Kokemuksia nettitreffeistä?

utelija

Kertokaa nettitreffailijat, millaista on ollut? Sana on vapaa!

Kertokaa esim.
kauanko sinulla on ollut ilmoitus
kuinka usein käyt treffeillä
mitä ihanaa/kamalaa treffeillä on tapahtunut
onko ollut koskaan se tunne, että nyt löytyi
oletko harrastanut seksiä nettituttavuuden kanssa
voitko suositella nettitreffejä tutuille

30

2077

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <><><><><>

- ilmo vuoden, josta ajasta yli puolet piilotettuna
      - alussa kävin innokkaasti treffeillä, kymmenen kertaa
      - treffeillä sain auton kyytiä ja näin paikkoja, se kivaa, ja yksi pusu oli ihana, muita en pussannutkaan
      - oli yhden kerran se tunne, että löytyi, muttei löytynytkään
      - en ole sekstannut nettituttavien kanssa
      - en voi suositella kullan etsintään, mutta kokemuksena mielenkiintoinen sinänsä

• no good.

Nää ukkelit pelkää omaa varjoonsakin, ihmisten ilmoille ei nynnyä saa millään.

En suosittele.

• Onnstnt
        no good. kirjoitti:

Nää ukkelit pelkää omaa varjoonsakin, ihmisten ilmoille ei nynnyä saa millään.

En suosittele.

Suosittelen.

Hyvä nykyaikainen tapa löytää toisia myös seuraa kaipaavia. Itse olen poistunut palstoilta löydettyäni S24 treffien kautta sen oikean jo yli viisi vuotta sitten. Oma ilmoitukseni ehti olla sivuilla melkein viikon.

Treffejä ei ehtinyt kertyä kun tällä kertaa tärppäsi melkein ensi heitolla. Kirjoittelin ehkä kolmen kanssa ja tämä nykyinen oli ainoa jonka kanssa mentiin edes kahville. Ilmoituksessani kerroin mitä haen ja mitä minulla on tarjota. Viesteissä sitten lisää. Siitä se lähtee.

Näille valittajille kertoisin että kyllä meitä miehiä(kin) täältä löytyy. Hyvät vain eivät kovin kauan palstoilla roiku.

• puuta päin

Muutaman kerran kolmen vuoden aikana noin kuukauden maks kerrallaan. Tosin pari kertaa pistin jo parin viikon jälkeen profiilin kadotukseen ihan silkasta vi...ksesta.
      Aiemmin treffeille pääsi, noin kymmenen kertaa. Nykyään on ihme jos kerran pääsee jollekkin epämääräselle kahvikekkerille johon just ja just on herra saanut hetken aikaa. Muuten on osunut nämä loputtomaan kestävät kirjekaverit jotka ovat treffeille kyllä kovasti lähdössä, mutta kahdenkaan viikon utelun jälkeen ei saa itteensä paikalle. Eli onko sitten varattuja vai onko profiili ihan jotain muuta mitä sen takana on.

Ihan ensimmäisillä treffeillä oli tunne, että nyt löytyi. Hengattiin reilu kuukaus ja ilmeni, että tää jätkä kuppas ruokansa ja yritti vielä vaatteensakkin maksattaa. Majoitti ittensä mulle kun asuin lähempänä työpaikkaansa. Kun onni siinä latistui niin alkoi käyttäytyyn tosi törkeesti ja poistui vasta kun pistin lähteen. Eli ei edes sitä likasta työtä voinut tehdä, että olis todennu, että tämä on tässä ja lähtenyt itse. Seuraavana päivänä oli jo toinen mimmi kierroksessa.

Kauheimmat treffit olivat erään hepun kanssa joka alkoi lateleen kaiken maailman ehtoja toisella tapaamisella. Laitoin tästä muuten tonne kauheimmat treffit viestiketjuunkin. Olis pitäny alkaa lapsia tekeen samantien. Vaati suurperheen. mulle laitettas perheen tatuointi jne... Tyyppi oli jonkin sortin kriminaali ja jutuista päätellen tais olla osa melkoisen mielikuvituksen tuotettakin eli hullu kuin pullosta tullu.

Kivoimmat treffit oli Helsingissä erään hemmon kanssa. Meillä oli tosi kiva päivä ja tultiin juttuun, mutta sellanen romanttinen kipinä puuttu. Enemmän meni semmoseks kaveri meiningiksi. Mutta nitä treffejä muistelen lämmöllä ja sillon tuli myös naurettua ihan älyttömästi.

Harrastin seksiä tasan ton ensimmäisen tuttavuuden kanssa. Ja siihenkin meni oma aikansa kun sille tielle mentiin.
      Aika harmittavaa on, että aika moni mies ajattelee nettideitti sivustoja seksinhakupalstoina ja naiset useammin hakee varmaan ihan oikeaa parisuhdetta. Ja jotkut kuvittelee, että muutaman viestin ja tapaamisen jälkeen pitää olla yhdessä vähintäänkin sängyssä vaikkei sopis toisilleen millään lailla. Tässä kohtaa varmaan mennään usein niin ristiin, että toi voi olla enemmän epätoivosta touhua.
      En suosittele omilla kokemuksilla, mutta mulla on kuulemma keskivertoa huonompi tuuri. Joku kirous vissiin. Voihan sitä kokeilla jos ei ole mitään odotuksia. Ja on varovainen ja miettii tarkkaan mitä haluaa. Aika paljon taitaa olla noita mielihäröisiä tyyppejä liikenteessä

• hoppelini

Mulla on ollut profiili vuoden verran ...
      3 kertaa olen profiilin piilottanut n viikon sisällä.
      Silloin oli sovittu muutamat treffit, joista joku aina johti pidempään seurusteluun.
      Hyviä kokemuksia ja mukavia tyyppejä, mutta sitä varsinaista "kipinää" ei syttynyt...muutaman kanssa vuoden aikana kokeiltiin että syttyisikö kipinä ajan kanssa mutta monestakin syystä.
      Myös niitä ihan hirveitä kokemuksia sattunut matkan varrelle...
      Muutaman kanssa harrastin seksiä melko alkuvaiheessa...kaikkien kanssa ei edes halattu tai suudeltu.
      Suosittelisin nettitreffejä kokeilemaan ...mutta hyvin avoimin mielin ja ilman minkäänlaisia odotuksia!
      Ja varsinkaan ei pidä ottaa itseenssä miesten omituista käytöstä!

• m76..

Olen siirtynyt jo jokin aika sitten pois vapailta markkinoilta, mutta...

"kauanko sinulla on ollut ilmoitus"
      Olin aktiivisesti markkinoilla sellaisen vuoden pari. Otin välillä ilmoituksen pois, kun tapailu jonkin tapauksen kanssa alkoi tuntua siltä että siitä voisi jotain tullakin, Mutta sitten taas jatkoin jos siitä ei mitään sen enempää tullutkaan.

"kuinka usein käyt treffeillä"
      Joka viikko muutaman kerran. Lukuunottamatta muutamaan kuukauden parin jaksoa milloin tapailu muuttui jo seurusteluksi (hetkeksi.)

"mitä ihanaa/kamalaa treffeillä on tapahtunut"
      Oli mahtavaa tavata uusia ihmisiä! Ummehtunut kaveripiiri uusiutui, tein uusia juttuja, keksin itsestäni uusia puolia. Irtoseksi oli myös hauskaa :)

"onko ollut koskaan se tunne, että nyt löytyi"
      Ensi kesänä naimisiin :)

"oletko harrastanut seksiä nettituttavuuden kanssa"
      Harrastin seksiä kaikkien kanssa jotka tapasin. Joidenkin kanssa jo ensitreffeillä, ja useimpien kanssa toisen kerran tavatessa. Yhteensä tapasin jonkun viitisenkymmentä naista.

"voitko suositella nettitreffejä tutuille"
      Kyllä melkeinpä.. neuvoisin kuitenkin niitä eniten takakireimpiä jättämään ennakkoluulonsa, ja kohtaamaan jokaisen ihmisen ilman ennakkokäsityksiä. Tuola on valtavasti erilaisia ihmisiä odottamassa, ja jokainen heistä on tutustumisen arvoinen.

• päivän naurut

Harrastit seksiä kaikkien kanssa, jotka tapasit? Sait puhuttua 50 naista sänkyyn?

Ja tuoko pitäisi uskoa?

• er45
        päivän naurut kirjoitti:

Harrastit seksiä kaikkien kanssa, jotka tapasit? Sait puhuttua 50 naista sänkyyn?

Ja tuoko pitäisi uskoa?

Luuletko yleensä että random webkeskustelussa jotakuta kiinnostaa mitä JUURI SINÄ uskot?

Todellakin "päivän naurut" :DD, jos niin luulet

• m76..
        päivän naurut kirjoitti:

Ja tuoko pitäisi uskoa?

Kuten tuossa yllä joku jo sanoikin, ei sinänsä väliä mitä sinä uskot.

Kyllä, seksiä oli jokaisen kanssa. Mikä ihme se on muka? Aikuiset harrastaa seksiä, minusta ihan normaali juttu.

• Just joo
        m76.. kirjoitti:

Kuten tuossa yllä joku jo sanoikin, ei sinänsä väliä mitä sinä uskot.

Kyllä, seksiä oli jokaisen kanssa. Mikä ihme se on muka? Aikuiset harrastaa seksiä, minusta ihan normaali juttu.

m76.. on päivän piristys.

Ei siksi, että olisi jokin sankari, vaan suurten luulojensa vuoksi. Saahan sitä esittää naistenmiestä, mutta jokin raja pitää olla valehtelussakin.

• Joopajustjoo
        Just joo kirjoitti:

Ei siksi, että olisi jokin sankari, vaan suurten luulojensa vuoksi. Saahan sitä esittää naistenmiestä, mutta jokin raja pitää olla valehtelussakin.

Mikäs kumma tuo nyt on jos kyseessä sattuu olemaan tavallista komeampi kaveri. Siinähän naiset lakoo ennenkuin on edes ensimmästäkään sanaa vaihdettu.

• m76..
        Just joo kirjoitti:

Sulla ei taida olla oikeasti paljoa kokemusta naisista :)

• Pihtaava nainen
        m76.. kirjoitti:

Sulla ei taida olla oikeasti paljoa kokemusta naisista :)

Entäs, jos nainen kertoisi vastaavaa, että 50 on tavannut ja kaikkien kanssa seksiä?

Varmasti nähtäisiin, että mies saa nauttia seksistä ja nainen saa kärsiä seksistä. Naiselta menee maine, miehellä kasvaa maine. Se on sitä tasa-arvoa!

• Mіranda
        Pihtaava nainen kirjoitti:

Entäs, jos nainen kertoisi vastaavaa, että 50 on tavannut ja kaikkien kanssa seksiä?

Varmasti nähtäisiin, että mies saa nauttia seksistä ja nainen saa kärsiä seksistä. Naiselta menee maine, miehellä kasvaa maine. Se on sitä tasa-arvoa!

Kyllähän tuo varmasti on mahdollista, että kyseinen herra on kaikkien kanssa seksiä harrastanut, mutta luultavasti keskustelut on sisältäneet seksuaalisia vihjeitä jo ennen ensi tapaamistakin. Se on se ihmistyyppi. Minä olen käynyt treffeillä about saman määrän, noin 50, kanssa, mutta ne oli miehiä kun olen nainen. Enkä kenenkään kanssa ole harrastanut seksiä ensitreffeillä ja vain yhden kanssa yleensäkään ollenkaan.

• 7+7
        Mіranda kirjoitti:

Kyllähän tuo varmasti on mahdollista, että kyseinen herra on kaikkien kanssa seksiä harrastanut, mutta luultavasti keskustelut on sisältäneet seksuaalisia vihjeitä jo ennen ensi tapaamistakin. Se on se ihmistyyppi. Minä olen käynyt treffeillä about saman määrän, noin 50, kanssa, mutta ne oli miehiä kun olen nainen. Enkä kenenkään kanssa ole harrastanut seksiä ensitreffeillä ja vain yhden kanssa yleensäkään ollenkaan.

Just näin. Olen mies eikä mulla oikeastaan ole edes paneminen mielessä, kun lähden tapaamaan naista ekaa kertaa. Eikä ole naisten suunnaltakaan tullut mitään vihjailuja, että olisi heti ensimmäisillä treffeillä halukkuutta sänkyyn.

• m76..
        Pihtaava nainen kirjoitti:

Mikä ihme "maine"? :D

Ei mulla ainakaan ole ongelmaa toisen/toisten seksihistoriasta. Mitä väliä oikeasti?? Jokainen elää sillä tavoin kuin haluaa, ja tärkeämpää mulle on että jokainen tekee sellaisia valintoja joiden kanssa pystyy itse elämään. Ei kukaan muu voi kellekkään sanoa miten tulisi elää?

Ja mulla on monia noista tapaamistani naisista edelleen ystävinä, eikä meillä ole ongelmia sen kanssa että ollaan joskus harrastettu yhteistä kivaa. Nytkin juhannuksena oltiin porukalla mökillä, tämän nykyiseni kanssa ja muutamia eksiä siellä seassa - saunottiin, syötiin ja juotiin.

Jos jollakulla on ongelma tällaisen asian kanssa, ja tuomitsee muita, niin antakaa niidne olla omissa oloissaan surkeana. Välttäkää idioottien seuraa sanon minä.

• Mіranda
        m76.. kirjoitti:

Mikä ihme "maine"? :D

Ei mulla ainakaan ole ongelmaa toisen/toisten seksihistoriasta. Mitä väliä oikeasti?? Jokainen elää sillä tavoin kuin haluaa, ja tärkeämpää mulle on että jokainen tekee sellaisia valintoja joiden kanssa pystyy itse elämään. Ei kukaan muu voi kellekkään sanoa miten tulisi elää?

Ja mulla on monia noista tapaamistani naisista edelleen ystävinä, eikä meillä ole ongelmia sen kanssa että ollaan joskus harrastettu yhteistä kivaa. Nytkin juhannuksena oltiin porukalla mökillä, tämän nykyiseni kanssa ja muutamia eksiä siellä seassa - saunottiin, syötiin ja juotiin.

Jos jollakulla on ongelma tällaisen asian kanssa, ja tuomitsee muita, niin antakaa niidne olla omissa oloissaan surkeana. Välttäkää idioottien seuraa sanon minä.

Ei se ihan noinkaan ole. Tottakai jos jonkun mielestä seksi kuuluu vain parisuhteeseen, hän toivoo löytävänsä kumppanin samalla tavalla ajattelevasta ihmisestä, ja se on täysin ok eikä mitään idioottimaisuutta. Itse en tuomitse seksisuhteilijoitakaan (en vain ymmärrä heitä) sillä edellytyksellä, että ovat rehellisesti liikkeellä.

• rgegsfsfsdf

Pojalla suuret kuvitelmat :D Noh, netissä nyt kuka tahansa voi esiintyä millaisena tahansa. Mitäänhän se ei vaadi.

• rtrtrrtryry
        rgegsfsfsdf kirjoitti:

Pojalla suuret kuvitelmat :D Noh, netissä nyt kuka tahansa voi esiintyä millaisena tahansa. Mitäänhän se ei vaadi.

Se ainakin pysyy että Suomesta ei kateus lopu. Eikö oikein kiehu sisällä, kun joku muu on onnekkaampi kuin sinä!

Jos itelläs ei flaksi käy, ni ei se tarkoita etteikö joku muu napsi niitä marjoja pois.

Se vain on niin että toiset nillittävät nurkassa, kuten tämä gegsfsfsd, ja keksivät mitä syitä milloinkin mikseivät kelpaa. ja sitten on niitä unelmavävyjä, jotka voivat valita kenet ottavat.

• .,-,.-,.-
        rtrtrrtryry kirjoitti:

Se ainakin pysyy että Suomesta ei kateus lopu. Eikö oikein kiehu sisällä, kun joku muu on onnekkaampi kuin sinä!

Jos itelläs ei flaksi käy, ni ei se tarkoita etteikö joku muu napsi niitä marjoja pois.

Se vain on niin että toiset nillittävät nurkassa, kuten tämä gegsfsfsd, ja keksivät mitä syitä milloinkin mikseivät kelpaa. ja sitten on niitä unelmavävyjä, jotka voivat valita kenet ottavat.

Aah, janoat siis kautta noilla keksityillä jutuillasi :D No valitettavasti saat yrittää huomattavasti paremmin. Kukaan ei ole kateellinen näille m76:n tyyppisille tarinoitsijoille. Mutta jos se paskanpuhuminen omaa itsetuntoasi kohottaa niin anna palaa :D

• M76..
        .,-,.-,.- kirjoitti:

Aah, janoat siis kautta noilla keksityillä jutuillasi :D No valitettavasti saat yrittää huomattavasti paremmin. Kukaan ei ole kateellinen näille m76:n tyyppisille tarinoitsijoille. Mutta jos se paskanpuhuminen omaa itsetuntoasi kohottaa niin anna palaa :D

Mitenhän se meni..

Ei kannata alkaa kiistelemään idioottien kanssa, koska he vetävät asian omalle idioottimaiselle tasolleen, ja voittavat sen pitkällä kokemuksellaan.

Ja sinä olet idiootti :)

• HyviäKokemuksia

Pidin profiilia reilua kuukauden ajan, jonka aikana juttelin sekä "kaverihengessä" että romanttisen tuttavuuden rakentamisen merkeissä noin viiden naisen kanssa. Kahden kanssa kävin treffeillä ja toisen kanssa ryhdyin pysyvään parisuhteeseen. Heti ensimmäisillä treffeillä tuli sellainen tunne, että tästä ihmisestä pidän.

Mitään varsinaisesti kamalaa ei tapahtunut, joskin tunsin lievää pettymyksen tunnetta siitä, kun netissä mukavalta vaikuttanut nainen olikin livenä hieman keskenkasvuinen ja jollain selittämättömällä tavalla ärsyttävä.

Olen kuullut miesten suusta paljon pahaa nettitreffeistä, mutta en allekirjoita omalta osaltani niitä kokemuksia. Kaikki sujui vallan hyvin, kuin käyttäydyin asiallisesti enkä koskaan lähestynyt naisia vain seksi mielessä.

• Kyllästys

Profiili ollut muutaman vuoden. Yksilläkään treffeillä en ole käynyt, vaikka muutama nainen on lähestynyt. Yhdenkään kanssa kirjoitellessa ei ole ollut se tunne, että olisi minulle sopiva.

Suomi24:ssä on aivan liikaa ihmisiä. Jostain syystä en jaksa tehdä aloitteita. Ulkonäkönsä puolesta minulle kelpaisi lähes kaikki, mutta profiilitekstin perusteella moni vaikuttaa aivan tyhjäpäältä. Ei kiinnosta tutustua, en halua harmeja elämääni.

Onhan niitä mielenkiintoisiakin ilmoituksia, mutta sitten alan miettimään, miksi he minusta kiinnostuisivat. Parempiakin miehiä on varmasti tarjolla.

Nettideittailu ei ole mun juttu. Olen liian introvertti ihminen. Ehkä pitäisi poistaa koko profiili.

• sopiva mies

Kahdesti olen tavannut unelmieni naisen netin kautta. Olen ollut todella tyytyväinen. Treffeillä kävin parin muunkin naisen kanssa, mutta he eivät vaan kolahtaneet. Minusta kanssa nettitreffit toimivat hyvin.

• Mіranda

Ilmoitus on pari viikkoa kerrallaan. Nettitreffitouhu on uuvuttavaa ja tuntuu likaiselta, varmaan siksi kun niin moni mies lähettää seksiehdotuksia jne. Fiksujakin miehiä joukossa on, mutta heitä on oman kokemukseni mukaan vähemmän. Lapsettomalla hyvätuloisella naisella olisi ottajia, mutta en halua niitä joille tärkein asia on omaisuus ja lapsettomuus. Sen saa selville niin, että laittaa profiiliin että asuu lasten kanssa ja on työtön tai opiskelija tms. Kuitenkin lapsirakasta miestä haen koska haluan omia lapsia.

• kiltti mies.

Kertokaa esim.
      kauanko sinulla on ollut ilmoitus 5 vuotta
      kuinka usein käyt treffeillä En ole kertaakaan käynyt treffeillä
      mitä ihanaa/kamalaa treffeillä on tapahtunut En pääse treffeille
      onko ollut koskaan se tunne, että nyt löytyi Ei ole
      oletko harrastanut seksiä nettituttavuuden kanssa En
      voitko suositella nettitreffejä tutuille En

• man XY 57

kuka etsi, se löytää:)
      yes, yes, tosimiehet antakaa menna, mutta hakeka muualta kuin suomesta
      täällä päin ovat jotkut naiset niiiin korkealuuloisiä sekä maasta niin kaukaana, että oh oh !? mitä tapahtu, kuin he tippuvat alas
      itäsuunassa ovat tosimiehet vähissä sekä kunnon naisia taas enemän..
      semmoisia naisia, kuka tietävät mitä haluavat, mutta mies on kuiteenkin talossa isänta sekä nainen sen vahva tuki
      mä löysin tosi aarten n. 4500 km takaa
      ilmoitus oli vain 1 kk sekä tapaminen oli 2 kk ensikirjeesta
      kahdessa kuukaudessa selvitettin molempien tositaustat ja sitten kävin työkeikan yhdeydessä parisata km sivussa ensitapamisella,
      siihen ajaksi oli meillä kaikki selvitetty ja ensitapaminen meni kuin romantisessa komediassa...sen jälken nähtiin jossakin välipaikassa sekä kolmas kerta suomessa...
      valehdelu ja liika kehuminen selviä toinen toiselle äkkiä..
      kertokaa itsestani totuus sekä älkää laittaka uimahousu kuvia..
      ! varmistakaa horoskooppimerkkien sopivus
      http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kristallipallo/tahtimerkit/1749191/eri-merkkien-yhteensopivuus-asteikolla-1-5-lista/
      saatin molemmat kovasti nauraa kuin katsottin toisia miehiä, kuka olivat hänelle kirjoittanut :)))
      tosimies osa kieliä sekä tunte eri kultuurejä...
      nyt ollan n 2 v yhdessä sekä onni vain vahvistu:)))

• Nytsattuupeppuun

Nettitreffeihin suosittelen ainakin itse kokeilemaan www.amortreffit.com

• Poskisauhuja

Ilmoitus ollut kuukauden, kuvallinen profiili, kävijöitä profiilissa yhteensä 4 kpl joista tosin yksi oli online-striptease sivuston mainostajan feikki profiili. Normaali sporttinen mies olen, kuulemma komeakin. No en kai vastaa ihan näiden Suoli24deitti-ritvojen korkeaa tasoa.

• Ilmoitus ollut eri palveluissa varmaankin vuodesta 2002, S24:lla vuodesta 2009.
      Deitti.net:in kautta kävin yhden naisen kanssa kolmillla treffeillä keväällä 2012.
      Parasta oli läheisyys, pussailu ja käsikkäin kävely. Kamalinta oli pakit, kun selvisi että olen parisuhdekokematon.
      On ollut tunne että se oikea löytyi.
      En ole harrastanut seksiä nettituttavuuden kanssa.
      Ei tunnu olevan tarvetta suositella nettitreffejä, kun tuntuvat löytävän seuraa muutenkin.

Se oikea palvelussa oli aikoinaan aktiivisia (oma-aloitteisia) naisia. Mutta heistä ei yleensä kuulunut enää mitään ensimmäisen viestin jälkeen.
      Yhden kanssa sain sovittua treffit eräälle keikalle, mutta se teki oharit. Ilmoitti vielä saapuneensa juuri paikalle, mutta sen jälkeen ei siitä kuulunut enään mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      39
      2955
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      63
      2334
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2294
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1988
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      17
      1352
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1346
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1343
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1224
    9. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      22