Heippa!
Olen 19 -vuotias tyttönen ja kaipaisin kaveria Weekend festivaaleille. Olen menossa sinne yksin, ja olisi kiva saada samanhenkistä, edm -musiikista pitävää seuraa :) Olisin menossa molempina päivinä ja kuuntelemaan suosituimpia artisteja esim. Showtek, Hardwell, Calvin Harris ym. Pistä ihmeessä viestiä jos voisin liittyä seuraan!
Weekend Festival 2014 seuraa?
mävaan:)
4
316
Vastaukset
- 7poitsua kuopiosta
Hei! meillä on iso porukka ja meitä olisi tulossa noin 7 henkilöä. Ikä haitari on 17-19 välillä. Ota ihmeessä yhteyttä [email protected] tai [email protected]
- 19+8
Löytysköhä täältä mullekkin sinne seuraa? Oon 31v nainen. Oon menossa molempina päivinä.
- weekendeil
Täälki yks 18v tyttö kaipais seuraa weekendeille..! jos on jollai on sama tilanne ni pistä vaiks s-postii [email protected] :)
- vertsuuuuu
Joko on kaikilla seuraa? :) muhunkin voi ottaa yhteyttä jos haluaa! [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089