Kelpasan kokemuksia?

Kelppis

Onko kellään kokemuksia Kelpasanista? Paljonko on tippunut painoa sen avulla? Ei mitään "mikään pilleri ei auta" kommentteja kiitos, koska itelläni tää Kelpasan auttoi poistamaan 3 kiloa nestettä 2 päivässä.

4

4709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä kai

ei pliiiiiis!

Älkää sitten tulko valittamaan, kun rahat meni.

• Mr.Kelpasan

Tokkopa itselläni kilpirauhasen vajaatoimintaa on (en ole kyllä itseäni sen varalta tutkituttanutkaan), mutta omalla kohdallani nuo Kelpasanin -merilevätabletit toimivat oikein mainiosti painonpudottamiseen. Syön kyllä suositellun päiväannostuksen tupalana; tätä suuremmaksi en ole voinut annosta kasvattaa, kun tulee kumman hyperaktiivinen olo :-D Mutta olen jakanut tuon 6 tablettia siten, että 4 ensimmäisen aterian yhteydessä (mieluiten aamiaisen kera), ja 2 seuraavalla aterialla (mieluiten lounas). Muutoin kuullemma yöunet tahtoo kärsiä.

Mutta suosittelen sydämmelisesti!

• Mairikki

Itse sain arvonnasta voittona pakkauksen ja olen ottanut pientä annosta 2tbl/pvä. Muita vitamineja tai hivenaineita ei ole käytössä. Harrastanut liikuntaa kauan, painoa kyllä on. Mutta poskessani ollut noin 15v sisukas finnirykelmä mikä ei ole poistunut laadukkaista ihon hoito tuotteista riippumatta. Nyt syönyt Kalpasania pari viikkoa ja poskeni iho on ihanan sileä.

• 3434

En ole koskaan syönyt Kelpasania mutta enpä ole koskaan voittanut lotossakaan.
      Tällä logiikalla jos aloitan Kelpasanin syönnin niin lottovoittokin on sitten varma.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 527
      8208
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      234
      2778
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2621
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      165
      2045
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1921
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1755
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1646
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      80
      1262
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1208
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1195
    Aihe