Rinnan alta 65cm ja päältä 70cm... Todella pienet mutta silti haluan rintaliivit, ettei nännit paista paidan läpi.
mikä mun rintsikkakoko on???? :o
3
134
Vastaukset
- rintsikkatyttö 13v
Voipi olla 60AA, tai 60A. Ongelma on vain siinä, että 60-rintsikoita ei oikein tahdo löytyä mistään.
Sovittamalla rintsikoita ne parhaay löytyy.
Onnea etsintään! Muista kysyä myyjiltä neuvoa, ne on kivoja!- auttakaa!!!
Oi kiitos paljon avusta! Taidanpa mennä heti kauppaan ostoksille;) oisko sulla Viel vinkkei mistä kaupoista sellasii löytäisin?:)
- rintsikkatyttö 13v
auttakaa!!! kirjoitti:
Oi kiitos paljon avusta! Taidanpa mennä heti kauppaan ostoksille;) oisko sulla Viel vinkkei mistä kaupoista sellasii löytäisin?:)
Lindex, Seppälä, Kappahal, Tokman, onhan näitä nuorten liivejä myyviä liikkeitä monia muitakin. Lähde kauppakierrokselle ja kysy myyjältä onko niillä sun kokosii rintsikoita!
Myyjät tietää mitä niitten liikkeestä löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604976Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362259Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612134- 2062081
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2131334Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181118- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47923- 66877
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12839