alastonsuomi.com kommentteihin vastaaminen

lady683

eli jos joku kommentoi sun kuvaan, niin onko siellä käytäntönä vastata kommentoijan omaan profiilikuvaan, vai onko siellä erikseen joku vastaa-nappi?

15

56004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No comments

Siellä on ihmiskunnan pohjasakka.

• Anonyymi

Aatella. Te kaikki tavallaan panette noita kaikkia kun aina siellä joku käy yhtä ja toista panemassa ja sitten esitätte sille ystävällenne puhdasta. Yök yök yök. Mitä enemmän katson sitä vähemmän tekee mieli olla enää sinkkumarkkinoilla. Onneksi en edes ole. Yökkä tulee kurkkuun kun katoin. Joku epätoivo ukko panee mitä vaan ja ne epätoivoset rahattomat tytöt. Taudit tarttuu. Yök. Vanhan ukon spekut suussa ja sitten pussaillaan uutta. Yök

• lady683

"Siellä on ihmiskunnan pohjasakka. "

ja nyt myös minä!

• Jessus

Luulis, ettei millään käytännöillä ole mitään väliä, jos esittelee siellä itseään. Rohkeasti vaan kommentoimaan kommentoijien omia kuvia, ei ole enää mitään hävittävää.

• ampx

vastaile profiilikuvaan, ei oo mitään erityisnappia

• Anonyymi

Seksitreffit - https://tier.loverevenue.com/tiny/bCzul
        Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

• ampx

ps. millä nimimerkillä oot siellä?

• ....................

Nimenomaan vastataan toisen ihmisen profiilikuvaan. Itse en tätä hoksannut pitkään aikaan, kunnes joku selitti.

Kaikkea ei toki tarvitse kommentoida. Itse en kommentoi jos mies ehdottelee kaikenlaisia paneskeluja ja ko. mies ei kiinnosta. Jos vastaa jotain ettei kiinnosta tms. niin siitähän se vänkääminen vasta alkaa.

• ylipapitar

Me käydään aina siskojen kanssa katselemassa (=naureskelemassa) tuttujen kuvia. Yks sisko asuu pienehköllä paikkakunnalla ja kaikki tietty tuntee toisensa. Pari hönttiä on mennyt laittamaan kuvansa sinne oikein kasvojen kera...
      Ja tuolla sinkut-palstallahan on oikein tapana pistää huvittavia profiileita jakoon ja sitten niitä arvostellaan aika rajustikin.

No mikäs siinä leipää ja sirkusfriikkejä kansalle.
      Onhan se vähän sellaista "white trash Keravalta"-menoa...

• haha.

Ja se teidän touhu ei sitten ole millään tavalla säälittävää ja naurettavaa?

Toisten ihmisten kuvien kyttääminen ei ole mikään merkki suuresta älystä ja erinomaisuudesta. Yksikään joka pällistelee toisten ihmisten kuvia ei ole noita itsestään kuvia ottavia ihmisiä millään tavalla parempi. Taitaa olla sellaiset termit kuin ekshibitionismi ja VOYERISMI epäselviä ihmisille nykyään...

• Anonyymi

Alastonsuomesta jos kumppanini löytäisin ni jättäisin heti, se on alinta sakkia, oikein huomiohuorauksen huorauksen huoraus koko sivusto! pitäis sulkea suomesta liikenne sille palvelimelle kokonaan.

• Anonyymi

Kuulostaa, että suhtaudut sivuihin luin islamisti Koraanin polttamiseen? Olen joskus siellä sivuilla käynyt ja löytyy sieltä hyviäkin kuvia 😉

• Anonyymi

Mites sitten poistetaan oma kommentti

• Anonyymi

Miksi se pitäisi poistaa? Kaduttaako jotenkin? Vai eikö vastannut? Ei tämä minulle ole mutta sanon silti että en pääse sinne enää siksi en reagoi.

• Anonyymi

Kyllä siellä on rumaa ja vanhaa lihaa. Miten voi toimia kun kukaan ei valvo toimintaa ja kuka sallii sen toimia?

Kaikki kuvat näkyvät jopa lapsillle eikö poliisi puutu asiaan.

Kaikki alapääkuvat on lasten nähtävissä netin sivuilla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      82
      3125
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1766
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      84
      1616
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      138
      1479
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1438
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      157
      1364
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      159
      1283
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      83
      1241
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      99
      1232
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1225
    Aihe