En pääse exästä irti

ikuisesti vankisi

Joo , eli siis apuja kaipaillaan. Tiedän että tämä on säälittävää mutta en voi sille mitään , en vaan pääse irti exästä. En tiedä jaksaako kukaan lukea , mutta kuitenkin:
Ollaan siis tunnettu muutama vuosi ja vähän yli vuoden vakituisesti seurusteltiin. Nyt siis oltu vähän alle kaksi vuotta erossa.
Seurustelun aikana usein exäni oli aivan hirveä. Hän määräili minua ja yritti päättää kaikesta mitä teen , kiristi , oli todella mustasukkainen , kateellinen ja vainoharhainen ihan pienistä ja turhistakin asioista , ja mikä pahinta , hän itse flirttaili muille naisille ja yritti iskeä montaa naista samaan aikaan suhteemme aikana. Erottuamme välimme menivät kokonaan poikki ja olimme pahoissa riidoissa liki vuoden , jonka aikana hän tietysti haukkui minut pahimmalla mahdollisella tavalla ja levitteli muille minusta perättömiä huhuja. Minä tietysti olin aivan rikki , sillä se oli ensimmäinen vakava suhteeni ja hän oli ensimmäinen mies jota rakastin tosissani. Ajattelin , ettei enää koskaan oltaisi väleissä enkä koskaan enää pystyisi edes kävelemään miestä vastaan tuntematta kamalaa vihaa , surua , pelkoa ja katkeruutta.
No , kuluipa kuitenkin noin vuosi , ehkä puolitoista (en muista tarkkaan) ja jotenkin vain taas ystävystyimme exän kanssa ja alettiin taas vaihtaa kuulumisia. Hän kertoi uudesta tyttöystävästään ja olin oikeasti onnellinen että exäni on jatkanut elämäänsä ja on onnellinen , vaikka minun olikin ollut hyvin vaikeaa unohtaa häntä. Kului taas vähän aikaa ja exä erosi tyttöystävästään. Aloimme pitää paljon yhteyttä ja myöskin tapailla aika useasti , jolloin tottakai suutelimme ja joka kerralla menimme pidemmälle , onhan sitä tullut seksiäkin harrastettua. Suostuin tähän , koska tiesin ettei minulla ollut enää tunteita joten eihän siitä haittaakaan olisi. Säätömme alkoi viime vuonna alkutalvesta , ja sitä on jatkunut siis edelleen. Talvella ja alkukeväällä ei ollut ongelmia , mutta nyt loppukevään ja kesän aikana valitettavasti olen huomannut että tunteet ovat tulleet peliin vaikka niin ei missään nimessä pitänyt käydä. Nyt en vain voi olla ajattelematta häntä , vaikka en ymmärrä sitä kaiken sen jälkeen mitä hän teki minulle. Kai se aika vaan jotenkin kultaa muistot. En tietenkään koskaan unohda minkälainen hän oli , ja on edelleen (tai siis olisi , jos olisimme suhteessa). Kuitenkin aina kun saan olla exäni vierellä , olen aivan järkyttävän onnellinen ja odotan vaan että pian näkisin hänet uudestaan , vaikka todellakin tiedän ettei se ole minulle hyväksi. Tiedän etten ole exäni ainoa , eikä hän ota säätöämme tosissaan niinkuin en minäkään , mutta silti sattuu aivan kamalasti ajatella jotain muuta naista hänen kanssaan. Vuosi sitten olin tottunut vähitellen ajatukseen , mutta enää en , enkä tiedä mitä voisin tehdä. Tuntuu aivan kamalalta ajatella päivät jä yöt miestä , jota kaikesta huolimatta tiedän rakastavani , mutta jota en kuitenkaan koskaan enää voi saada itselleni. Enkä kyllä haluaisikaan. Järki ja tunteet ovat vain hyvin pahasti ristiriidassa. Olisi siis todella mukava kuulla muiden kokemuksia ja näkemyksiä asiaan. Miten pääsisin taas eroon miehestä ? Tiedän , että tapailu pitäisi lopettaa , mutta ilman häntä tuntuu taas samalta kuin ennenkin: kaikki on vaan tyhjää. En vain voi lakata ajattelemasta häntä , hänen vierellään olen onnellisempi kuin missään muualla ja se syö minua sisältä. Siinä miehessä vain on jotain erityistä mitä ei ole muissa , en ole koskaan tuntenut mitään samanlaista. Tuntuu vain että hän on se oikea , vaikka tiedän ettei hän todellisuudessa ole. Vielä vaikeampaa tästä tekee se , että ihastun hyvin , hyvin harvoihin. En siis lähes ikinä. Joo , tästä tuli aika pitkä ja voi olla myös sekava , enkä usko että kukaan jaksaa lukea tätä edes , mutta ainakin sain purkaa tunteitani ja ajatuksiani ! :D

12

998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • särkynytsydän

      kyyneleet silmissä tuo teksti tuli luettua, melkein kuin mun suusta! pikkusia eroavaisuuksi löytyy, muuten niin tuttua.
      Sun tilanteessa en kyllä ymmärrä, että miksi olet edes seurustellut tuollaisen miehen kanssa, nimittäin sun kuvaus hänestä ja hänen käytöksestään suhteenne aikana vaikuttaisi suoraan narsistin touhuilta. Toki.. minkäs ihminen sitä tunteilleen voi... :/ Itte ainakin veikkaisin, että rakastat sitä turvallisuuden ja läheisyyden tunnetta enemmän kuin sitä miestä. Empä muuta vinkkiä voi antaa kun, että lopetatte tapailun. Oli se sitten helppoa tai ei.
      Saimpas tuon kuulostamaan ''syyllistävältä'', se ei ollut tarkoitukseni. Pysy sisko lujana!

      • Offtopic

        Voivoi, nää kaikki tunteisiin liittyvät asiat on nii kamalia ja se että elämäsi rakkaus jättää sut, ei tee ainakaa omalla kohalla mieli muutakuin masentua kotona. Ei kiinnosta tehdä mitään, syödä mitään. Mut onks muuta mahollisuutta ku jatkaa vaan eteenpäi? Yritän olla ja tehdä asioita mutta jossain vaiheessa päivää tulee aina kaipuu ja mietittyä asioita, mitä hauskaa olisi voinut kokea ja tehdä vielä yhdessä..


      • ikuisesti vankisi

        Voi miten ihanasti kirjotettu !


    • aika huono

      Liian paljon säätöä ja selitystä, ei ihme, ettet onnistu. Kiinnitä huomiota ajanjaksoihin, liikaa ristiriitaisuuksia jo niissä. Epätoivoista selityksen makua, joten ei voi auttaa.

      • ikuisesti vankisi

        Joo , noi ajat on kyllä vähän sekasin tossa oli se kyllä sekavaa aikaa muutenkin niin mahdotonta muistaa tarkkaan ! :D


    • tiina6886

      Melkein kuin minun suustani. Tämä mies on ehkä narsisti. Itsellä samankaltainen tilanne kuin sinulla....!! Itse en pääse eroon muuta kuin että menen huomenna psykiatrille ja katsotaan sen jälkeen onko tarvetta psykoterapaeutille. Narsisti osaa hurmata ja se jää "päähän"....siksi sinä ajattelet häntä kuten minä exääni....itseäni tämä olotila häiritsee kun en pääse yli joten matka lekurille...

      • ikuisesti vankisi

        Kyllä , tämä mies on narsisti siitä ei ole epäilystäkään. Niimpä , näköjään nuo tuon kaltaiset miehet osaavat aina jotenkin vaan hurmata yhä uudestaan , ja sitten ei voi unohtaa , ei sille vaan voi mitään.. :( Iso halaus ja tosi paljon voimia sulle , kai tästä joskus vielä selvitään....


    • miten haluat

      ehkä hän on liian nuori ja pinnallinen.ole huoleti,mikään ei siis ole kuitenkaan tuon pahemminä..vaikuttais että jätkän mielesyä sä oot "hyvä nainen" ja yrittää pysyä vierelläsi mutta täys mulkkukun on ei siihen pysty.voithan jatkaa tuota vaikka forever,ei kukaan estä,tai antaa samalla mitalla,esim olla sen kaverin kanssa kostoksi.mieti kuitenkin aina millaista elämää haluat ja mihin paskaan kenenkin kans on vaara vajota.varmaan kaikenlaista muutakin ongelmaa sillä,kuylostais vähän sellaselta.

      • Tunnei

        Tiedätkö AP tuota kutsutaan läheisriippuvuudeksi..


    • Luin kokonaan.Sulla on samanlainen tilanne ku mulla.Siis ihan täydellisesti samanlainen.Mielenkiintoista oli lukea.Mut oikeesti päästä irti,on omaks parhaaksi.Tein ite niin,mut mieleshän tuo taas pyörii.

    • 88388

      Päädyin jotain kautta tänne sivulle ja löysin vanhan kirjoitukseni, pakko tulla kommentoimaan :D Kyllä nyt jälkeenpäin lähinnä naurattaa tää teksti ! En olisi ikinä, ikinä uskonut mutta olen kuin olenkin päässyt kauan sitten yli tästä miehestä, näin hänet yksi päivä uuden naisensa kanssa eikä tuntunut missään ! Ei vois niinku vähempää kiinnostaa. Ja mikä parasta, mulla on uusi, maailman ihanin mies. Vaikka miten vaikeaa se siinä hetkessä on uskoa että elämä vielä voittaa, niin vaan käy ! - ap

    • brokenbad

      Mukava kuulla, että olet päässyt yli tuosta hankalasta elämäntilanteesta. Ja rohkaisevaa samalla. Olen mies ja painin samojen tunteiden kanssa tällä hetkellä. Samanlainen tarina, ero ja yhteen paluu, tai siis epämääräistä säätöä, seksiä ym. Hyvin vaikeaa on päästää irti lopullisesti, vaikka se varmasti olisi vapauttavaa. Tilanteeni on siinä mielessä erilainen, että olen jo 40 ja ollut useissa parisuhteissa aiemminkin. Tämä vaan on ollut sillä tavoin ainutkertaista, ettei aiemmin ole koskaan tuntunut tältä. Se tekee erossa olosta hyvin vaikeaa. Tällä kertaa nainen vaan on tehnyt sellaisia tekoja, joita en koskaan voi antaa anteeksi. En vaan voi lakata ajattelemasta häntä, vaikka kohteli minua kaltoin ja en tuntenut oloani enää edes onnelliseksi hänen kanssaan.
      Pääsitkö eroon tunteistasi exää kohtaa tämän uuden suhteen myötä vai jo ennen sitä? Minun on vaikea kuvitella alkavani uuteen suhteeseen, koska kuitenkin vertaisin uutta naista exääni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe