Parhaat kirjoittajat

Tällä palstalla sitä ei ole kyllä ketään hyviä, fiksuja ja asiallisia kirjoittajia ja varsinkin kaikki tämän palstan kirjoittajat ovat aina kaikin puolin mua vastaan ja ihan kaikesta mua vaan pilkkaamassa.

Hyviä ja fiksuja kirjoittajia ovat ainoastaan seuraavat henkilöt:

Mies86, Minde, Miss Turku, reipas mies ja ehkä jossain määrin myös periaatteen mies.

Sitten taas nämä kirjoittajat ovat saaneet mut oikein hermoromahduksen partaalle ja kaikin mahdollisin tavoin mun elämäni täysin pilattua. Tähän paskapäiden joukkoon kuuluvat seuraavat kirjoittajat:

ohoes, at-analyysit ja KAIKKI ne, jotka ovat mua täällä homoksi haukkuneet ja kaikkea muuta negatiivista musta ajatelleet.

Huomaa varsinkin sen, miten melkein kaikki palstan miespuoliset kirjoittajat ovat aivan vitun kusipäistä porukkaa!!!!!!

32

264

Vastaukset 32

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jep jep

Naisasialooseri on kuitenkin hyvä tyyppi, eikös juu?

• No hän ei ole vielä onnistunut niin paljoa mun elämääni pilaamaan, joten sen vuoksi en häntä vielä tähän joukkoon laskenut. Mutta muuten hänet voisi kyllä oikein hyvin laskea mukaan tähän kaikkein epäasiallisempien kirjoittajien joukkoon.

• Darkkikselle

Eikö kannattaisi hyväksyä se tosiasia, että kaikkia ei vaan voi miellyttää? Sauli Niinistö, Teemu Selänne, Katri Helena, Sami Hedberg... kaikki ovat mielestäni hyviä tyyppejä. Silti löytyy ihmisiä jotka eivät heistä pidä. Aina löytyy joku ihminen joka ei tykkää toisesta ja se pitää vain hyväksyä. Itsekin ajattelet kaikkea negatiivista militaristijunteista.ja kotiseudun tyypeistä, miksi et siis sallisi muiden eriäviä mielipiteitä sinusta?

• No on kai se myös niin, ettei sitä voi millään kaikkia miellyttää. Mutta kyllä se vaan ahdistaa ja masentaa kovasti, kun jatkuvasti täällä palstalla kaikki mua aina haukkuvat ja pilkkaavat ja keksivät vielä kaiken lisäksi kaikkia täysin perättömiä valheita musta ja mun elämästäni.

• LieFear
        DarkFear kirjoitti:

No on kai se myös niin, ettei sitä voi millään kaikkia miellyttää. Mutta kyllä se vaan ahdistaa ja masentaa kovasti, kun jatkuvasti täällä palstalla kaikki mua aina haukkuvat ja pilkkaavat ja keksivät vielä kaiken lisäksi kaikkia täysin perättömiä valheita musta ja mun elämästäni.

Itsehän sinä levität perättömiä valheita täällä itsestäsi koko ajan. Tuo "jätän palstan"- ketjusi oli jo neljäs tänä vuonna ja seitsemäs koko historiassasi tällä palstalla. Siis ensiksi sanot että lähdet varmasti mutta lopulta et lähdekään. Aina sanot mitä aiot tehdä mutta et tee niitä muutenkaan. Olet palstan pahin häirikkö. 100% trollailuista täällä johtuu sun läsnäolostasi.

• LieFear kirjoitti:

Itsehän sinä levität perättömiä valheita täällä itsestäsi koko ajan. Tuo "jätän palstan"- ketjusi oli jo neljäs tänä vuonna ja seitsemäs koko historiassasi tällä palstalla. Siis ensiksi sanot että lähdet varmasti mutta lopulta et lähdekään. Aina sanot mitä aiot tehdä mutta et tee niitä muutenkaan. Olet palstan pahin häirikkö. 100% trollailuista täällä johtuu sun läsnäolostasi.

No olisi se mukava tämä palsta jättää ja päästä kaikesta tästä palstan paskasta lopullisesti eroon, mutta kun ei tätä ole vaan niin helppo jättää, kun täällä saa kuitenkin ajan hyvin kulumaan ja varsinkaan, kun en ole löytänyt netistä mitään muuta vastaavaa palstaa, jossa voisi keskustella näistä samoista aiheista.

• ...
        DarkFear kirjoitti:

No olisi se mukava tämä palsta jättää ja päästä kaikesta tästä palstan paskasta lopullisesti eroon, mutta kun ei tätä ole vaan niin helppo jättää, kun täällä saa kuitenkin ajan hyvin kulumaan ja varsinkaan, kun en ole löytänyt netistä mitään muuta vastaavaa palstaa, jossa voisi keskustella näistä samoista aiheista.

Olet siis sinkkupalstanarkkari.

Ei se mitään, niin mekin ollaan. Irti ei päästä vaikka haluttaisiin. Ja tähän ei ole vieroitushoitoa.

• peace silence
    • ryppis

Minulla on hieman vaikeuksia DF:n joukkoihin liittyvien termien kanssa. Tässäkin postauksessa sanotaan, että ei ole ketään fiksuja kirjoittajia ja kaikki kirjoittajat ovat DF:ää vastaan. Silti heti perään listataan fiksuja ja asiallisia. Eihän silloin kaikki ole vastaan.

Tosiasiallisestihan tällaisella anonyymipalstalla riittää se, että on pari kirjoittajaa, jotka spämmäävät ärsyttämisiä moneen ketjuun ja homma näyttää siltä, että vastustajia olisi paljonkin. Ehkä asia olisi helpompi sivuuttaa, jos sisäistäisi tämän?

Luetko DF muuten muita ketjuja kuin sinusta avattuja paljonkin? Kyllähän niistä löytyy monia asiallisia kirjoittajia, jotka eivät juuri puutu näihin sähläyksiin.

• ...

Älä pyydä DF:ää olemaan rationaalinen, sillä hän ei siihen kykene.

• kiltti atm

Mä on kyllä paras. Naiset vaan ei sitä tajua.

• Jos ketuttaa trollit ja provoilijat niin pieni kesäinen palsta-loma voisi olla kova sana, eikös?

Sitten uusien voimaannuttavien kokemusten kautta takaisin palstailemaan kun ne trollitkin on taas painuneet siltojensa alle.

• ohnoes

Niin että kaikki ongelmasi johtuvat näistä muutamasta kirjoittajasta, eikä sinun omassa toiminnassasi ole mitään vikaa?

• Luuseriätmi

Eikös tuo aika pitkälti päde palstan vakioätmeihinkin?

• Persu Kusiaivo

Pistä parrua hanuriin niin helpottaa!

• niin..

Hulluutensa kanssa lähes sinut oleva mies on paras tälä palstalla.

:)

• alemmaksi ei pääse

Se on jo hyvä saavutus. Oikeastaan kukaan ei voi olettaa darkin tilanteessa hänen hyväksyvän enää homouttaan. Oikeasti, kuka teistä voisi kuvitella hyväksyvänsä olevansa hullu assburger-homo?

• alemmaksi ei pääse kirjoitti:

Se on jo hyvä saavutus. Oikeastaan kukaan ei voi olettaa darkin tilanteessa hänen hyväksyvän enää homouttaan. Oikeasti, kuka teistä voisi kuvitella hyväksyvänsä olevansa hullu assburger-homo?

Sä tässä varmaan itse joku vitun homopersehuora oletkin!!!!!!

• alemmaksi ei pääse
        DarkFear kirjoitti:

Sä tässä varmaan itse joku vitun homopersehuora oletkin!!!!!!

Hehheh. Kunhan leikillä heitin. Kieltämättä sä jotenkin houkuttelet ihmisiä vihjailemaan homoudestasi tai muista sellaisista asioista, joista saattaisit kimpaantua. Älä ota niin tosissasi, ota huumorilla jos mahdollista!

Ei mulla mitään sua vastaan ole, enkä jaksa edes ajatella mitään negatiivista susta. Oletko muuten vielä Suxesissa käynyt? Ihan asia menomesta Turussa ;)

• alemmaksi ei pääse kirjoitti:

Hehheh. Kunhan leikillä heitin. Kieltämättä sä jotenkin houkuttelet ihmisiä vihjailemaan homoudestasi tai muista sellaisista asioista, joista saattaisit kimpaantua. Älä ota niin tosissasi, ota huumorilla jos mahdollista!

Ei mulla mitään sua vastaan ole, enkä jaksa edes ajatella mitään negatiivista susta. Oletko muuten vielä Suxesissa käynyt? Ihan asia menomesta Turussa ;)

Jaa, no otin sen nyt ihan vakavissani, kun kaikkihan sitä täällä aina mua yleensä vain pelkästään haukkuvat ja sitä negatiivista aina ajattelevat.

No ei ole tullut tuollakaan baarissa Turussa käytyä, sillä en ole itseasiassa käynyt missään baareissa, kun en ole yksin halunnut niihin lähteä ja varmaan syyn tähän jo tiedätkin.

• hihh.
        alemmaksi ei pääse kirjoitti:

Pallogrilli-mies?

• huolissaan susta
        DarkFear kirjoitti:

Jaa, no otin sen nyt ihan vakavissani, kun kaikkihan sitä täällä aina mua yleensä vain pelkästään haukkuvat ja sitä negatiivista aina ajattelevat.

No ei ole tullut tuollakaan baarissa Turussa käytyä, sillä en ole itseasiassa käynyt missään baareissa, kun en ole yksin halunnut niihin lähteä ja varmaan syyn tähän jo tiedätkin.

Mikset mene mies86:sen kanssa tutustumaan Turun yöelämään? Kesä on parhaimmillaan ja sunkin pitäisi nyt elää niitä parhaita nuoruusvuosiasi. Et sä kauaa enää nuori ole!

• atm nakuna

Itse kyllä jättäisin palstan heti jos saisin naisen itselleni. Muuten tää on vain ajankulua.

• YTM.

Kiihottaa. Saanhan alistaa?

• DarkFear∙

Suklaasilmäni sykkii!!!

• Mitä vittua säkin vitun homopersehuora yrität siinä muka kirjoitella mun nimissäni, vaikka mä kirjoitan vittu aina tänne vain kirjautuneena, että tiedä sä vitun hinttiperse tämä asia saatana!!!!!!!!!!!!!

Sulla se kohta sykkii vittu nenä verta oikein kunnolla, kun tulen sut vittu kotiisi pieksämään!!!!!! Just nämä sun kaltaiset vitun vittupäät olette pilanneet mun elämäni näillä vitun valheillanne!!!!!!!

• Se oli kaunista se
        DarkFear kirjoitti:

Mitä vittua säkin vitun homopersehuora yrität siinä muka kirjoitella mun nimissäni, vaikka mä kirjoitan vittu aina tänne vain kirjautuneena, että tiedä sä vitun hinttiperse tämä asia saatana!!!!!!!!!!!!!

Sulla se kohta sykkii vittu nenä verta oikein kunnolla, kun tulen sut vittu kotiisi pieksämään!!!!!! Just nämä sun kaltaiset vitun vittupäät olette pilanneet mun elämäni näillä vitun valheillanne!!!!!!!

Darkkiksen poikapillu huohotti, kun Yusuf asettautui laivahytissä hänen taakseen tekemään kiellettyä rakkautta.

He olivat kahden.

• Trollipolli
        DarkFear kirjoitti:

Mitä vittua säkin vitun homopersehuora yrität siinä muka kirjoitella mun nimissäni, vaikka mä kirjoitan vittu aina tänne vain kirjautuneena, että tiedä sä vitun hinttiperse tämä asia saatana!!!!!!!!!!!!!

"Tällä palstalla sitä ei ole kyllä ketään hyviä, fiksuja ja asiallisia kirjoittajia" Loistavan asiallinen kirjoittaja olet sen sijaan sinä, mielisairas hc-äätämi joka ei ymmärrä että vika on itsessä eikä muussa maailmassa, onnea vaan tuleviin raivareihin ja itkuihin että "trollit" pilaavat elämäsi, voit sitten muistella parhaina vanhuusvuosinasi miten elit kuin surkea, pelokas hiiri kun pahat nettitrollit estivät sinua menemästä ulos. Olet säälittävin otus mitä voi kuvitella.

• ätmi

Hyviä kirjoittajia ovat ainakin stellaria81, neiti ruiskukka, kympin nainen ja pimppaloora.

• neiti ruiskukka

Kiitos, kiva kuulla :)

• Joo no oikeastaan kaikki naispuoliset kirjoittajat kuuluvat täällä palstan parhaimpiin ja asiallisempiin kirjoittelijoihin. Miehillä sen sijaan on täällä valitettavan usein tapana haukkua muita ja keskittyä kaikenlaiseen kiusaamiseen ja tiettyjen henkilöiden jatkuvaan pilkkaamiseen.

• 14+19 (n)
        DarkFear kirjoitti:

Joo no oikeastaan kaikki naispuoliset kirjoittajat kuuluvat täällä palstan parhaimpiin ja asiallisempiin kirjoittelijoihin. Miehillä sen sijaan on täällä valitettavan usein tapana haukkua muita ja keskittyä kaikenlaiseen kiusaamiseen ja tiettyjen henkilöiden jatkuvaan pilkkaamiseen.

Luulen naisten tosissaan yrittävän ymmärtää ja keskustella esim. yksinmenon ahdistavuudesta. Miehetkin ehkä aluksi, mutta montako vuotta... Homoperseet taas ovat selvästi keskenkasvuisia kakaroita, joista on huisaa saada aikuinen vetämään herneet nokkaan. Ennen vanhaan soitettiin vihaisen sedän ovikelloa ja juostiin karkuun, nyt homoperseillään netissä. Mitä enemmän provosoidut sen hauskempaa pikku homoperseillä on, sitä iloa ethän heille suo enää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      95
      1791
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      485
      1359
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      88
      1193
    4. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      47
      1150
    5. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      73
      1127
    6. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      190
      1113
    7. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      937
    8. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      10
      827
    9. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      715
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      176
      711
    Aihe