Otanko yhteyttä vai en

hupsista6

Tapasin baarissa erään miehen ja päädyin illan päätteeksi lähtemään hänen luokseen. Kun olin lähdössä kotiin, hän useampaan kertaan sanoi, että voisi joskus ottaa uusiksi. Itselläni meni siinä vaiheessa jarru päälle ja sanoin vaan että katsotaan. Mitään yhteystietoja tms. ei siis vaihdettu. Jälkeen päin on kuitenkin alkanut harmittaa. Mietin vaan, että mokaanko itseni aivan täysin, jos otankin häneen nyt jälkeenpäin yhteyttä (muistan osoitteen missä oltiin), vai olisiko parempi vain unohtaa koko juttu?

6

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinsevaanon100

      Parempi unohtaa koko juttu. Miehet sanoo tuollaisia ja hokee kuinka upeaa on kun nainen ottaa yhteyttä tai tekee aloitteen mutta todellisuudessa ei kannata. Mies etsii sinut tavalla tai toisella jos on kiinnostunut, naisena ei kannata tehdä yhtään mitään.

    • fuck-kansio

      Onneksi olkoon. Sait sentään paranneltua sun juttua. Viimeksi sä yritit melkein samaa juttu, silloinkaan te että vaihtaneet yhteystietoja. Mutta nyt sä muistat muka osoitteen? Entäpä sukunimen?

      Koeta parantaa sun PROVOjuttua. Kyllä sä vielä siitä jutun saat.

      Ja miksi sä painoit jarrua vasta silloin, kun olit lähdössä? Olisi riittänyt että sanoo, että katsotaan ja unohtanut koko jutun.

      Mutta ehkä sä saat vielä joskus ihan OIKEASTI!

    • hupsista6

      Sori mutta tämä ei ollut mikään provo, vaan ihan todellinen tapaus - valitettavasti. En ole tällä palstalla mitään aiemmin kysellyt, kun ei ole tarvetta ollut. Ja joo, kyllä muistan kaverin osoitteen, etu- ja sukunimen, ammatin, työpaikan ja paljon muutakin. Ja miksi painoin jarrua vasta kun olin lähdössä? No varmaan siksi että olin itse ajatellut jutun sellaiseksi pidetään hetki hauskaa ja se siitä -tyyppiseksi, ja kun alettiin ehdottelemaan toista tapaamista (ja vielä useampaan kertaan), niin tulikin pieni paniikki. Mikä on nyt sitten jälkeen päin kaduttanut, että miksi ei olisi voinut.

      näinsevaanon100:lle kiitos asiallisesta vastauksesta. Asia on varmasti juurikin noin mitä kirjoitit. Tosin en odota mitään yhteydenottoa, koska en tosiaan heti lämmennyt ajatukselle uudesta tapaamisesta ja se varmaan tuli selväksi. Mutta ei se mitään, onhan noita miehiä maailmassa muitakin. :)

      -AP

    • 4+19

      Ota ja sitten katso miten etenpäin tai jarrua

    • Gammaromeo

      Mutta voihan se mies olla oikeastikin kiinnostunut sinusta! Ja voihan olla ettei tuollaista ole hänelle sattunut kuin 0-2 kertaa aikaisemmin elämässään, jos asialla on sinulle merkitystä. Mies olisi todennäköisesti iloinen, jos ottaisit häneen yhteyttä, ainakin itse olisin.

      • Gammaromeo

        Ei mies välttämättä sinua etsi, vaikka olisikin ihan kiinnostunut! Ja jos hänellä on heikot tiedot sinusta, niin hän ei ole välttämättä löytänyt vaikka onkin etsinyt. Ainakin minulle on käynyt niin, enkä tarkoita yhden yön juttuja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      547
      3209
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      40
      1425
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      51
      1271
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      33
      1236
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      165
      1206
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1163
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      100
      1029
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      47
      942
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      60
      912
    10. Idän uskontojen viisaita tekstejä...

      ... luettuani tulin siihen tulokseen, että esim, sielunvaellusessa en halua syntyä satiaiseksi jonkun h...an perzeezeen.
      357
      814
    Aihe