Onko kulmat pakko laittaa?

lhlhökghlkhlkjg

Oon 14v tyttö, ja mun kulmakarvat on sellaset tummat ja paksut. Oon joskus koittanut nyppiä harvoja hajakarvoja pois mut ne vaan "innostui" siitä ja alkoi kasvaa entistä pahemmin. En todellakaan jaksa alkaa läheskään joka päivä nyppimään/muuten laittamaan kulmiani, kun meikkaan muutenkin niin vähän. Oon nyt sit leikannut otsatukan, ettei tarvi välittää kulmista kun ne ei kuitenkaan näy..
Haluaisin kuitenkin siitä eroon ja oon miettinyt, onko niit kulmia ihan pakko laittaa? En todellakaan jaksaisi... Onks oikeesti nykyajan normi se, että ne kulmatkin on tosi tarkasti ja ohuiks nypitty/piirretty?

6

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tarvitse

      Ei tarvitse missään nimessä laittaa kulmakarvoja jos on niihin tyytyväinen. Itse ainakin vain nypin haja karvat, että kulmat näyttävät siistimmiltä eivätkä pääse rehottamaan.

    • hejsy

      ei tietenkään oo pakko :) jos haluat niille jotain tehä niin nypi vaan hajakarvoja

      • minä

        Ei tietystikkää oo pakko mullaki on vähän hajakarvoja mut ku pistän vähän kulmiin jotai värii ni ei niitä huomaa helposti


    • 908geuwhg

      Hajakarvat kannattaa nyppiä - näyttää heti paljon siistimmälle.

      Jos on geeneissä tuo puskakulmakarvaisuus kannattaa mennä ihan ammattilaiselle muotoilemaan ne. He nyppivät ja vahaavat ne sinulle sopivaan muotoon. Tätä ylläpidät sitten itse nyppimällä karvat kun ne kasvavat takaisin niin että kulman muoto säilyy.

      Ja tuo on ihan höpöhöpö juttua että kulmat alkaisivat nyppimisestä kasvamaan nopeammin ja tuuheammin. Ihan tieteellisesti todistettu juttu. Ennemminkin jos on tosi huonot karvatupet ja iho niin ennemmin voi kulmat lopettaa kasvamisen nyppimisen juurineen jälkeen (näin on käynyt useammalle tutulleni).

    • hajakarvat vaan

      Älä ikinä ala nyppimään ohuiksi viiruiksi. Se ei ensinnäkään ole oikeasti hyvännäköistä kenelläkään. Liiallisesta ja väärällä tavalla nyppimisestä johtuen voi kulmakarvojen kasvu heikentyä. Aikuisena voi alkaa nyppiminen kaduttaa kun on muutama hajakarva siellä täällä, missä ennen oli kulmakarvat.

      Nypi vaan hajakarvat, älä yritä muuttaa kulmien mallia, se sinun oma luonnollinen mallisi on kasvoihisi sopivin.

    • heipä hei

      Ei tietenkään pakko kun et muuten raskasta meikki käytä, mut siisti nyt ainakin ne

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1733
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1350
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1148
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      52
      969
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      77
      937
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe