Hei mitä muut on mieltä kun itse olen heikkona noihin Red Labelin tuotteisiin, bleisereihin ja talvi sekä syystakkeihin, niin hinta on aina vakio bleisereissä 329 ja talvitakeissa sama 329 ja sitten syys trenseissä joku 279, aika suolaisia hintoja tälläselle tavikselle, mutta se ei ole sinänsä estänyt ostamasta. Mietin että mitä muut on mieltä onko 330 euroa todella komeasta suomalaisesta suunnitellutyöstä (muttei suomessa tehdystä) bleiseristä tai talvitakista liikaa?
Täyttä hintaa en ole joutunut yhdestäkään Reb Label tuotteesta maksamaan, ja vain yhdestä meinasin maksaa, nyt juuri hetki sitten ostamastani syys trenssi takista, mutta siinä oli Halosella 20 % alennus sopivasti.
Vinkkinä kiinnostuneille, en tiedä onko muilla liikkeillä usein, mutta Tampereen Sokoksella on nyt kahdesti osunut 50 % alennuksella montaa mallia Red Label bleisereitä ja takkeja. viimeksi oli joulunalla ja nyt pariviikkoa sitten sain sieltä puoleenhintaan todella upean bleiserin.
Se mitä hain ehkä oli että normaalisti en kertakaikkiaan pystyisi maksamaan täyttä hintaa jostain takista tai bleiseristä, ei vielä niin komeaa ole osunut vastaan että kykenisin niin suuren summan lohkaisemaan.
Nyt pienellä ylpeilynä minulla on Reb label talvitakki, trenssitakki, puvuntakki ja kolme bleiseriä, pinkki, violetti ja viimeisin oli nyt tummavioletti mustilla yksityiskohdilla
Turo Tailor / Red Label
1
638
Vastaukset
- Hotellisiivooja
Tähän voisin vielää liittää jatkumona tarinan mikä on kauhean huvittava.
Muistan nuorena sällinä kun asuin yksiössä ja en mistään mitään tiennyt sanoin ääneen jollekulle että en ikinä maksaisi yli 50 euroa mistään takista. Tietenkin sillon se raha tuntui äärettömän suurelta kun ei oikein ollut tulojakaan. Mutta silti minun ajatusmaailmani oli että miksi maksaa paljon kun halvallakin saa sen mikä ajaa asia. Mutta kun ostin sitten tuon talvitakin viimevuonna kaverin rohkaisemana niin on se kyllä hienoa kävellä kadulla kun tietää että näyttää hyvältä hyvännäköisessä laadukkaassa takissa. Ja laatuhan siinä painaa, miksi maksaa paljon jostain, no miksi ostaa 2-4 vuoden välein uusi 50 eurolla jostain halpisliikkeestä, kun voi kerralla sijoittaa ja hankkia laadukkaan ja hyvännäköisen vaatteen. Etenkin tässä ympäristötietoisessa maailmassa missä me elämme, sehän on ekoteko. Siittä en tiedä kauan se on ekoteko jos ostan vaan uusia bleisereitä kaappiin odottamaan päivänvaloa... :)
Ja sellainen lisäys, olen nyt 22 vuotias mies, niin on se kiva kävellä tuolla kadulla laadukkaissa tamineissa, kun useimmat samanikäiset pukeutuu huppareihin ja H&M:n tai Seppälän peruslaatuisiin perustakkeihin. Mutta se taas voi olla makuasia. Ei kaikki nuoret tehdentahdon halua pukeutua itseään selvästi vanhemmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu801926- 591778
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3621672Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691453Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681334Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101330Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä701263- 641208
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141093KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1001087