi onnelliseksi kostomalla?
Aika pitkään pystyy olemaan sekoamatta jos vaan blokkaa koko asian mielestä ja keskittyy muuhun elämään. Ainakin siis niin kauan kun löytyy sitä muuta elämää, eli töitä, harrastuksia ja kavereita. Joku vuosikymmen sujahtaa aika heittämällä jos on mielenkiintoinen työ.
Jos ei noita muita asioita olisi jotka pitää järjissä... Sitten en tiedä kauanko pystyisi kestämään. Vois iskeä sekoaminen aika nopeasti, varmaan vuodessa tai parissa.- old boy
Vielä kun oli nuorempi vähän päälle 20v niin asia ei niin vaivannut, koska olihan moni muukin samassa tilanteessa ja "elämä vielä edessä". Mutta kyllä se käy mielessä aina vaan useammin ja useammin kun ikää tulee lisää, että helvetti, mähän tulen olemaan yksin samalla kun muuta ympärillä kalastelee lastensa kanssa ja saavat pian lapsenlapsiakin. Minä olen sitten se yksinäinen hullu vanhapoika.
- ätmi
Outo kysymys. Olen 37v ja aina ollut seksi ja ihmissuhdekuvioiden ulkopuolella. En ole mielestäni seonnut mitenkään. Välillä tietysti ahdistaa ja masentaa.
- juhaaaaaaa
Jep samma här. Ikää tosin vasta 36, mutta toivo siitä naisen löytymisestä on oikeastaan mennyt.
Mitä enemmän mietin, että miksi olen aina yksin ja miksei kukaan nainen osoita kiinnostustaan, niin sitä enemmän ottaa päähän, mutta minkäs sille voi.... - Mies 70 v
juhaaaaaaa kirjoitti:
Jep samma här. Ikää tosin vasta 36, mutta toivo siitä naisen löytymisestä on oikeastaan mennyt.
Mitä enemmän mietin, että miksi olen aina yksin ja miksei kukaan nainen osoita kiinnostustaan, niin sitä enemmän ottaa päähän, mutta minkäs sille voi....Sama täällä.
juhaaaaaaa kirjoitti:
Mitä enemmän mietin, että miksi olen aina yksin ja miksei kukaan nainen osoita kiinnostustaan, niin sitä enemmän ottaa päähän, mutta minkäs sille voi....Olen jo päätellyt että naiset eivät osoita aloitteellisesti kiinnostusta kuin niihin aivan parhaiden ja kiinnostavimpien miesten suuntaan.
Joten sitä ei kannata pohtia miksei naiset osoita kiinnosta - koska tilanne on se, että miehen pitää tehdä se aloite. (Ja silti voi varautua siihen että suurin osa naisista ei vastaa siihen aloitteeseen minkäänlaisella kiinnostuksella.)
- KLfmklwemklefwwefwef
Näistä jutuista ei kävellä pois samana ihmisenä kuin sisään mentiin.
Selviytyminen on aina mahdollista. Myös se ettei kärsi tilanteesta on mahdollista. Kumpikaan ei ole taattua, vaan kaikki riippuu siitä millaisessa järjestyksessä marmorikuulat kallosi sisällä ovatkaan.
Kyseessä on siis (suuri) riskitekijä ongelmille, ei itsensä toteuttava ennustus. Yksi paha merkki on jos tilanteeseen ajautuu ei-vapaaehtoisesti.
Itsellä 7 vuoden kausi ilman ihmisiä, piireissä joissa vaikutan on ihmisiä joilla ei ole ollut ketään tai mitään jopa 15 vuoteen päälle mielenterveysongelmat ja ovat vasta hiljattain alkaneet yrittää jotain.
Yllättävän sitkeä on ihmisen mieli loppujen lopuksi. Usein sekoamisetkin ovat toimivien rakenteiden suojelemista pohjimmiltaan, elikkäs siellä mielen pommisuojassa on edelleen elämää vaikka itse rakennus on tuhannenvitunpäreinä.- poopuoupoup
Puhut vähän mutta asiaa. Tässähän ei ole kyse erakkoudesta, vaan siitä että ihminen haluaa olla sosiaalinen ja näkee jatkuvasti ympärillään sosiaalisia verkostoja, mutta joihin hän ei tule koskaan pääsemään osalliseksi.
Siitä aiheutuu sitten se että ihminen pysyy hengissä, mutta ei elä. Eli ihminen kyllä selviytyy hengissä, mutta ei sitä elämiseksi voi kutsua.
Ihminen toivoo samaan aikaan että tulisi se yksi päivä jolloin kaikki paranee, ihmiset hyväksyvät hänet ja hän "avautuu" maailmalle. Mutta tosiasia on sellainen että ellei ihminen elä hän jää ulkopuolelle kaikesta ja siirtyminen sosiaalisiin verkostoihin vaikeutuu entisestään.
Koska ihminen ei "elä", hänelle ei voi tulla sellaista päivää jolloin ovi avautuu sosiaalisiin verkostoihin.
Ihminen ei välttämättä sekoa niin että psyyke järkkyy, mutta "sekoaminen" voi olla lievempää, eli ihmisen sisäinen kulttuuri, uskomukset ja sen sellaiset muuttuvat. Tähän ikään mennessä olen nähnyt jo kuinka nuoriso on luonut ja kuopannut kolme erilaista kautta, eli 80, 90 ja 00, -luvut, joissa kaikissa on ollut omat slanginsa, sanontansa ja ilmiönsä.
Kun useita vuosia yksinäisenä ollut ihminen sitten ehkä vapautuu, hänelle maailma on muuttunut täydellisesti toisenlaiseksi.
Tärkeämpi kysymys on kuitenkin se että kun täysin yksinään ollut ihminen avautuu ja haluaa luoda sosiaalisia suhteita, kuinka niitä muka voi tässä yhteiskunnassa luoda.
Sosiaaliselle ihmiselle tärkeintä on kuitenkin ystävyyssuhteet, eivät niinkään ihmiskontaktit. Luottamukselliset ystävyyssuhteet mahdollistavat sen että henkilö saa luotettavaa ja rehellistä palautetta, kun taas pelkistä ihmiskontakteista henkilö ei saa mitään muuta kuin kohteliaisuutta osakseen.
- atm.
"kun teki taas höpöä silloin itsetunnolle ja toivonkin, että hänen äpärästään tulee yhtä ruma kuin minustakin ja kyseinen suomilutka jää ilman lapsenlapsia. "
Suomilutkat ei jää ikinä ilman lapsia.- ätmi
Kyllä, suomilortot paskovat äpäriä ulos toosastaan sellaista tahtia, että Suomessa on syntyvyys Euroopan huippua.
- ätmi
ätmi kirjoitti:
Kyllä, suomilortot paskovat äpäriä ulos toosastaan sellaista tahtia, että Suomessa on syntyvyys Euroopan huippua.
Ranskassa ja Englannissakin on selvästi suurempi syntyvyys kuin Suomessa.
- jvvjhjh
ätmi kirjoitti:
Ranskassa ja Englannissakin on selvästi suurempi syntyvyys kuin Suomessa.
Paitsi että siellä on ihmisiäkin enemmän. Jos syntyvien lasten määrä suhteutetaan väkilukuun, äpärien syntyvyys on Suomessa maailman huippua.
- Naisasialooseri.
Se on yksilöllistä kuinka nopeasti kukakin sekoaa, mutta se on varmaa että sekoaa.
George Sodinilla meni 19-vuotta ennen kuin sekosi. Rodgerilla taas vain muutama vuosi, tosin hän eli sellaisissa piireissä, joissa muut jatkuvasti harrastivat seksiä ja muuta normaalia ihmissuhde-elämää eli tämä tietysti nopeutti sekoamista huomattavasti. - ätmi-sinkku
En ole seonnut vielä vaikka oon jo 29. En saanut juhannuksena pil.lua mutta pääsin sentään tutustumaan naiseen. En usko että sekoan edes, meen maksulliselle jos ei mu auta.
- HC-ATM
Itse aloin joskus lukioikäisenä tiedostaa lopullisesti sen, etten voi koskaan saada naisseuraa. En omasta mielestäni ole mitenkään kovin pahasti seonnut, mutta eriasteisia masennuskausia on ollut. Sekin on ihan totta, ettei sitä näin iäkkäämpänä neitsytmiehenä oikein enää jaksa aktiivisesti tutustua ihmisiin. On hyvin vaikeaa pitää yllä optimistista asennetta sosiaalisissa tilanteissa kun tietää, ettei itse ole elämän syrjässä kiinni samalla tavalla kuin kaikki muut ihmiset.
- asdf7654
Itselläni peli varsinaisesti aukesi vasta joskus 21-22 iässä mutta näin nelikymppisenä muistelen, ettei noita asioita puitu kaveriporukoissa tms päivittäin joten eipä tuosta stressannut. Osaan nimetä kavereitani jotka ihan varmasti pääsivät hommaan vasta minuakin myöhäisemmällä iällä ja vaimot, lapset, talot ja autot on niilläkin nykyään.
Jos asiasta on pakkomielle päässyt muodostumaan eikä halua siitä lääkärillekään puhua niin ehkä tuo myöntäminen ettei koskaan saa voi olla paras tie. MGTOW, älä ala vihaamaan itseäsi äläkä naisia, turha yrittäminen ei haittaa enää käytöksessä ja on ihan mahdollista että se oikea osuukin kohdalle ilman ihmeempää rypistämistä.
Tämä palsta on ihan vihoviimeinen paikka sillä täällä sinusta halutaan osa valittavaa atm-joukkoa. Ne joiden äkkiseltään luulisit olevan puolellasi haluavat sinusta oikeasti vain yhden lisää riveihinsä.- Naisasialooseri.
No sinähän olet ATM,jos et kerran ole naista saanut.
- asdf7654
Naisasialooseri. kirjoitti:
No sinähän olet ATM,jos et kerran ole naista saanut.
Peli aukesi 21-22 iässä ja olen nyt 40. Kyllä siihen väliin on ehtinyt pitkiäkin suhteita ja avioliittoonkin olen tullut vihityksi.
Tarkoitan että olin teininä itsekin tumpelo ja burgeroin aivan pommin varmoja tilanteita pieleen niin että jälkikäteen hirvittää ajatella. Mertaranta olisi sanonut että "siinä on paikka, mikset jo lauo?" enkä olisi osannut vastata. - hohh
asdf7654 kirjoitti:
Peli aukesi 21-22 iässä ja olen nyt 40. Kyllä siihen väliin on ehtinyt pitkiäkin suhteita ja avioliittoonkin olen tullut vihityksi.
Tarkoitan että olin teininä itsekin tumpelo ja burgeroin aivan pommin varmoja tilanteita pieleen niin että jälkikäteen hirvittää ajatella. Mertaranta olisi sanonut että "siinä on paikka, mikset jo lauo?" enkä olisi osannut vastata.Olet siis asiantuntija neuvomaan?
:D
Vtun spede. - Naisasialooseri.
asdf7654 kirjoitti:
Tarkoitan että olin teininä itsekin tumpelo ja burgeroin aivan pommin varmoja tilanteita pieleen niin että jälkikäteen hirvittää ajatella. Mertaranta olisi sanonut että "siinä on paikka, mikset jo lauo?" enkä olisi osannut vastata.Ahaa, no ethän sinä sitten mikään ATM ole koskaa ollutkaan. Varsinkin kun sinulla on niitä tilanteitakin ollut.
- asdf7654
hohh kirjoitti:
Olet siis asiantuntija neuvomaan?
:D
Vtun spede.Sanoisin että mulla on aika rautainen kokemus siitä miten ei kantsi heittää lusikkaa nurkkaan ennen aikojaan.
- asdf7654
Ahaa, no ethän sinä sitten mikään ATM ole koskaa ollutkaan. Varsinkin kun sinulla on niitä tilanteitakin ollut.
Niin no, etpä ole sinäkään. Eikä Peris. Eikä moni muukaan joka itse jättää tilanteet käyttämättä.
Paitsi tietty jos leikitään että ätmiys on joku moodi jonka voi itse napsautella päälle tai pois. Mitä se tietenkään ei laasaslaisittain ole vaikka korvien välissä suuri osa siitä onkin. - mutta puinen pää
asdf7654 kirjoitti:
Sanoisin että mulla on aika rautainen kokemus siitä miten ei kantsi heittää lusikkaa nurkkaan ennen aikojaan.
"Tsemppiä"
- lllmööml
asdf7654 kirjoitti:
Niin no, etpä ole sinäkään. Eikä Peris. Eikä moni muukaan joka itse jättää tilanteet käyttämättä.
Paitsi tietty jos leikitään että ätmiys on joku moodi jonka voi itse napsautella päälle tai pois. Mitä se tietenkään ei laasaslaisittain ole vaikka korvien välissä suuri osa siitä onkin.Osa atmiudesta johtuu ulkonäöstä.
Kuitenkin korvien välissä atmius varmasti lepää, mutta kyse on siitä että atmi on erilainen, eikä sellainen kuin muut.
Toisinsanoen atmin korvien välissä pitäisi tapahtua todellinen fyysinen muutos että hän yhtäkkiä muuttuisi toiseksi.
Sinä yrität väittää että atmius on vain asenteesta kiinni, tai siitä että atmi päättää yksi päivä vaan olla atmi.
Ei asia ole noin. Atmiksi kasvetaan hyvin vahvasti ympäristön vaikutuksesta, eli kokemusten kautta, ja se kasvaminen alkaa jo heti siinä vaiheessa kun lapsen sosiaaliset piirit laajentuvat pois kotiseinien välistä.
Muistan omilta kouluajoilta sen kuinka tytöt eivät vilkaisseetkaan minuun päin, mutta myös sen kuinka heillä oli muutama ehdoton suosikki joihin aivan kaikki luokan tytöt olivat lääpällään. Vielä tuossa vaiheessa se ei ole merkityksellistä, mutta se kuitenkin osoittaa sen että ytmiys ja atmius alkaa muotoutua hyvin varhaisessa vaiheessa.
Mutta tuo kasvaminen ei selitä kaikkea, sillä atmius on jo geeneissä. Tietyt ihmiset syntyvät kilteiksi, epäileviksi ja harkitseviksi, eli heiltä puuttuu rohkeus ottaa riskejä ja reaktiokyky toimia nopeasti. Lisäksi syntymäjärjestys vaikuttaa hyvin paljon. Sosiaalisesti helpoimmilla on esikoinen, mutta rohkeimmaksi syntyy kuopus. Sen sijaan keskimmäisillä menee kaikilla tasoilla todella huonosti. - 45+45
mutta puinen pää kirjoitti:
"Tsemppiä"
"Muista käydä suihkussa, kampaa hiuksesi ja ole oma itsesi. Kyllä se siitä".
- atm 35
Lupaan että en sekoa mutta aion haukkua naisia entistä enemmän jotka seurustelevat jännämiesten kanssa
- oiiiiiuhjjmbvvhyiihg
Siis jättäytyy ulkopuolelle.
- Naisasialooseri.
Ei vaan on nimenomaan jätetty ulkopuolelle naisten toimesta, joka johtaa tietysti naisvihaan ja kostohaluihin.
- asdf7654
Ei vaan on nimenomaan jätetty ulkopuolelle naisten toimesta, joka johtaa tietysti naisvihaan ja kostohaluihin.
Miten sulla omatunto kestää valehdella päivästä toiseen itsellesi että sut on jätetty ulkopuolelle kun toisaalla kerrot siitä miten olet kieltäytynyt paikoista tai burgeroinut niitä. Sama pätee Perikseen. Ei ne naiset teitä raiskaamaan väkisin tule eli jos ette edes selviin paikkoihin tartu niin ette saa koskaan. Myönnän että olin vielä täysi-ikäisyyden rajalla itsekin paikkoja sössivä tumpelo mutta jo se että paikkoja oli, kertoi että on vain ajan kysymys etten enää pakene tilanteesta jota haluan.
En ole tähän ikään mennessä kokenut sekoavani asian takia juuri lainkaan, enkä näe semmoiselle tarvetta jatkossakaan. Kun on elämässä kaikkea muutakin tekemistä, niin eipä tuota jouda niin mahdottomasti murehtimaan. On sitä aika monet ihmiset menneet hautaan ilman ensimmäistäkään suhdetta ja siitä huolimatta eläneet ainakin ulkoisesti ihan mukavan oloisen elämän. Jos minä en siis tunne itseäni erityisen epätoivoiseksi asian takia, niin miksi siitä seota pitäisi?
Kyllä minä tavallaan ymmärrän, että miesten tilanne on jollakin tapaa hankalampi kuin naisten, sillä halusimme tai emme, niin jonkinmoinen normi se miesten aloitteellisuus edelleen on, eli miehen odotetaan näyttävän kiinnostuksensa ensimmäisenä. Näin ollen lähes kuka tahansa nainen saanee miehiltä edes jonkinlaista seksuaalista huomiota (ei tosin niiltä sopivan ikäisiltä sinkkumiehiltä, vaan enempi vanhoilta ja varatuilta), mikä ehkä kohottaa itsetuntoa sen verran, että jaksaa pitää toivoa yllä pitempään. Poikkeuksia toki miehissäkin löytyy, mutta luulisin, että miehistä vähän suurempi osa on sitä tyyppiä joille ei sitä näkyvää huomiota erityisemmin jaeta. Tällöin voi tulla itsetunto-ongelmia niille miehille, jotka eivät kykene ymmärtämään että tämä naisten harrastama näennäinen ignooraus (joka voi olla myös kiinnostusta) on täysin eri asia kuin naisten vastenmielisyys näitä miehiä kohtaan.- Kaveriton nussimaton
Ei siihen välttämättä sekoa koskaan. En minäkään ole seonnut, vaikka kieltämättä koko ajan vituttaa ankarasti, varsinkin kun tiedän että olen syrjinnän uhri ja tämä ei ole omaa syytäni, vaan niitten mällipillujen naisten, jotka keksivät tekosyitä olla antamatta pillua (kuten esim. kaverittomuus), vaikka muille ovat pilluaan antaneet ne perkeleen kusitussuhuorat!
- JuuriNäin
Hieno kirjoitus Stellaria81, kiitos!
- korsu001
http://www.oakley-vaultsunglasses.com/
http://www.louisvuittonoutlet-online.us/
http://www.longchamphandbags-outlet.com/
http://www.cheap-jordanshoes.us/
http://www.toms-outlets.us/
http://www.michaelkorsoutletmk.us/
http://www.louisvuittonpursesbag.net/
http://www.toryburchoutletshoesa.com/
http://www.raybansunglass-outlet.net/
http://coachofficialsite.blog.com/
http://www.truereligionjean.cc/
http://www.truereligionjeansoutleta.com/
http://www.truereligionoutletfactory.com/
http://www.burberryoutletstorea.com/
http://www.christianlouboutinstore2013.com/
http://www.pradaoutletonlineb.com/
http://www.mcmhandbags-backpack.com/
http://www.ferragamo-shoes-outlet.com/
http://www.juicycoutureoutlet-handbags.com/
http://www.chi-flatiron-hairstraighteners.com/
http://www.northfaceoutlet-jacket.com/
http://www.polo-ralphlauren-outlet.net/
http://www.coachoutletstoreonlinefn.com/
http://www.coachoutletstoreonlinefn.net/
http://www.coachoutlet-online.us/
http://www.saclongchampsoldespaschere.com/
http://www.longchamps.eu/
http://www.ralphlauren-pascher-france.com/
http://www.insanityworkouts-calendar.com/
http://www.ghd-flatiron-hairstraighteners.com/
http://www.bottegaveneta-handbagsoutlet.com/
http://www.valentino-outlet.us/
http://www.pradaoutlet-shoes.com/
http://www.cocohandbagspurses-outlet.com/ - ....................
- entinen atm
Miksei miehet mene maksulliselle naisele nus.simaan. Ei se sen ihmeellisempää ole kuin joku satunnainen baari tuttavuus. Raha van vaihtaa omistajaa mutta sitä rahaa menee muutenkin kaikeeen turhaan. Itse olen käynyt tänä vuonna kolme kertaa maksulisella naisen luona kun tajusin että baarissa sitä rahaa menee pitemmän päälle paljon enemmän eikä aa pimppiä edes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803