Tällä hetkellä käytän siis maybellinen superstay better skin meikkivoidetta. En tiedä, onko vika sitten meikkivoiteessa vai minussa, meikkivoidetta on ainakin paljon kehuttu. Mutta siis ongelmahan on se, että tää kuivahtaa mun iholle ja saa sen muutamassa minuutissa näyttään jokseenkin "kakkuselta" ja epätasaselta, varsinkin valossa. En tiedä, pitäiskö mun sitten käyttää levitykseen jotain sivellintä, kun levitän aina kädellä? Vai mitäköhän mahdan oikein tehdä väärin? Vai pitäiskö vaihtaa meikkivoide?
Meikkivoideongelma
----
1
157
Vastaukset
- stgdtsdt
Levitäthän pieni alue kerrallaan? Voisit kokeillä töpötellä sienellä tai kostealla sienellä tai sekoittaa tippa kosteusvoidetta joukkoon. Jos ei toimi, niin kannattaa vaihtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403007- 702507
- 1742334
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332028- 181436
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411366Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221363- 131249
- 101244
- 221221