jos miehet ei enää auta teitä, eikä anna munaa teille?
Mitäs naiset meinaa sit tehä
14
77
Vastaukset
- mies vaan
nyt on hyvä kysymys
- Luuseriätmi
Not going to happen.
Aina löytyy miehiä jotka auttavat ja antavat. - ,,,,,,,,,,,,
Silloin naisille käy näin:
"Olen ihan normaali, älykäs, mukava, kivan näköinen, normaalipainoinen, luotettava uskossa oleva ihminen, mutta niin yksinäinen, että välillä masentaa ja ahdistaa paljon. Elämänkumppani olisi kiva löytää, tai edes yksi ystävä. Mutta mutta... kun ei ole kavereita niin enpä kehtaa yksin mennä baareihin ketään etsimään, eikä juominen muutenkaan innosta. Netistä ja chatista ja vaikka mistä olen yrittänyt etsiä todellista ystävää. Normaalia, tavallista, kunnollista luotettavaa ystävää. Turhaan. Feidausta. Ohareita. Valehtelua. Olen kai sitten tuomittu elämään yksinäisyydessä. Voi kun edes yhdeksi päiväksi voisi ostaa jostain kaveripalvelusta ystävän. Tai miesystävän. Edes hetken voisin tuntea, olevani kuin muutkin ihmiset. Joskus olen niin maassa, etten pääse sängystä ylös. En saa hoidettua asioitani. Mitä mikään muka hyödyttäisi? Turhaan. Muilla ikäisilläni on talot ja lapset ja kaikki. Minulla ei ole yhtään mitään. Itken, kun kirjoitan tätä. Anteeksi."- ,,,,,,,,,,,,
Tämä on varmaan monien fiksujen naisten kohtalo, joille ei kännikyrpä ole se ykkösasia.
- mies vaan
sinulla on sitten asiat hyvin jos miehiä riittää mutta nyt kysyttiin naisilta ja heteroilta ei luonnon oikulta
- siira
Odottelisin vähän aikaa ja sitten heikot miehet sortuu. Toisin päinhän tuo on jo nähty miten kävisi näytelmässä Lysistrate. Eli naisten antolakko päättyisi hyvin pian miesten totaaliseen antautumiseen.
- Luuseriätmi
Hah, "naisten antolakko" ei vaikuttaisi muhun henkkoht lainkaan joten eipä sillä antamattomuudella saa ainakaan minua antautumaan.
- söpö tyty
Luuseriätmi kirjoitti:
Hah, "naisten antolakko" ei vaikuttaisi muhun henkkoht lainkaan joten eipä sillä antamattomuudella saa ainakaan minua antautumaan.
No, onneksi olkoon, voit jatkaa elämääsi siellä omassa onkalossasi ihan rauhassa. ei sinuun kukaan haluaisi energiaansa muutenkaan käyttää.
- Luuseriätmi
söpö tyty kirjoitti:
No, onneksi olkoon, voit jatkaa elämääsi siellä omassa onkalossasi ihan rauhassa. ei sinuun kukaan haluaisi energiaansa muutenkaan käyttää.
No se nyt on tullut jo aikaa sitten selväksi joten et kertonut mitään uutta.
En kyllä mielestäni minnekään onkalooni linnouttaudu vaan liikun ihan ihmisten ilmoilla, mutta whatever. Ei se asiaa miksikään muuta.
- joku vaan
kyllä naiset huomaa sitten ettei toinen nainen olekkaan sittenkään kiva joutuu nuolemaan toista naista ei se olekkaan niin kivaa ja lapsiakaan ei tule että kyllä miehet onkin kivoja oikeita taivaanlahjoja naisille
- Nöff Nöff
kyl sit alkais sormileikit.
Sitten suuntaudutaan leluihin. Seuraa saa kissoista.
- oh, what a tongue!
Ja koirista kans. Koirista naiset saavat muutenkin tietynlaista seuraa, juuu nou ;) Lipeti lips lips ;)
- Yöperhonen
Eikös se ole jo nyt ätmien ongelman juuri että ytmit panee kaikkea atnista ytniin? Voin luvata poijat, että ette saa panomiehiä lakkoonne mukaan joten sitä ei tulla edes huomaamaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278