jos miehet ei enää auta teitä, eikä anna munaa teille?
Mitäs naiset meinaa sit tehä
14
87
Vastaukset
- mies vaan
nyt on hyvä kysymys
- Luuseriätmi
Not going to happen.
Aina löytyy miehiä jotka auttavat ja antavat. - ,,,,,,,,,,,,
Silloin naisille käy näin:
"Olen ihan normaali, älykäs, mukava, kivan näköinen, normaalipainoinen, luotettava uskossa oleva ihminen, mutta niin yksinäinen, että välillä masentaa ja ahdistaa paljon. Elämänkumppani olisi kiva löytää, tai edes yksi ystävä. Mutta mutta... kun ei ole kavereita niin enpä kehtaa yksin mennä baareihin ketään etsimään, eikä juominen muutenkaan innosta. Netistä ja chatista ja vaikka mistä olen yrittänyt etsiä todellista ystävää. Normaalia, tavallista, kunnollista luotettavaa ystävää. Turhaan. Feidausta. Ohareita. Valehtelua. Olen kai sitten tuomittu elämään yksinäisyydessä. Voi kun edes yhdeksi päiväksi voisi ostaa jostain kaveripalvelusta ystävän. Tai miesystävän. Edes hetken voisin tuntea, olevani kuin muutkin ihmiset. Joskus olen niin maassa, etten pääse sängystä ylös. En saa hoidettua asioitani. Mitä mikään muka hyödyttäisi? Turhaan. Muilla ikäisilläni on talot ja lapset ja kaikki. Minulla ei ole yhtään mitään. Itken, kun kirjoitan tätä. Anteeksi."- ,,,,,,,,,,,,
Tämä on varmaan monien fiksujen naisten kohtalo, joille ei kännikyrpä ole se ykkösasia.
- mies vaan
sinulla on sitten asiat hyvin jos miehiä riittää mutta nyt kysyttiin naisilta ja heteroilta ei luonnon oikulta
- siira
Odottelisin vähän aikaa ja sitten heikot miehet sortuu. Toisin päinhän tuo on jo nähty miten kävisi näytelmässä Lysistrate. Eli naisten antolakko päättyisi hyvin pian miesten totaaliseen antautumiseen.
- Luuseriätmi
Hah, "naisten antolakko" ei vaikuttaisi muhun henkkoht lainkaan joten eipä sillä antamattomuudella saa ainakaan minua antautumaan.
- söpö tyty
Luuseriätmi kirjoitti:
Hah, "naisten antolakko" ei vaikuttaisi muhun henkkoht lainkaan joten eipä sillä antamattomuudella saa ainakaan minua antautumaan.
No, onneksi olkoon, voit jatkaa elämääsi siellä omassa onkalossasi ihan rauhassa. ei sinuun kukaan haluaisi energiaansa muutenkaan käyttää.
- Luuseriätmi
söpö tyty kirjoitti:
No, onneksi olkoon, voit jatkaa elämääsi siellä omassa onkalossasi ihan rauhassa. ei sinuun kukaan haluaisi energiaansa muutenkaan käyttää.
No se nyt on tullut jo aikaa sitten selväksi joten et kertonut mitään uutta.
En kyllä mielestäni minnekään onkalooni linnouttaudu vaan liikun ihan ihmisten ilmoilla, mutta whatever. Ei se asiaa miksikään muuta.
- joku vaan
kyllä naiset huomaa sitten ettei toinen nainen olekkaan sittenkään kiva joutuu nuolemaan toista naista ei se olekkaan niin kivaa ja lapsiakaan ei tule että kyllä miehet onkin kivoja oikeita taivaanlahjoja naisille
- Nöff Nöff
kyl sit alkais sormileikit.
Sitten suuntaudutaan leluihin. Seuraa saa kissoista.
- oh, what a tongue!
Ja koirista kans. Koirista naiset saavat muutenkin tietynlaista seuraa, juuu nou ;) Lipeti lips lips ;)
- Yöperhonen
Eikös se ole jo nyt ätmien ongelman juuri että ytmit panee kaikkea atnista ytniin? Voin luvata poijat, että ette saa panomiehiä lakkoonne mukaan joten sitä ei tulla edes huomaamaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4143557Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3171595- 1141422
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n851389Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991358Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591316- 501236
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi891149Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331027- 38940