Orjat eivät tarvitse palkkaa.
http://m.kansanuutiset.fi/uutiset/kotimaa/3191661/vuokratyontekija-jaa-usein-ilman-lomaa
inisevät lomarahoista
8
184
Vastaukset
- orjuus kunniaan
Eikä lomia.
http://m.taloussanomat.fi/?page=showSingleNews&newsID=20148926 - Kääk, liksaa
Mitkä ihmeen orjat? Palkkaa saan ja lomarahat joka tilin yhteydessä. Tai mulla ne maksetaan könttänä sitten kun haluan. Menkää töihin alkääkä valittako.
- ..--...
Sun kaltaisten paskapäiden takia Suomessa rikotaan lakia koko ajan. Sulle voi olla ihan sama saatko pitää lomaa tai miten sulle palkat yms. maksetaan mutta monikaan ihminen ei elä työtä varten (kuten sä) vaan heillä on myös muuta tekemistä. Ja PISTE.
- 2+20
..--... kirjoitti:
Sun kaltaisten paskapäiden takia Suomessa rikotaan lakia koko ajan. Sulle voi olla ihan sama saatko pitää lomaa tai miten sulle palkat yms. maksetaan mutta monikaan ihminen ei elä työtä varten (kuten sä) vaan heillä on myös muuta tekemistä. Ja PISTE.
No en minä ainakaan työtä varten elä, vaikka vuokratyöntekijä olenkin. Lomarahat saan ja lomaa pidän, kun tarvitsee. Älä hauku toisia, kun et mistään mitään tiedä!
- näinminäteen
Kyllä mulle lomat ja lomarahat kertyy kuten käyttäyrityksen omilla työntekijöillä ja muutenkin palkat tulee ajallaan ja oikein.
Tiedän tasan tarkkaan mitä mulle kuuluu ja mitä ei. Jos en saakkaan niitä mitä pitäisi niin tietenkin lopettaisin välittömästi tai jos palkat alkasivat tulemaan myöhässä ja/tai väärin.
Jos työnantaja voi heittää mut pihalle koska vaan niin samalla tavalla mulla on oikeus lähteä firmasta koska vaan.
Tyhmäähän se on tehdä sellaista työtä mistä ei makseta kaikkea sitä mitä pitäisi maksaa. - Kummallista ininää
Kyllä minullekin lomarahat, ja lomat tulevat ihan samoin kuin yrityksen omillekin työntekijöille.
En ymmärrä tuota "orja" ilmaisua. Sam palkkataso, ja muutkin ehdot kuin yrityksen omilla työntekijöillä. Palkanmaksaja on vain eri yritys. Nyt olen ollut jo kolme vuotta samassa asiakasyrityksessä.
Onko aloittaja joku valittaja, joka ei ole päässyt edes haastatteluun, ja on siksi kaikille katkera???? - 2+20
Vakiduunarithan ne vasta orjia ovatkin. Joka päivä on mentävä töihin, vaikka ei huvittaisi. Minä taas teen työtä silloin kuin jaksan ja se minulle sopii. Silti keikkaa riittää, vaikka en joka vuoroa huoli. On myös mukavaa työskennellä eri työpaikoissa, eikä aina samassa puljussa vuodesta toiseen, kuten vakinaiset.
Palkka minulle tulee ajallaan TES:n mukaan ja lomarahat maksetaan joka tilissä. Kyllä minulle vain kelpaa, enkä koe olevani mikään riistetty "orja". Menkää ihmiset töihin älkääkä jauhako paskaa asioista, joista ette mitään tiedä!
T. tyytyväinen vuokra"orja"- orjuus kunniaan
Ja työnantaja ei ole ruvennut itkemään, vaikka et ihan joka vuoroa huoli. Uskollisesti tarjoaa jokaista pätkäpaikkaa kieltäytymistä huolimatta. Ei vaadi olemaan jatkuvasti varalla kännykässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1547018Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142578Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481828Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141441Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901325- 711127
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271119Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631093Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481065- 691007