jos miehet ei enää auta teitä, eikä anna munaa teille?
Mitäs naiset meinaa sit tehä
14
104
Vastaukset
- mies vaan
nyt on hyvä kysymys
- Luuseriätmi
Not going to happen.
Aina löytyy miehiä jotka auttavat ja antavat. - ,,,,,,,,,,,,
Silloin naisille käy näin:
"Olen ihan normaali, älykäs, mukava, kivan näköinen, normaalipainoinen, luotettava uskossa oleva ihminen, mutta niin yksinäinen, että välillä masentaa ja ahdistaa paljon. Elämänkumppani olisi kiva löytää, tai edes yksi ystävä. Mutta mutta... kun ei ole kavereita niin enpä kehtaa yksin mennä baareihin ketään etsimään, eikä juominen muutenkaan innosta. Netistä ja chatista ja vaikka mistä olen yrittänyt etsiä todellista ystävää. Normaalia, tavallista, kunnollista luotettavaa ystävää. Turhaan. Feidausta. Ohareita. Valehtelua. Olen kai sitten tuomittu elämään yksinäisyydessä. Voi kun edes yhdeksi päiväksi voisi ostaa jostain kaveripalvelusta ystävän. Tai miesystävän. Edes hetken voisin tuntea, olevani kuin muutkin ihmiset. Joskus olen niin maassa, etten pääse sängystä ylös. En saa hoidettua asioitani. Mitä mikään muka hyödyttäisi? Turhaan. Muilla ikäisilläni on talot ja lapset ja kaikki. Minulla ei ole yhtään mitään. Itken, kun kirjoitan tätä. Anteeksi."- ,,,,,,,,,,,,
Tämä on varmaan monien fiksujen naisten kohtalo, joille ei kännikyrpä ole se ykkösasia.
- mies vaan
sinulla on sitten asiat hyvin jos miehiä riittää mutta nyt kysyttiin naisilta ja heteroilta ei luonnon oikulta
- siira
Odottelisin vähän aikaa ja sitten heikot miehet sortuu. Toisin päinhän tuo on jo nähty miten kävisi näytelmässä Lysistrate. Eli naisten antolakko päättyisi hyvin pian miesten totaaliseen antautumiseen.
- Luuseriätmi
Hah, "naisten antolakko" ei vaikuttaisi muhun henkkoht lainkaan joten eipä sillä antamattomuudella saa ainakaan minua antautumaan.
- söpö tyty
Luuseriätmi kirjoitti:
Hah, "naisten antolakko" ei vaikuttaisi muhun henkkoht lainkaan joten eipä sillä antamattomuudella saa ainakaan minua antautumaan.
No, onneksi olkoon, voit jatkaa elämääsi siellä omassa onkalossasi ihan rauhassa. ei sinuun kukaan haluaisi energiaansa muutenkaan käyttää.
- Luuseriätmi
söpö tyty kirjoitti:
No, onneksi olkoon, voit jatkaa elämääsi siellä omassa onkalossasi ihan rauhassa. ei sinuun kukaan haluaisi energiaansa muutenkaan käyttää.
No se nyt on tullut jo aikaa sitten selväksi joten et kertonut mitään uutta.
En kyllä mielestäni minnekään onkalooni linnouttaudu vaan liikun ihan ihmisten ilmoilla, mutta whatever. Ei se asiaa miksikään muuta.
- joku vaan
kyllä naiset huomaa sitten ettei toinen nainen olekkaan sittenkään kiva joutuu nuolemaan toista naista ei se olekkaan niin kivaa ja lapsiakaan ei tule että kyllä miehet onkin kivoja oikeita taivaanlahjoja naisille
- Nöff Nöff
kyl sit alkais sormileikit.
Sitten suuntaudutaan leluihin. Seuraa saa kissoista.
- oh, what a tongue!
Ja koirista kans. Koirista naiset saavat muutenkin tietynlaista seuraa, juuu nou ;) Lipeti lips lips ;)
- Yöperhonen
Eikös se ole jo nyt ätmien ongelman juuri että ytmit panee kaikkea atnista ytniin? Voin luvata poijat, että ette saa panomiehiä lakkoonne mukaan joten sitä ei tulla edes huomaamaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483