inisevät lomarahoista

orjuus kunniaan

8

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • orjuus kunniaan
    • Kääk, liksaa

Mitkä ihmeen orjat? Palkkaa saan ja lomarahat joka tilin yhteydessä. Tai mulla ne maksetaan könttänä sitten kun haluan. Menkää töihin alkääkä valittako.

• ..--...

Sun kaltaisten paskapäiden takia Suomessa rikotaan lakia koko ajan. Sulle voi olla ihan sama saatko pitää lomaa tai miten sulle palkat yms. maksetaan mutta monikaan ihminen ei elä työtä varten (kuten sä) vaan heillä on myös muuta tekemistä. Ja PISTE.

• 2+20
        ..--... kirjoitti:

Sun kaltaisten paskapäiden takia Suomessa rikotaan lakia koko ajan. Sulle voi olla ihan sama saatko pitää lomaa tai miten sulle palkat yms. maksetaan mutta monikaan ihminen ei elä työtä varten (kuten sä) vaan heillä on myös muuta tekemistä. Ja PISTE.

No en minä ainakaan työtä varten elä, vaikka vuokratyöntekijä olenkin. Lomarahat saan ja lomaa pidän, kun tarvitsee. Älä hauku toisia, kun et mistään mitään tiedä!

• näinminäteen

Kyllä mulle lomat ja lomarahat kertyy kuten käyttäyrityksen omilla työntekijöillä ja muutenkin palkat tulee ajallaan ja oikein.

Tiedän tasan tarkkaan mitä mulle kuuluu ja mitä ei. Jos en saakkaan niitä mitä pitäisi niin tietenkin lopettaisin välittömästi tai jos palkat alkasivat tulemaan myöhässä ja/tai väärin.

Jos työnantaja voi heittää mut pihalle koska vaan niin samalla tavalla mulla on oikeus lähteä firmasta koska vaan.

Tyhmäähän se on tehdä sellaista työtä mistä ei makseta kaikkea sitä mitä pitäisi maksaa.

• Kummallista ininää

Kyllä minullekin lomarahat, ja lomat tulevat ihan samoin kuin yrityksen omillekin työntekijöille.

En ymmärrä tuota "orja" ilmaisua. Sam palkkataso, ja muutkin ehdot kuin yrityksen omilla työntekijöillä. Palkanmaksaja on vain eri yritys. Nyt olen ollut jo kolme vuotta samassa asiakasyrityksessä.

Onko aloittaja joku valittaja, joka ei ole päässyt edes haastatteluun, ja on siksi kaikille katkera????

• 2+20

Vakiduunarithan ne vasta orjia ovatkin. Joka päivä on mentävä töihin, vaikka ei huvittaisi. Minä taas teen työtä silloin kuin jaksan ja se minulle sopii. Silti keikkaa riittää, vaikka en joka vuoroa huoli. On myös mukavaa työskennellä eri työpaikoissa, eikä aina samassa puljussa vuodesta toiseen, kuten vakinaiset.

Palkka minulle tulee ajallaan TES:n mukaan ja lomarahat maksetaan joka tilissä. Kyllä minulle vain kelpaa, enkä koe olevani mikään riistetty "orja". Menkää ihmiset töihin älkääkä jauhako paskaa asioista, joista ette mitään tiedä!

T. tyytyväinen vuokra"orja"

• orjuus kunniaan

Ja työnantaja ei ole ruvennut itkemään, vaikka et ihan joka vuoroa huoli. Uskollisesti tarjoaa jokaista pätkäpaikkaa kieltäytymistä huolimatta. Ei vaadi olemaan jatkuvasti varalla kännykässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1571
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      981
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      954
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      866
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      754
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      750
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      339
      694
    9. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      686
    10. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      684
    Aihe