Röyhkeä ajotapa jossa ei kunnioiteta muiden turvallisuutta, saa miettimään onko kuljettajan ajokunto heikentynyt alkoholin tai lääkkeiden päihdekäytön vuoksi.
Harvinaisempaa taitaa olla kuitenkin edustusauton kanssa häiriköinti, tänään kohtaamani tilanne ei ollut kaukana ettei edustusauto ajanut nokkakolaria rekan kanssa.
Unohtui rekisterinumero katsoa, senverran säikäytti.
Ohitus vastaantulevan rekan ollessa melkein kohdalla.
12
180
Vastaukset
- Käyt vilk turhaa?
On nii kiirre?aina kitistään turhist,muttei puututa asian ytimeen!
Nykyään ei edes pelätä keltast viivaa,Kyl se vilkun turhakäyttö tässäki olis poikaa ei sil muul tajunnal mittää välii.- Siiv Ari
Penis.
Ohituspaikat ovat kortilla, että pitää käyttää se vähäinenkin paikka mikä on käytettävissä. Rekalla on tosin mahdontonta antaa tietä, mutta asuntovanut ja hitaasti liikkuvat muut voisivat kyllä antaa tietä nopeammin ajavalle. Aina vaan kuuluu tuo vanha vitsi ettei ensimmäinen ole jonon syy vaan toinen. Tämä ehkä piti joskus 50-luvulla paikkaansa, mutta ei tänäpäivänä. Kyllä jonon ensimmäinen on jonon tekijä väittää kuka mitä tahansa. Joku nyt tietenkin sanoo, että hanki auto millä pääset ohi!!! Tyhmä kommentti. Minun autolla kyllä pääsee ohi, mutta ei silloin kun on vastaantulevaa liikennettä tai on ohituskielto/keltainenviiva ja näitä on nykyään aivan liikaa.
HITAASTI SAA AJAA MUTTA PIDÄ HUOLI ETTÄ MUUT PÄÄSEE SINUSTA OHI!!!
KIITOS!!!autoilija kirjoitti:
Ohituspaikat ovat kortilla, että pitää käyttää se vähäinenkin paikka mikä on käytettävissä. Rekalla on tosin mahdontonta antaa tietä, mutta asuntovanut ja hitaasti liikkuvat muut voisivat kyllä antaa tietä nopeammin ajavalle. Aina vaan kuuluu tuo vanha vitsi ettei ensimmäinen ole jonon syy vaan toinen. Tämä ehkä piti joskus 50-luvulla paikkaansa, mutta ei tänäpäivänä. Kyllä jonon ensimmäinen on jonon tekijä väittää kuka mitä tahansa. Joku nyt tietenkin sanoo, että hanki auto millä pääset ohi!!! Tyhmä kommentti. Minun autolla kyllä pääsee ohi, mutta ei silloin kun on vastaantulevaa liikennettä tai on ohituskielto/keltainenviiva ja näitä on nykyään aivan liikaa.
HITAASTI SAA AJAA MUTTA PIDÄ HUOLI ETTÄ MUUT PÄÄSEE SINUSTA OHI!!!
KIITOS!!!On se sivarikin taas herännyt
- ei ollu
"" ei ollut kaukana "
Oli se kaukana, kaikille teille mahtuu 3-4 autoa rinnakkain, kunhan pikkasen mennään laitaan ja annetaan tietä.- Vastuu ohituksesta kellä
Olen ollut piikkipaikalla seuraamassa kuinka VT15:lle mahtuu kohtaamaan kaksi ajoneuvoyhdistelmää ja niiden väliin henkilöauto. Voin sanoa että 'kaukana' on aavistuksen väärä termi. Tai miten sen kukakin haluaa ymmärtää. Minun ohjastama öljyauto sekä vastaantullut kuormassa oleva pölliauto pysyivät tiellä, välissä olleessa henkilöautossakin pysyi peilit paikallaan eikä jäänyt renkaankuvaa kylkeen. Jäi siihen sunnuntaihesarin mentävä rako minun puolelle, toisesta puolesta en osaa sanoa.
Vastuu ohituksesta kellä kirjoitti:
Olen ollut piikkipaikalla seuraamassa kuinka VT15:lle mahtuu kohtaamaan kaksi ajoneuvoyhdistelmää ja niiden väliin henkilöauto. Voin sanoa että 'kaukana' on aavistuksen väärä termi. Tai miten sen kukakin haluaa ymmärtää. Minun ohjastama öljyauto sekä vastaantullut kuormassa oleva pölliauto pysyivät tiellä, välissä olleessa henkilöautossakin pysyi peilit paikallaan eikä jäänyt renkaankuvaa kylkeen. Jäi siihen sunnuntaihesarin mentävä rako minun puolelle, toisesta puolesta en osaa sanoa.
Ei ainakaan Kouvola - Mikkeli välille sovi hyvä jos rekan kanssa toinen rinnakkain kolmella henkilöautolla rinnakkain tekee kyllä tiukkaa
- Vastuu ohituksesta kellä
autoilija kirjoitti:
Ei ainakaan Kouvola - Mikkeli välille sovi hyvä jos rekan kanssa toinen rinnakkain kolmella henkilöautolla rinnakkain tekee kyllä tiukkaa
Kotkan ja Kouvolan välille osui tämä episodi.
- 19+10
Oliko Hangon ja Lohja välissä?
- Villinlännen lait
Vitostiellä välillä Varkaus - Mikkeli.
Ohittaja sai hengenvaarallisella ajoituksella ohitettua edellä ajavan kun liikenne on jonoutunut, ettei olisi voinut odottaa turvallisempaa paikkaa ohitukseen.
Matka kuitenkin jatkui ruuhkaisessa jonomuodostelmassa, ajansäästöäkö mahtoi tavoitella mahtoi olla kiire kun lähtee toivotaan toivotaan ohituksiin.
Sairastapaus olisi ymmärrettävä syy kiirehtiä, äänimerkinanto ja valojen käyttö olisi helpottanut havainnointia jolloin olisin yrittänyt väistää sivulle jos olisin ajoissa havainnut jonossa ohittelijan. - Puikkelehtija
Villinlännen lait kirjoitti:
Vitostiellä välillä Varkaus - Mikkeli.
Ohittaja sai hengenvaarallisella ajoituksella ohitettua edellä ajavan kun liikenne on jonoutunut, ettei olisi voinut odottaa turvallisempaa paikkaa ohitukseen.
Matka kuitenkin jatkui ruuhkaisessa jonomuodostelmassa, ajansäästöäkö mahtoi tavoitella mahtoi olla kiire kun lähtee toivotaan toivotaan ohituksiin.
Sairastapaus olisi ymmärrettävä syy kiirehtiä, äänimerkinanto ja valojen käyttö olisi helpottanut havainnointia jolloin olisin yrittänyt väistää sivulle jos olisin ajoissa havainnut jonossa ohittelijan.Tuossa on tullut ajettua nelostietä Lahdesta Helsinkiin perjantaisin niin on ollut hyvin aikaa seurata mitä tapahtuu pohjoiseen menevillä kaistoilla kun liikennettä on paljon. Lahden päässä liikenne soljuu mukavasti mutta Keravalla jonon pää matelee. Jatkuvat kaistanvaihdot nopeamman etenemisen toivossa teettää sen että jarruvalot alkavat vilkkua haitari-ilmiö nostaa päätään. Sehän ei tietenkään kiinnosta puikkelehtijaa koska tämä ilmiö tapahtuu vasta hänen temppujen jälkeen eikä vaikuta hänen etenemiseensä.
- Älyvapaata touhua
Niin tuttua tuo törttöily 5-tiellä. Kerran jos toisenkin nähnyt, miten ohitellaan ilman mitään älyä. Parhaassa tapauksessa hengenvaarallisia ohituksia saman auton toimesta on saanut pala kurkussa seurata monta kappaletta, parin rekan alle on mieli halajanut kuskilla, pari kertaa joutui palaamaan rekan taakse takaisin, kun edessa muuta liikennettä. Ja todennäköisesti tuossa ko tapauksessa jonkin moinen kisatilanne moottoripyöräilijän kanssa. Yleensä nämä maanteiden vauhtikallet ovat sitten kuitenkin perä edellä tulossa vastaan muutaman kymmenen kilsan päässä viimeistään. Ei niitä poliisejakaan kyllä silloin ole tien poskessa kytiksessä, kun aihetta olisi. Kuvaamassani tapauksessa kävi kyllä ensi kertaa mielessä, että pitäisi oikeasti hätäkeskukseen ilmoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 216548
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 603677
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282937Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342712Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452496Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme252335Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 401753
- 241618