Mies, kelpuuttaistko itsellesi?

ailloii

Itsestään huolta pitävä, kiltti, mukava, noin 30-vuotias, kaunis, fiksu, sinkkuÄITI.

Miltä kuulostaa, kiinnostuistko tämän tyyppisestä naisesta jolla on lapsi/lapsia?
Entien kiinnostaa kuulla lapsettomien noin.20-40-vuotiaiden sinkkumiesten mielipiteitä.

Asiallisia vastauksia toivon, kiitos :)

58

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinkkumies.

Kyllä joo kelpuutan. Ei lapset ole mulle este eikä mikään. Kelppuutatko sinä työttömän taviksen?

• kiltti atm

Kyllä minulle kelpaa. Kelpaako sulle neitsyt mies?

• suoraa puhetta

Nykytermistö on sitten typerää. Miksi käytää mitään keinotekoisia eufemismejä kuten "sinkkuäiti", kun oikea ja hyvin kuvaava termi on yksinhuoltajalutka (lyh. YH).

Ja sanomattakin selvää ettei ole mitään positiivisia mietteitä noista yhteiskunnan pohjasakan edustajista.

• ailloii

En maininnut olevani yh, enhän? On myös olemassa yhteishuoltajuuden omaavia vanhempia. Ja en ole millään tapaa epätoivoinen, että en kyllä itsekään kelpuuttaisi ihan ketä vaan vierelleni. On oltava mm. hyvä roolimalli lapsille... Mutta tuota, tämä ei nyt ollut mikään seuranhaku ilmoitus, mielenkiinnosta vain halusin mielipiteitä. Ja juu osasin varautua kaltaistesi ihmisten vastauksiin ;)

• suoraa puhetta
        ailloii kirjoitti:

En maininnut olevani yh, enhän? On myös olemassa yhteishuoltajuuden omaavia vanhempia. Ja en ole millään tapaa epätoivoinen, että en kyllä itsekään kelpuuttaisi ihan ketä vaan vierelleni. On oltava mm. hyvä roolimalli lapsille... Mutta tuota, tämä ei nyt ollut mikään seuranhaku ilmoitus, mielenkiinnosta vain halusin mielipiteitä. Ja juu osasin varautua kaltaistesi ihmisten vastauksiin ;)

No en minäkään missään kohtaa viitannut, vihjannut tai mitenkään kohdistanut kommenttiani sinuun, enhän?

• Circus Cuckold
        ailloii kirjoitti:

Se yhteishuoltajuushan tarkoittaa, että äpärän lisäksi myös sitä ex-nussijaa joutuu katselemaan aina säännöllisin väliajoin, eikö?

Se tulee nurkkiin pyörimään, räkien ja haarojaan kourien, naamallaan vittumainen "nuole mun spermanjämät aisuri" -virnistys, ja aina välillä vanhojen hyvien aikojen muistoksi puristelee tissejäsi ja persettäsi ja kuivanylkyttää takaapäin. "Mä oon pannu tätä aisuri, miltä meitsin mälli maistuu? Lipilipilipilipilipi!" Miksi kukaan täysijärkinen mies haluaisi tuollaisen aisurisirkuksen pelleksi?

Kertapanoksi korkeintaan kelpaat, jos lärvi on pysynyt hehkeänä, tissit eivät roiku, perseessä ei ole selluloosaa, eikä äpärällä ole hirveää vesipäätä, joka on venyttänyt reikäsi megareva-mittoihin.

Monenko nussima muuten olet sen siitossonnin lisäksi?

• ailloi
        Circus Cuckold kirjoitti:

Se yhteishuoltajuushan tarkoittaa, että äpärän lisäksi myös sitä ex-nussijaa joutuu katselemaan aina säännöllisin väliajoin, eikö?

Se tulee nurkkiin pyörimään, räkien ja haarojaan kourien, naamallaan vittumainen "nuole mun spermanjämät aisuri" -virnistys, ja aina välillä vanhojen hyvien aikojen muistoksi puristelee tissejäsi ja persettäsi ja kuivanylkyttää takaapäin. "Mä oon pannu tätä aisuri, miltä meitsin mälli maistuu? Lipilipilipilipilipi!" Miksi kukaan täysijärkinen mies haluaisi tuollaisen aisurisirkuksen pelleksi?

Kertapanoksi korkeintaan kelpaat, jos lärvi on pysynyt hehkeänä, tissit eivät roiku, perseessä ei ole selluloosaa, eikä äpärällä ole hirveää vesipäätä, joka on venyttänyt reikäsi megareva-mittoihin.

Monenko nussima muuten olet sen siitossonnin lisäksi?

okei, en ihan päässyt ajatusmaalimaasi sisään.... ja ei mielestäni fiksua vastata yleisesti kaikkien miesten suulla, jokaisella on omat mielipiteensä.

• ailloi kirjoitti:

okei, en ihan päässyt ajatusmaalimaasi sisään.... ja ei mielestäni fiksua vastata yleisesti kaikkien miesten suulla, jokaisella on omat mielipiteensä.

Ei kannata välittää näistä tämän palstan idioottikirjoittajista, jotka aina kuvittelevat puhuvansa muka kaikkien miesten puolesta näillä omilla typerillä vastauksilla.

Kyllä mä ainakin kelpuuttaisin, koska ei mun mielestä ne naisen lapset ole mikään ongelma tai miinus naisessa. Oon itse vähän yli kolmekymppinen sinkkumies, eli ei todellakaan kaikki miehet ajattele samalla tavalla kun jotkut tämän palstan epäasiattomat häiriköt.

• ailloi
        suoraa puhetta kirjoitti:

No en minäkään missään kohtaa viitannut, vihjannut tai mitenkään kohdistanut kommenttiani sinuun, enhän?

no hyvä kun selvisi. ihmettelinpä vain kun nappasit tekstistäni sanan sinkkuäiti, jota aloit taivuttelemaan....

• ailloi
        DarkFear kirjoitti:

Ei kannata välittää näistä tämän palstan idioottikirjoittajista, jotka aina kuvittelevat puhuvansa muka kaikkien miesten puolesta näillä omilla typerillä vastauksilla.

Kyllä mä ainakin kelpuuttaisin, koska ei mun mielestä ne naisen lapset ole mikään ongelma tai miinus naisessa. Oon itse vähän yli kolmekymppinen sinkkumies, eli ei todellakaan kaikki miehet ajattele samalla tavalla kun jotkut tämän palstan epäasiattomat häiriköt.

ihanaa, olet fiksu mies :) sellaisesta minä pidän.

• ei kersoja kiitos
        ailloi kirjoitti:

No jaa, kyllä noin ajattelevia miehiä riittää vaikkei ihan kaikki tota mieltä oliskaan.

Yhteishuoltajuus on juuri sen ex-miehen kuviossa mukanaolon takia jopa yksinhuoltajuuttakin suurempi turn-off.

• double negative
        DarkFear kirjoitti:

"epäasiattomat häiriköt"

Eli siis asialllisia häiriköitä tällä palstalla.

• Fiksu vaan ei hetero
        ailloi kirjoitti:

ihanaa, olet fiksu mies :) sellaisesta minä pidän.

Et ehkä tiedä tätä, mutta sitkeän palstahuhun mukaan Darkkiksella on ollut homoeroottinen kokemus somalimiehen kanssa ruotsinlaivalla. Eli tässä ei nyt ehkä ole kysymys siitä että aivan täysin hetero mies sietää naisen äpäriä ja ex-nussijoita. Homomiehellä ei tietysti eräällä tavalla ole mitään panosta pelissä, eli voi huoletta suvaita kaikenlaista.

• Fiksu vaan ei hetero kirjoitti:

Et ehkä tiedä tätä, mutta sitkeän palstahuhun mukaan Darkkiksella on ollut homoeroottinen kokemus somalimiehen kanssa ruotsinlaivalla. Eli tässä ei nyt ehkä ole kysymys siitä että aivan täysin hetero mies sietää naisen äpäriä ja ex-nussijoita. Homomiehellä ei tietysti eräällä tavalla ole mitään panosta pelissä, eli voi huoletta suvaita kaikenlaista.

Kyllä mä ihan hetero olen, vaikka nämä tämän palstan idiootit yrittävätkin aina kaikin tavoin mun mainettani täällä pilata näiden täysin perättömien homojuttujen avulla, joita ei ole koskaan edes mun elämässäni tapahtunut.

Oletko muuten aloittaja itse mistäpäin Suomea? Oon itse Turusta.

• ap.kirjoittaja
        DarkFear kirjoitti:

Kyllä mä ihan hetero olen, vaikka nämä tämän palstan idiootit yrittävätkin aina kaikin tavoin mun mainettani täällä pilata näiden täysin perättömien homojuttujen avulla, joita ei ole koskaan edes mun elämässäni tapahtunut.

Oletko muuten aloittaja itse mistäpäin Suomea? Oon itse Turusta.

kaikella ystävyydellä, mutta en halua tällä palstalla kertoa mistäpäin olen...

• 29vneitsyt

Miksi et halua miestä jolla on myös lapsia?

• ailloii

En nyt varsin ole etsimässä miestä, mielenkiinnosta halusin tietää lähinnä lapsettomien mielipiteitä. Mutta jos tosissani etsisin, niin kelpuuttaisin sopivan miehen oli lapsia tai ei.

• Ikisinkku M

Asiallisesti ajatellen jos olet noita kaikkia kuvailemiasi olet tehnyt lapsen pa..lle miehelle tai sitten et olekaan noin hyvä mitä väität koska kerran on erota pitänyt, kumpaakaan en oikein sulata. Ehkä, ja vain ehkä oikein hyvillä perusteilla voisin kiinnostua mutta vailla muuta tietoa kuin tässä esitetyt ei jatkoon.

• ailloii

Sehän on selvä ettei kukaan ole täydellinen. Mutta on se niinkin että vaikka ihmiset olis ihmisinä kuinka ihania tahansa, he eivät vain välttämättä loppujen lopuksi sovi yhteen... Ja onhan se niin tapauskohtaista muutoinkin kenestä kiinnostuu oli lapsia tai ei.

• Ikisinkku M
        ailloii kirjoitti:

Sehän on selvä ettei kukaan ole täydellinen. Mutta on se niinkin että vaikka ihmiset olis ihmisinä kuinka ihania tahansa, he eivät vain välttämättä loppujen lopuksi sovi yhteen... Ja onhan se niin tapauskohtaista muutoinkin kenestä kiinnostuu oli lapsia tai ei.

Niinhän se on mutta minusta siinä vaiheessa kun tekee lapsen jonkun kanssa pitäisi kyllä jo tietää että sopiiko yhteen, edes sen aikaa että se lapsi on täysi-ikäinen. Jos ei tiedä niin mistä minäkään voisin sitten tietää olisiko se toinen sitten samanlainen tuuliviiri minunkin kanssa.

• tukallinen mies
        Ikisinkku M kirjoitti:

Niinhän se on mutta minusta siinä vaiheessa kun tekee lapsen jonkun kanssa pitäisi kyllä jo tietää että sopiiko yhteen, edes sen aikaa että se lapsi on täysi-ikäinen. Jos ei tiedä niin mistä minäkään voisin sitten tietää olisiko se toinen sitten samanlainen tuuliviiri minunkin kanssa.

Ikisinkku M, huomaa, että olet ikisinkku, etkä elänyt parisuhteessa kenenkään kanssa. Elät ilmeisesti jossakin romanttisessa prinsessamaailmassa jonka lienet lukenut Hertta-sarjoista, jossa he elivät onnellisina yhdessä elämänsä loppuun asti. Voisit pikku hiljaa herätä todelliseen maalilmaan. Vaikka ihmiset kuinka uskoisivat elävänsä onnellisina yhdessä elämänsä loppuun asti, voi tapahtua mitä vaan, että se ei onnistukaan.

• Ikisinkku M
        tukallinen mies kirjoitti:

Ikisinkku M, huomaa, että olet ikisinkku, etkä elänyt parisuhteessa kenenkään kanssa. Elät ilmeisesti jossakin romanttisessa prinsessamaailmassa jonka lienet lukenut Hertta-sarjoista, jossa he elivät onnellisina yhdessä elämänsä loppuun asti. Voisit pikku hiljaa herätä todelliseen maalilmaan. Vaikka ihmiset kuinka uskoisivat elävänsä onnellisina yhdessä elämänsä loppuun asti, voi tapahtua mitä vaan, että se ei onnistukaan.

Ehkä se sinulle on romanttinen prinsessamaailma jos niin haluat väittää mutta minulle se on sellainen maailma jonka haluan enkä tyydy vähempään jos parisuhdetta ajatellaan. Siihenhän ne on aina oikeastaan kariutuneetkin kun minä en ole osannut riittävästi sitoutua siihen minusta liian synkkään "todelliseen" parisuhdemaailmaan ja miksm pitäisikään? Se on prinsessa ja koko valtakunta eikä mitään kompromisseja s..na.

• kiltti mies.

Kyllähän minulle kelpaa äiti joka on kaunis. Mielummin sitä on jonkun kanssa kuin yksin. Asun kuitenkin vuokralla, olen työtön ja en ole tatuoitu, en ole väkivaltainen, en juo alkoholia usein ja en polta röökiä. Varmana aika isoja turn offeja naiselle.

• aisuriksi en rupea

Lyhyesti sanottuna, en kiinnostuisi. En vaikka olisi miten mukava, kaunis ja fiksu. Joku fu*kbuddy-tyyppinen ratkaisu voisi silti kiinnostaa jos se johtaisi säännölliseen seksiin.

• ailloi

tuota noin, jos on yhteishuoltajuus lapsen isän kanssa silloin molemmilla elatusvelvollisuus. eli ei ole välttämätöntä etsiä miestä taloudellisen hyödyn toivossa. siis näin kun käsitin tekstistäsi että pelkäisit joutuvasi "yh-äidin" hyväksikäyttämäksi taloudellisesti.

• YH Alert!

Et ole mikään "sinkkuäiti", olet

YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

Varokaa, äpärävaara!

YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
      YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!

• 8bu8678un7m

Minä kyllä kelpuuttaisin, mutta sinänsä tämä vastaus on vähän turha, sillä tiedän jo etukäteen että sinä et kelpuuttaisi minua.

• ailloi

:D juu näinhän se on, en tietenkään kelpuuttaisi miestä joka ei pidä minusta sellaisena kuin olen.

• 8bu8678un7m
        ailloi kirjoitti:

:D juu näinhän se on, en tietenkään kelpuuttaisi miestä joka ei pidä minusta sellaisena kuin olen.

En minä missään vaiheessa sanonut etten pidä sinusta tai kenestäkään muusta naisesta sellaisena kuin olet. Tiedän vain etukäteen että oli nainen kuka hyvänsä, hän ei kelpuuttaisi minua.

• ap.kirjoittaja
        8bu8678un7m kirjoitti:

En minä missään vaiheessa sanonut etten pidä sinusta tai kenestäkään muusta naisesta sellaisena kuin olet. Tiedän vain etukäteen että oli nainen kuka hyvänsä, hän ei kelpuuttaisi minua.

juu sori, et sanonutkaan ettet pitäisi. luin kirjoituksesi vahingossa väärin...

• Lapseton sinkkumies

Riippuu naisesta. Tietysti lapsettoman naisen kanssa olisi jonkin verran helpompaa kuin valmiiksi äidin kanssa.

Minkä takia sinua erityisesti kiinnostaa lapsettomien sinkkumiesten mielipiteet?

• ap.kirjoittaja

Lähinnä kokeilin kepillä jäätä, millaisen vastaanoton asia täältä saa ja senkin takia että luultavasti on jotenkin enemmän itsestään selvää, että miehet joilla on ennestään lapsia suhtautuvat myönteisemmin naisiin joilla myös lapsia )johtuen monesta syystä)...

• iuhgcvj7oookjhcgyuik

Eiväthän nuo ominaisuudet kerro mitenkään millainen on.

• atm.

Ei ole kyse siitä mitä mies kelpuuttaa koska nainen tekee aina valinnan ja nainen valitsee mielummin jännämiehen kuin tylsän kotimiehen joka vois huolehtii lapsesta sinä aikana kun nainen on vaikka salilla. Jokainen mies ottais varmaan kauniin naisen muta nainen tekee aina valinnan ja mies odottaa että tuuri kävisi.

• iuyyu666666666666666

Lopeta oikeasti jo tuo vinkuminen.

• 35vsinkku

En kelpuuta. Mieluummin olen ilman naista ja runkkaan. Haluan sinkku naisen jolla ei ole lapsia sillä haluan oman perheen.

• Kіs-kіsu

Huono on ennuste tuossa iässä enää löytää. Vapaita lapsettomia naisia on, mutta arvaa onko niillä kysyntää. Mitä sulla on tarjota?

• yh-naisilla ei
        Kіs-kіsu kirjoitti:

Huono on ennuste tuossa iässä enää löytää. Vapaita lapsettomia naisia on, mutta arvaa onko niillä kysyntää. Mitä sulla on tarjota?

tee parisuhdemielessä mitään. Kiva tietty panna kun helposti saa.

• En, en halua lapsia, omia tai muiden. Tuskin sinkkuäiti edes haluaisi (parisuhde)kokematonta miestä.

• ei kiitos

YH--naiset ei kiinnosta kuin hetkellisenä panona.

• Lähtökohtaisesti sinkkuäiti on vähemmän haluttu kohde kuin lapseton sinkku. (Useista ymmärrettävistä syistä jotka AP:n myös varmasti pitäisi itse tajuta).

Mutta oikeasti riippuisi todella monesta asiasta.

Käytännössä asian voisi tiivistää niin, että se riippuisi pitkälti siitä mistä syystä olet eronnut edellisestä miehestäsi.

Jos mies on pettänyt, lähtenyt nuoren silikoniblondin matkaan, ollut väkivaltainen tai alkoholisti, tms. niin sitten olisit edelleen kelvollinen.

Jos taas olet itse ehdottanut eroa esim. koska missään ei ollut varsinaista vikaa mutta "te vain kasvoitte erillenne", "rakkaus katosi suhteesta" tai muuta potaskaa. Niin en edes harkitsisi suhdetta tuollaisen tiedon jälkeen.

Jos siis kerrot miksi erosit, sitten voi oikeasti sanoa voisiko olla mitään kiinnostusta edes teoreettisesti.

- 36v lapsettoman miehen mielipide.

• ---

Saako ne lapset vielä kaakaonvärisinä? Entä paljonko sinkkuäidillä on asuntolainaa? Entä ex-hoitoja?

• töissä käyvä

Yksinhuoltajat ei kelpuuta tavis miehiä. Olen muutamia koittanut treffeille pyytää mutta ei niille kelpaa mikään.

• Ei kylkiäisiä

Jos haaveenani on Camaro Z28 -69, mutta sen kylkiäisinä tulee väkisin oranki ja laama, niin ei tule kauppoja.

• Sinkkumies ~40

Hei!

Anteeksi, että heti aluksi narisen, mutta miksi kysyt asiaa muodossa "kelpuuttaisitko"? Eihän kahden aikuisen suhteessa ole mistään valtapelistä kysymys, eihän?

Tekstisi perusteella vaikutat aivan ihanalta naiselta. Eivät lapset millään tavalla ole kahden aikuisen ihmisen suhteelle este.

Emmehän me kai enää kotileikkejä ryhtyisi harrastamaan. Molemmilla olisi oma tavallinen arkensa, mutta ne säteilevät hetket olisivat sitten yhdessä. Yhdessä voimaa arkeen - miltä kuulostaisi?

• ap.kirjoittaja

juu ehkä joku muu sana tosiaan voisi olla tuoon kohtaan parempi kuin kelpuuttaisitko, mutta enpä sillä pahaa tarkoittanut kuitenkaan :)

niin ja voihan se toki jossain tilanteessa toimiakin, ettei muuteta saman katon alle vaan molemmilla se oma elämä ja sit on yhteistä aikaa.. mutta en ole tosisaan miettinyt asiaa omalle kohdalle, joten en henk.koht. voi vastata...

• 10+11

Mielummin kuolen yksin kuin alan minkään sinkkuäitin kanssa mihinkään. Minusta sinkkuäitille on jo olemassa ihan sopivaa seuraa nimittäin sinkkuisät, miksi ei etsisi vastaavassa tilanteessa olevaa miestä itselleen. Ei ketään normaalia miestä kiinnosta olla missään tekemisissä toisen miehen lasten kanssa, tai voihan joku epätoivoinen seksinhimoissaan alentua siihenkin tilanteeseen, mutta ei se ole edes niille lapsille kovin reilua.

• ap.kirjoittaja

no juu satun vain tietämään aika monta naista joilla on tälläkin hetkellä mies jolla ei ennestään ollut lapsia, että ei nähdäkseni ole harvinaista...
        Kun tarkemmin mietin niin enempi tiedän just sellaisia pariskuntia/perheitä, joissa (yleensä) naisella on ollut ennestään lapsia, kuin sellaisia pareja joilla olisi ollut ennestään molemmilla lapsia... ja muttamilla on nyt myös yhteiset lapset...

halusinpa nyt muuten vain "kokeilla kepillä jäätä", että millaisen vastaanoton tälläiseltä keskustelupalstalta asia saa...

ja tarkemmin en täällä palstalla tahdo asioitani setviä, mutta voin sanoa etten ole mikään "haihattelija"-tyyppi, että "suhde nyt vaan muuttui niin arkipäiväiseksi" tai muuta diibadaabaa... Asiat nyt eivät vain aina mene sen käsikirjoituksen mukaan jota toivoisi...

ja vielä haluan kommentoida heille, jotka niin herjaavat yh-äitejä ja sinkkuäitejä ym. niin on mielestäni tarpeetonta energian hukkaa kertoa kuinka vastenmielisiä ovat, sillä (toivottavasti) kukaan yh/sinkkuäiti ei halua vierelleen heitä ylenkatsovaa miestä. se on ok jos vain toteaa ettei ole kiinnstunut ja voi asiallisesti perustella... ja itse en henk.koht muutoinkaan haluaisi sellaista miestä joka herjaa ja ylenkatsoo muita ihmisiä, ei kuulu omaan arvmaailmaani sellainen.

• Ikisinkku M
        ap.kirjoittaja kirjoitti:

no juu satun vain tietämään aika monta naista joilla on tälläkin hetkellä mies jolla ei ennestään ollut lapsia, että ei nähdäkseni ole harvinaista...
        Kun tarkemmin mietin niin enempi tiedän just sellaisia pariskuntia/perheitä, joissa (yleensä) naisella on ollut ennestään lapsia, kuin sellaisia pareja joilla olisi ollut ennestään molemmilla lapsia... ja muttamilla on nyt myös yhteiset lapset...

halusinpa nyt muuten vain "kokeilla kepillä jäätä", että millaisen vastaanoton tälläiseltä keskustelupalstalta asia saa...

ja tarkemmin en täällä palstalla tahdo asioitani setviä, mutta voin sanoa etten ole mikään "haihattelija"-tyyppi, että "suhde nyt vaan muuttui niin arkipäiväiseksi" tai muuta diibadaabaa... Asiat nyt eivät vain aina mene sen käsikirjoituksen mukaan jota toivoisi...

ja vielä haluan kommentoida heille, jotka niin herjaavat yh-äitejä ja sinkkuäitejä ym. niin on mielestäni tarpeetonta energian hukkaa kertoa kuinka vastenmielisiä ovat, sillä (toivottavasti) kukaan yh/sinkkuäiti ei halua vierelleen heitä ylenkatsovaa miestä. se on ok jos vain toteaa ettei ole kiinnstunut ja voi asiallisesti perustella... ja itse en henk.koht muutoinkaan haluaisi sellaista miestä joka herjaa ja ylenkatsoo muita ihmisiä, ei kuulu omaan arvmaailmaani sellainen.

"Kun tarkemmin mietin niin enempi tiedän just sellaisia pariskuntia/perheitä, joissa (yleensä) naisella on ollut ennestään lapsia, kuin sellaisia pareja joilla olisi ollut ennestään molemmilla lapsia... ja muttamilla on nyt myös yhteiset lapset..."

Niinpä, niihän me kaikki tiedetään että nainen pyöräyttää ensin lapsen sille jännälle josta ei ole isäksi ja sitten vasta on sen miehen vuoro josta on ottamaan elatusvastuu ja sehän meitä lapsettomia miehiä sylettää, osa nöyrtyy ja ottaa sen lapsellisen naisen elatusvastuineen mutta osa ei vaan osaa taipua ja joutuu jäämään siksi yksin. Vähän turhan kova rangaistus siitä ettei ole tehnyt mitään väärää ja tuomion langettivat naiset jolle emme ole koskaan mitään pahaa tehneet.

• ap.kirjoittaja
        Ikisinkku M kirjoitti:

"Kun tarkemmin mietin niin enempi tiedän just sellaisia pariskuntia/perheitä, joissa (yleensä) naisella on ollut ennestään lapsia, kuin sellaisia pareja joilla olisi ollut ennestään molemmilla lapsia... ja muttamilla on nyt myös yhteiset lapset..."

Niinpä, niihän me kaikki tiedetään että nainen pyöräyttää ensin lapsen sille jännälle josta ei ole isäksi ja sitten vasta on sen miehen vuoro josta on ottamaan elatusvastuu ja sehän meitä lapsettomia miehiä sylettää, osa nöyrtyy ja ottaa sen lapsellisen naisen elatusvastuineen mutta osa ei vaan osaa taipua ja joutuu jäämään siksi yksin. Vähän turhan kova rangaistus siitä ettei ole tehnyt mitään väärää ja tuomion langettivat naiset jolle emme ole koskaan mitään pahaa tehneet.

Ok, tämä on sinun näkemyksesi. Tuskinpa kuitenkaan kukaan näitä miehiä on aseella uhaten pakottanut parisuhteeseen naisen kanssa jolla ennestään lapsia... Jospa he vain rakastavat toisiaan ja niitä lapsia...
        Eikä miehellä tai naisella joka menee suhteeseen "lapsellisen" ihmisen kanssa ole automaattisesti elatusvastuuta ellei asiasta ole tehty virallista sopparia. Joissain tapauksissa varmasti on niinkin että se maksaa pääasiassa lasten asiat jonka lapsia he ovat... Mutta jokaisen oma asia kuinka nämä asiat hoitavat..

• tukallinen mies

Kyllä taas on melkoisen ahdasmielisten sinkkuherrojen kertomuksia täynnä tämäkin palsta. Ei ole ihme, että olette sinkkuja noilla asenteilla. Se, että nainen kertoo olevansa eronnut aiheuttaa heti hirveät ehtojen latelemiset teidän puoleltanne. Olette omien negatiivisten asenteidennne läpilyömiä. Huomaa kyllä, että ette ole suhteessa olleet kenenkään kanssa. Asennemaailma on kuin keskiajalta. Itsehän te olette varmaan todellisia luomakunnan kruunuja. Ei siis tarvitse miettiä, miksi olette sinkkuja.

• joopa joo

Mitä oikein sönkkäät? Se, että ei halua että mahdollisella tulevalla kumppanilla ei ole ennestään lapsia on ihan tavallinen kriteeri muiden joukossa. Yhtälailla voisi sanoa että jos ei halua/kelpuuta sairaalloisen lihavaa kumppania, on ahdasmielinen.

"Se, että nainen kertoo olevansa eronnut aiheuttaa heti hirveät ehtojen latelemiset teidän puoleltanne"

Jaa että eronneella naisella on siis sun mielestä automaattisesti lapsia?

• Komea sinkkumies

Kysyisin, miksei sen lapsen isä ole tätä kaunista ja fiksua sinkkuäitiä kelpuuttanut. Tai miten fiksusti äiti on valinnut lapsensa isän, jos on itse halunnut päästä hänestä eroon. Suoraan sanottuna minulle muiden lapsi on iso este.

• Vanhemmuus tuntuu olevan tuolla sinkkumarkkinoilla sellainen pelottava juttu. Mun ikäluokassani miehillä on jo lapsia ja moni arastelee ottaa asiaa esiin, kun se on kuulemma naisista turn off.
      Itselleni se ei ole ongelma, vaikka lapsia mulla ei olekaan. Ja jopa luulen, että lapseton nainen hyväksyy miehen lapset helpommin kuin nainen jolla on jo lapsia.

Ajattelen sen jopa niin, että jos miehellä on lapsi ja hän viettää sen kanssa aikaa, elättää ja huolehtii siitä, niin se kertoo vastuuntunnosta ja se on hyvä piirre ihmisessä.

• inhoukko

Joskus kävin treffeillä vastaavan kanssa. Eivätkä kai portit lopullisesti olisi kiinni vieläkään, mutta kyllä se lapsi kuitenkin on miinus. Ei sinänsä mitään lapsia vastaan, mutta jotenkin se uusperhekuvio kavahduttaa. Mieluummin teen ihan ikiomat lapset, jos teen.

Eli mahdollista ja tärkeintähän on se kipinä naisen kanssa, mutta heikommat mahdollisuudet kuin lapsettoman kanssa.

• joku vaan

oli mies tai nainen niin jokainen haluaa lapsettoman kumppanin ja vaikka on omia lapsia niin ei halua silti toisen kakaroita ei ne ole omia ja minusta entiset ei kuulu uuteen suhteeseen mutta on paljon ihmisiä jotka seurustelevat mutta entiseen tai entisiin on kuitenkin jotain sutinaa kyllä entiset rikkovat uuden suhteen

• tukallinen mies

Yh-nainen on nainen ja lapset ovat ihania. Miksei kelpaisi?

• ap.kirjoittaja

Se on kiva kun ajattelet näin ja niin lapset on ihania :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      56
      6420
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2743
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      19
      1872
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      146
      1836
    5. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      1730
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      1718
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      28
      1480
    8. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1457
    9. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1196
    10. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1173
    Aihe