ns uskovainen kehuu aina tukkaansa

tukka mutta

eräs henkilö ,en mainitse sukupuolta ,kehuu aina paksuja pitkiään hiuksiaan ja esittelee niitä kaikille,,,vuosia hän on rakastanut niin tukkaansa että noussut päähän,,,kehuu sukunsa hiuksia...hän uskoo hiuksiinsa

15

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cvbnm

Kai sitä saa hiuksistaan pitää.

• kateusko kantaa

He he he. Aina vaan paranee. Tämä aloittaja on hauska, varsin koominen.
      Liittyykö aihe narsismiin? Oletko kateellinen hänen paksuista pitkistä hiuksistaan?

• Tsih...

Jonkinlainen ajatuskuvio kyllä minulle tätä tuli...

juu, ännäksi kutsumani henkilöllä oli tapana sanoa että kaikki naiset tykkäsivät silitellä hänen paksuja hiuksiaan...

Että voihan se tukkakin olla tärkeä/mainitsemisen arvoinen juttu tällä palstallakin...

• ihan tiedox

puhukoot vaikka ihmeellisistä sisarenpojitaan mutta kateus ei mitenkään liity juttuun,vaan se että kristillisen paikan vapaaehtoinen henkilö on 3v aina puhunut hiuksistaan jossain muotoa,on ne paksut ja maantien värisetkin,olen paksumpiakin kuontaloita upeine värineenkin nähnyt muttei he jaksa aina haroa ja keskutella niiden erinomaisuudetsaan,,,,tämä hiuksiin suuntautuva kiintymyksen määrä on ainutlaatuista,hän ei puhu paikassa asiaa asiakkaan kanssa vaan haroo ja haroo tukkaansa,ei se multa ole mitään pois,olenhan viehättäva nainen

• liinaharjakka

aina tuo kateus nostetaan aiheeksi ja motiiviksi täällä palstalla,,,ei tarvii aina kade olla jos ärsyttää vanhan akan rakkaus pelkästään tukkaa kohtaan,hiuksia riittää täälläkin

• peilikuva1

"olenhan viehättävä nainen"...

Tuo "viehättävyys" on kovin subjektiivinen käsite, taidat olla narsisti.

• täysnainen mieekin

olenko minäkin täysnarsku rajatila sellainen jos mua haukutaan kateelliseksi,vaikka en ole! ei se paha asia jos totean että olen kaunis,ei se narskua kenestäkään tee,,,mulla on kans avuja olen siis narsisti,ivaava palsta...

• taikataika

onko täällä naisvihaajia palstalla? ap kirjoitti että ns uskonsisar haroo ja kerskuu aina ihmeellisiä hiuksiaansa,eikä siis keskustele ihmisten parissa elämästä,normaaleista asioista.....onpa naisella noussu tukka päähän ja pahasti,,,ja kateus on se sana jota viljellään mielipidepasltoilla,eikö muuta keksitä? narskuakathan ovat piruja toisille naisille,sen olen karvaasti kokenut,eivätkä edes osaa tulla toimeen terveiden parissa

• ihankos tosi

peilikuva on aika narskuasiantuntija,sitaatit kohdillaan ja toistoteksti,aito narskumaakari

• katsojan silmissä

Kaltaisiesi ongelma on, että teitä "ärsyttää" milloin kukakin, milloin kenenkin naamataulu. Eikö helpompaa olisi, kun ärsyynnyisitte vähemmän ja antaisitte muillekin ihmisille tilaa elää ja olla?
      Kun teitä oikein "ärsyttää", milloin kenenkin naama, niin johan aloitatte paskan puhumisen ko. henkilön yksityiselämän asioista.

Koittakaa nyt itse tulla ihmisten kanssa toimeen.

Tämä "kauniille ja viehättävälle" aloittajalle.

• mie oon kanssa

aloittaja kokee että tämä upeahiuksinen nainen ei pidä paikassa muista naisista,,,puhuu vain miehille,vaikka on kutsumus muka alalle...ja tukkaa ja tukkaa,en ole vanhalle naiselle kade,päinvastoin tuomarit siellä.ette tiedä mitään koko asiata joten suu umpeen ja kuutbye

• aina tukka mielessä

Kyllä tukkaa pitää kehua.se on kaiken inhimillisyyden perusta.

• poliplonita

kyyl
      mäkin olen miesten makuun,ei se narskua tee kenestäkään jos kroppa ja paketti kunnossa,,,rakkaus terveyteen on normaalia ja kauneuden hoitoon,tukkakin ihan jees,ei paksu ja pitkäkään vaan napakka ja näpsäkkä kuten koko muija

• kuva, pliis

En usko! Laita kuva!

• pliise

Mainitse vaan sukupuoli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      547
      1787
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      877
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      707
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      676
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      628
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe