No niin.
Olen ollut tässä työssä 2vuotta 3kk ja muutamia päiviä päälle. Kesälomakausi on alkanut ja en tiedä vieläkään milloin saan pitää kesäloman. Olen ehdottanut muutamia ajankohtia mutta vastausta ei ole tullut. 4viikkoa on siis ansaittua lomaa kesälle ja yksi talvelle. Omistaja on hyvin välinpitämätön työntekijöitä kohtaan . Nyt neuvoja kiitos ..? Olen YTK:n jäsen huomenna soitan sinne kysyn apua sieltä.
Loman pitäminen
-Kojootti
1
95
Vastaukset
- palkanlaskijana
Ensinnäkin YTK on työttömyyskassa josta ei saa neuvoja tällaisissa asioissa.
Mutta sitten tuo kesäloma, se pitäisi olla sovittuna jo. Oletko ainoa työntekijä? Miten muiden lomat?
Valitse siis itsellesi sopiva loma-aika; työntekijähän tekee ehdotuksen ja työnantaja vahvistaa loman ajankohdan. Nyt siis ehdotusta kehiin.
Sitten sähköposti pomolle, tai mikä tahansa tapa teillä onkin, lomalista tms. pitäisi olla näkösällä. Pyydät sitten vaan vahvistusta.
YTK:n sijaan ota yhteyttä alueesi työsuojeluviranomaisiin ja kysy sieltä neuvoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312