Mies - harrastaisitko seksiä, jos tietäisit ettet laukea?

niiiiiiiiin

Aina ulistaan siitä miten nainen saa AINA halutessaan seksiä miehiltä. Kyllä, pitää paikkaansa, jos mitään rimaa ei ole minkään suhteen niin nainen saa takuuvarmasti seksiä.

Mutta luuletteko, että se on naiselle nautinnollista? Harva nainen saa orgasmin yhdynnässä, huonosta panosta ei tulisi kuin paha mieli. Olisiko sinusta mukava harrastaa seksiä ruman ja lihavan vanhan naisen kanssa jos vielä kaiken lisäksi tietäisit, että et missään nimessä tule saamaan orgasmia?

63

613

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jii007

No muuttuuko se seksi sitten paremmaksi komean ja lihaksikkaan miehen kanssa jos sinä väljäpillu et silti saa orgasmia?
      Tunge mieluummin vaikka nyrkki pilluusi, katso kuvia netistä ja hanki itse orgasmisi.

• niiiiiiiiiiiiiiin

Niin minä teenkin! Eikä pillun tiukkuudella ole tekemistä sen kanssa ettei naiset saa yhdynnässä orgasmia, vaan klitoriksen muodolla.....

Ei, minusta siis satunnainen seksi KENENKÄÄN kanssa ei olisi hyvää. Mutta miehet tuota ulvovat ja ulisevat että naiset ne aina saa seksiä halutessaan. Naiset saa huonoa seksiä halutessaan, mutta kuka hitto huonoa seksiä haluaisi kun omin käsin pääsee onneen?

• Jii007
        niiiiiiiiiiiiiiin kirjoitti:

Niin minä teenkin! Eikä pillun tiukkuudella ole tekemistä sen kanssa ettei naiset saa yhdynnässä orgasmia, vaan klitoriksen muodolla.....

Ei, minusta siis satunnainen seksi KENENKÄÄN kanssa ei olisi hyvää. Mutta miehet tuota ulvovat ja ulisevat että naiset ne aina saa seksiä halutessaan. Naiset saa huonoa seksiä halutessaan, mutta kuka hitto huonoa seksiä haluaisi kun omin käsin pääsee onneen?

No miksi naiset sitten raahaavat niitä jännämiehiä ja muotihinttareita kotiinsa ähkimään ja jyskyttämään sänkyä jos se ei edes kerran välttämättä tyydytä? Mistä sen tietää vaikka se ruma ja lihava mies onkin maailman paras panemaan jos ei kerran edes viitsi kokeilla?

Ja ei miehet mitään ulise, koska se on totta, että nainen saa seksiä AINA jos vaan haluaa ja laskee sitä rimaa tarvittaessa. Miehille se saaminen on niin paljon vaikeampaa, kiitos naisten.

• Henkistä?
        Jii007 kirjoitti:

No miksi naiset sitten raahaavat niitä jännämiehiä ja muotihinttareita kotiinsa ähkimään ja jyskyttämään sänkyä jos se ei edes kerran välttämättä tyydytä? Mistä sen tietää vaikka se ruma ja lihava mies onkin maailman paras panemaan jos ei kerran edes viitsi kokeilla?

Ja ei miehet mitään ulise, koska se on totta, että nainen saa seksiä AINA jos vaan haluaa ja laskee sitä rimaa tarvittaessa. Miehille se saaminen on niin paljon vaikeampaa, kiitos naisten.

Koska saavat tyydytystä sekä mielihyvää siitä että komea mies koskettelee.

• niiiiiiiiiiiiin
        Jii007 kirjoitti:

Niin saakin mutta kun se seksi on takuuvarmasti HUONOA! Kaiken lisäksi epämiellyttävää jos ei pysty saamaan kuin ruman hirvityksen sänkyynsä. Ehkä niistä komistuksista on sitten edes silmäniloa ja itsetunnon kohotusta?

• Jii007
        niiiiiiiiiiiiin kirjoitti:

Niin saakin mutta kun se seksi on takuuvarmasti HUONOA! Kaiken lisäksi epämiellyttävää jos ei pysty saamaan kuin ruman hirvityksen sänkyynsä. Ehkä niistä komistuksista on sitten edes silmäniloa ja itsetunnon kohotusta?

Mistä sinä sen tiedät, että seksi on takuuvarmasti huonoa jos et edes kokeile? Luuletko, että kaikki miehet on samanlaisia sänkyhommissa?

Eikö sitten se riitä itsetunnon kohotukseen jos se mies kehuu ulkonäköä, suutelee ja koskettelee vaikka siellä baarissa?
        Onko se pillun jakaminen sitten sama asia kuin itsetunnon kohottaminen?

• niiiiiiiiiiiiiiin
        Jii007 kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät, että seksi on takuuvarmasti huonoa jos et edes kokeile? Luuletko, että kaikki miehet on samanlaisia sänkyhommissa?

Eikö sitten se riitä itsetunnon kohotukseen jos se mies kehuu ulkonäköä, suutelee ja koskettelee vaikka siellä baarissa?
        Onko se pillun jakaminen sitten sama asia kuin itsetunnon kohottaminen?

Kyllä riittää minulle enkä minä satunnaispanoja harrastakaan, koska minua ei kiinnosta tunteeton seksi miehen kanssa oli se sitten ruma tai komea. Luonnollisesti tietysti vielä vähemmän rumiluksen kanssa haluaisin seksiä harrastaa kuin komistuksen, mutta kummastakaan en nauttisi. Tiedän sen koska tiedän etten nauti tunteettomasta seksistä enkä saa orgasmia yhdynnässä. Miehen on tätä ilmeisesti vaikea käsittää, kun laukeaminen ja nautinto vaatii niin paljon vähemmän!

• Jii007nussiimutsiaan

Tunge nyt se nyrkkis mutsis vitttuun Jii007. Se vanha horo ulvois nautinnosta kun lypsetty lehmä. Muuuuu-uuuuh!!!

Ihan hinttipippelille tiedoksi: ei ne orkut vaginasta tule vaan klittahommista. Toisaalta...mistä vitusta sä mitään tiedät. Parempi vaan että laitat pipukkasi tehosekoittimeen.

• Haistapaska

Tunge nyt se nyrkkis mutsis vitttuun Jii007. Se vanha horo ulvois nautinnosta kun lypsetty lehmä. Muuuuu-uuuuh!!!

Ihan hinttipippelille tiedoksi: ei ne orkut vaginasta tule vaan klittahommista. Toisaalta...mistä vitusta sä mitään tiedät. Parempi vaan että laitat pipukkasi tehosekoittimeen.

• Jii007
        Haistapaska kirjoitti:

Montako kertaa sä vitun pelle laitat saman viestin? Kiihottaako ajatus insestistä ja homoseksistä? Eikai siinäkään mitään väärää ole, mutta oletkos ajatellut yhdistää noita kahta ja esimerkiksi käydä lykkimässä vanhaa isukkiasi peräaukkoon?

Missähän vaiheessa olen sitä paitsi sanonut, että väljäpillu vaikuttaa orgasmiin? Viittasin paljon käytettyyn naiseen jonka paikat ovat venyneet. Ja kyllä tiedän myös sen, että naisen sukuelimet eivät väljähdä "liiasta" seksistä. Heitin kyseisen kommentin provosoidakseni aloittajaa, mutta näköjään joku muu vetikin herneet persereikään. Ehkä sinä sairas perverssi nautitkin siitä herneestä siellä hinttipepussasi.

Ikäsi on luultavasti siellä /-15v tietämillä ja provosoit minua, mutta vastasin tylsyyttäni silti.

• Wanha Kyynikko

Kyllä riittää minulle enkä minä satunnaispanoja harrastakaan, koska minua ei kiinnosta tunteeton seksi miehen kanssa oli se sitten ruma tai komea. Luonnollisesti tietysti vielä vähemmän rumiluksen kanssa haluaisin seksiä harrastaa kuin komistuksen, mutta kummastakaan en nauttisi. Tiedän sen koska tiedän etten nauti tunteettomasta seksistä enkä saa orgasmia yhdynnässä. Miehen on tätä ilmeisesti vaikea käsittää, kun laukeaminen ja nautinto vaatii niin paljon vähemmän!

No, ei ne satunnaispanotkaan niin helppoja miehellekään ole. Yhden yön suhteissa voi miehelle käydä niiinkin nolosti, että kun pitäisi ryhtyä hommiin, niin ei ota eteen. Vaikka mitä tekisi.

Syystä tai toisesta, kuten liiallinen alkoholinkäyttö, tupakointi, suorituspaineet, henkinen vire, huono yleiskunto (heikolla verenkierrolla on vaikutuksensa erektion saamiseen), nainen ei sytytä miestä seksuaalisesti jne.

Tästä kommentistasi olen hieman eri mieltä; "Miehen on tätä ilmeisesti vaikea käsittää, kun laukeaminen ja nautinto vaatii niin paljon vähemmän!"

Joillekin miehille satunnaispanot eivät ole ongelma, ja he pystyisivät sekstailemaan lähes jokaisen naisen kanssa. Toiset miehet taas sitten vaativat sen oikean tunnelman ja ehkä jopa hieman tunteita mukaan, sekä seksuaalista kiinnostusta naiseen. Että saisivat sen erektion....

Ei me miehetkään olla kaikki samasta puusta veistetyt, kuten eivät ole naisetkaan.

Sukupuolesta riippumatta, toisille sopii ns. liukuhihnamainen tunteeton jyystö ja toiset sitten tarvitsevat tunteita mukaan. Ja toisille sitten sopii tästä skaalasta kaikki ns. olomuodot.

Itselleni on ihan riittävästi käynyt yhden yön suhteissa niin etten ole saanut kunnollista erektiota aikaiseksi, joten olen luopunut niistä. Vertauskuvainnollinen päänsä hakkaaminen tiiliskiviseinään riittää jo minulle.

En enää tarvitse itsetuntoni kohottamiseen satunnaisia yhden yön panoja, energiansa voi kohdentaa muille elämän aloille, kuten kuntourheiluun......

• kyrpä se olla pitää

kuule niiiiiiiiiiiiiiiiiiin mitä sä tuut tänne kotkottaa jos oot ilonen ilman miestä niin ole mut älä tuu tänne mäkimään oot vaan huomion hakuinen tyhmä ämmä ammu vaikka ittes ei vois vähempää kiinnostaa sun paska pillus orgasmit tyhmäkin tunnut olevan hah

• ,.,.,.,qd

No jos masturboit ja fantasiot yksinäsi niin aivosi tottuu siihen toimintaan ja lisäksi kulutat seksuaalisen latauksesi siihen. Kokeilepa olla kokonaan runkkaamatta, niin johan alkaa tuntua seksi hyvältä miehenkin kanssa.

• niiiiiiiiiiiiiiiiiin
        ,.,.,.,qd kirjoitti:

No jos masturboit ja fantasiot yksinäsi niin aivosi tottuu siihen toimintaan ja lisäksi kulutat seksuaalisen latauksesi siihen. Kokeilepa olla kokonaan runkkaamatta, niin johan alkaa tuntua seksi hyvältä miehenkin kanssa.

No voi hyvänen aika nyt... Onko oikeasti noin vaikeaa niellä se totuus, että harva nainen saa orgasmia yhdynnästä eivätkä kaikki naiset nauti tuntemattomien miesten lääppimisistä?

• ,.,.,.,qd
        niiiiiiiiiiiiiiiiiin kirjoitti:

No voi hyvänen aika nyt... Onko oikeasti noin vaikeaa niellä se totuus, että harva nainen saa orgasmia yhdynnästä eivätkä kaikki naiset nauti tuntemattomien miesten lääppimisistä?

Lol. Kokeile nyt ensin tuota ohjettani ennen kuin alat tällaista paskaläppää heittämään. Vaikka etpä sinä siihen varmaan pysty, kun se orgasmi on niin tärkeä saada säännöllisin väliajoin, kuten alkoholistillakin oma annoksensa. Totta kai se klitoris herkistyy ja toisen kosketus tuntuu ihan erilaiselta, kun ei hiero sitä puuduksiin itse koko ajan.

• niiiiiiiiiiiiiiiiiin
        ,.,.,.,qd kirjoitti:

Lol. Kokeile nyt ensin tuota ohjettani ennen kuin alat tällaista paskaläppää heittämään. Vaikka etpä sinä siihen varmaan pysty, kun se orgasmi on niin tärkeä saada säännöllisin väliajoin, kuten alkoholistillakin oma annoksensa. Totta kai se klitoris herkistyy ja toisen kosketus tuntuu ihan erilaiselta, kun ei hiero sitä puuduksiin itse koko ajan.

No en minä siltikään haluaisi tuntematonta enkä varsinkaan epämiellyttävää miestä harrastamaan seksiä kanssani, vaikka miten olisi klitoris herkistynyt. Minä kun en kykene unohtamaan sitä toista ihmistä seksiä harrastaessa, minulle ei ole aivan se ja sama, kenen kanssa sänkyyn hyppään...

• 18+6

Kyllä mä voisin harrastaa. Joskus söinkin rauhoittavia lääkkeitä ja en aina saanut orkkua, mutta oli se silti ihan kiva ja nautinnollinen elämys. Tietysti jos toisen kanssa yhdessä oleminen tuntuu niin vastenmieliseltä, niin miksi ylipäätään olisi missään tekemisissä sellaisen yksilön kanssa?

• niiiiiiiiiiiiiiiiin

Ei miksikään - pointti olikin siinä, kun palstalla miehet jatkuvasti toistavat sitä mantraa että nainen saa aina halutessaan seksiä, vaikka totuus on se, että nainen saa aina halutessaan huonoa seksiä, eikä kukaan halua huonoa seksiä. Akti on naiselle erilainen juttu kuin miehelle, miehen on helpompi laueta satunnaisen kumppaninkin kanssa.

• 13+2
        niiiiiiiiiiiiiiiiin kirjoitti:

Ei miksikään - pointti olikin siinä, kun palstalla miehet jatkuvasti toistavat sitä mantraa että nainen saa aina halutessaan seksiä, vaikka totuus on se, että nainen saa aina halutessaan huonoa seksiä, eikä kukaan halua huonoa seksiä. Akti on naiselle erilainen juttu kuin miehelle, miehen on helpompi laueta satunnaisen kumppaninkin kanssa.

Niin, eihän teille kukaan kelpaa, ainoastaan 20% miehistä joita ette saa kelpaisi kyllä. Kyllähän tämä jo tiedettiin.

• niiiiiiiiiiiiiiin
        13+2 kirjoitti:

Niin, eihän teille kukaan kelpaa, ainoastaan 20% miehistä joita ette saa kelpaisi kyllä. Kyllähän tämä jo tiedettiin.

Edes komean miehen kanssa satunnaispanosta nainen ei tod. näk. saa orgasmia jos ei yleensäkään saa sitä yhdynnässä helposti. Että ihan turha pano se olisi sen 20% kanssakin jos kyseessä vain pano. Eikä niitä komeita miehiä kuka tahansa nainen milloin tahansa sänkyyn saa.

• 20+4

Edes komean miehen kanssa satunnaispanosta nainen ei tod. näk. saa orgasmia jos ei yleensäkään saa sitä yhdynnässä helposti. Että ihan turha pano se olisi sen 20% kanssakin jos kyseessä vain pano. Eikä niitä komeita miehiä kuka tahansa nainen milloin tahansa sänkyyn saa.

No sitten kannattaa varmaan siirtyä naisiin, tai muuttaa luostariin. Turha puhua niinkuin kaikki naiset olisivat samallaisia kuin sinä, kyllä minun kanssa on kaikki naiset ketä minulla on ollut tykänneet seksistä.

• niiiiiiiiiiiiiin
        20+4 kirjoitti:

No sitten kannattaa varmaan siirtyä naisiin, tai muuttaa luostariin. Turha puhua niinkuin kaikki naiset olisivat samallaisia kuin sinä, kyllä minun kanssa on kaikki naiset ketä minulla on ollut tykänneet seksistä.

No tuo nyt ei ollut avauksen pointti, et ehkä ole seurannut palstan meininkiä. Tarkoitus oli kritisoida sitä, kun miehet väittävät että nainen saa aina halutessaan seksiä. Se on totta, mutta miehiltä helposti unohtuu, että moni nainen ei nauti satunnaispanoista yhtään eikä laukea yhdynnässä. Tietysti on niitäkin naisia, jotka nauttivat, mutta minun kaltaiseni ei ole mikään pieni vähemmistö.

• 10+19
        niiiiiiiiiiiiiin kirjoitti:

No tuo nyt ei ollut avauksen pointti, et ehkä ole seurannut palstan meininkiä. Tarkoitus oli kritisoida sitä, kun miehet väittävät että nainen saa aina halutessaan seksiä. Se on totta, mutta miehiltä helposti unohtuu, että moni nainen ei nauti satunnaispanoista yhtään eikä laukea yhdynnässä. Tietysti on niitäkin naisia, jotka nauttivat, mutta minun kaltaiseni ei ole mikään pieni vähemmistö.

No saa naiset huomattavasti helpommin suhteenkin, pelkkä seksi nyt ei minustakaan ole mitenkään tavoittelemisen arvoista. Tosi pieni vähemmistö naisista on oikeasti niin rumia, tai kelvottomia ettei heitä kukaan huolisi, kysymys on vaan siitä ettei heille kelpaa juuri kukaan, vaikka varmasti ihan hyviäkin miehiä olisi tarjolla. Toisin se on miehillä jo pienikin virhe riittää saamaan miehen kelvottomaksi naisten silmissä. Ymmärrän kyllä että et osaa nauttia seksistä ja sitten sinua ärsyttää kun olet paremmassa asemassa kuin miehet, mutta et osaa nauttia siitä ja miehet täällä sanovat asiat sinulle niinkuin ne ovat.

• niiiiiiiiiiiiiiiiiin
        10+19 kirjoitti:

No saa naiset huomattavasti helpommin suhteenkin, pelkkä seksi nyt ei minustakaan ole mitenkään tavoittelemisen arvoista. Tosi pieni vähemmistö naisista on oikeasti niin rumia, tai kelvottomia ettei heitä kukaan huolisi, kysymys on vaan siitä ettei heille kelpaa juuri kukaan, vaikka varmasti ihan hyviäkin miehiä olisi tarjolla. Toisin se on miehillä jo pienikin virhe riittää saamaan miehen kelvottomaksi naisten silmissä. Ymmärrän kyllä että et osaa nauttia seksistä ja sitten sinua ärsyttää kun olet paremmassa asemassa kuin miehet, mutta et osaa nauttia siitä ja miehet täällä sanovat asiat sinulle niinkuin ne ovat.

Osaan nauttia seksistä - suhteessa. Suhdetta ei kuitenkaan ole naisen, eikä etenkään rumemman naisen, helppo saada. Kun miehet nyt vaan eivät tunnu ymmärtävän että naiset nimenomaan eivät ole paremmassa asemassa vaikka saavatkin seksiä halutessaan, koska se seksi on huonoa suurelle osalle naisista. Hyvin iso osa naisista on siis ihan yhtä paskassa tilanteessa kuin miehetkin - tosin vielä sillä erotuksella, että jos nainen aiheesta valittaa, niin heitetään tuo seksikortti eikä ymmärretä naisen näkökulmaa satunnaisseksin nautittavuuteen (=epänautinnollisuuteen).

• 20+18

Turha väittää että se aina olisi miehellekkään helppoa. Itse olen oikein jyystämällä jyystänyt ja aina on jäänyt kuti piippuun. Silloin ei mitään ongelmaa kun itse olen itseni hoidellut.

• niiiiiiiiiiiiiiiiin

Kyllä se taitaa miehille kuitenkin seksin saaminen olla tärkeämpää kuin naisille, siitähän kertoo jo että sellainen termi edes on kehitetty kuin friendzone -- nainen on ihan turha, jos on pelkästään kaveri eikä siltä saa seksiä.

Viestisi vaikutti silti täysjärkisen miehen kommentilta, mukava lukee niitäkin välillä. Mutta silti monet täälä (ja muuallakin) huutelevat sitä, että naisten on helppo saada seksiä ja itse haluaisivat saada yhtä helpolla, mutta ei tulla ajatelleeksi sitä, että naisilla se helppo seksikumppani on yleensä a) huono ja lisäksi b) ruma. Että ihanko totta miehet ovat siitä kateellisia ja haluaisivat itse samaan tilanteeseen että saisivat huonoa seksiä rumilta naisilta?

• kyllä vaan

Kyllä se taitaa miehille kuitenkin seksin saaminen olla tärkeämpää kuin naisille, siitähän kertoo jo että sellainen termi edes on kehitetty kuin friendzone -- nainen on ihan turha, jos on pelkästään kaveri eikä siltä saa seksiä.

Viestisi vaikutti silti täysjärkisen miehen kommentilta, mukava lukee niitäkin välillä. Mutta silti monet täälä (ja muuallakin) huutelevat sitä, että naisten on helppo saada seksiä ja itse haluaisivat saada yhtä helpolla, mutta ei tulla ajatelleeksi sitä, että naisilla se helppo seksikumppani on yleensä a) huono ja lisäksi b) ruma. Että ihanko totta miehet ovat siitä kateellisia ja haluaisivat itse samaan tilanteeseen että saisivat huonoa seksiä rumilta naisilta?

Friendzone on vääristelty termi, mikä ei todellakaan tarkoita sitä että nainen olisi turha jos häneltä ei saa seksiä. Itse olen joskus ollut friendzonellakin, mikä ei suinkaan tarkoittanut sitä, että en olisi ollut naisen hyvä ystävä myös siitä huolimatta että se ei johtanut seksiin. Friendzone kertoo vain tunteiden epäsymmetriasta, siitä että toinen on ilmiselvästi palavan ihastunut, ja toinen ei ole ja että kumpikin sen varmasti tietää, mutta pidetään yllä silti pelkän ystävyyden kulissia. Friendzonelle joutuneet ovat varmasti aika harvoin mitään limanuljaskoita, jotka pitävät naista turhana ilman seksiä. Päinvastoin friendzonelle joutuneet ovat käsittääkseni usein hyvinkin paljon tunteella mukana, mutta sen verran ujoja (tai realistisia) että eivät halua rikkoa sitä YSTÄVYYTTÄ sen takia että alkaisivat tunteistaan ilmoittelemaan.

Ja tämän tarkoitus ei ole millään tavoin moittia naista, vaan selventää sitä, mistä asiassa oikeasti on kysymys. Friendzonelainen pistää juurikin ystävyyden seksin edelle joko realistisuuttaan tai ujouttaan.

• niiiiiiiiiiiiiiiiiin
        kyllä vaan kirjoitti:

Friendzone on vääristelty termi, mikä ei todellakaan tarkoita sitä että nainen olisi turha jos häneltä ei saa seksiä. Itse olen joskus ollut friendzonellakin, mikä ei suinkaan tarkoittanut sitä, että en olisi ollut naisen hyvä ystävä myös siitä huolimatta että se ei johtanut seksiin. Friendzone kertoo vain tunteiden epäsymmetriasta, siitä että toinen on ilmiselvästi palavan ihastunut, ja toinen ei ole ja että kumpikin sen varmasti tietää, mutta pidetään yllä silti pelkän ystävyyden kulissia. Friendzonelle joutuneet ovat varmasti aika harvoin mitään limanuljaskoita, jotka pitävät naista turhana ilman seksiä. Päinvastoin friendzonelle joutuneet ovat käsittääkseni usein hyvinkin paljon tunteella mukana, mutta sen verran ujoja (tai realistisia) että eivät halua rikkoa sitä YSTÄVYYTTÄ sen takia että alkaisivat tunteistaan ilmoittelemaan.

Ja tämän tarkoitus ei ole millään tavoin moittia naista, vaan selventää sitä, mistä asiassa oikeasti on kysymys. Friendzonelainen pistää juurikin ystävyyden seksin edelle joko realistisuuttaan tai ujouttaan.

Pelkästään naiset eivät vääristele tuota termiä, vaan sitä tekevät juurikin myös miehet eli ovat sitä mieltä, että naisesta ei ole mitään iloa jos ei tältä saa seksiä. Ja on muka väärin ettei nainen anna seksiä vaikka mies on niin mukava ja kunnollinen!

• kyllä vaan

Pelkästään naiset eivät vääristele tuota termiä, vaan sitä tekevät juurikin myös miehet eli ovat sitä mieltä, että naisesta ei ole mitään iloa jos ei tältä saa seksiä. Ja on muka väärin ettei nainen anna seksiä vaikka mies on niin mukava ja kunnollinen!

No ehkä itse muodostan sitten poikkeuksen tässä(kin)asiassa, koska kokemukaeni on kuten edellä kirjoitin. Voihan se niin olla.

• neiti ruiskukka

Vihdoinkin joku mies tämän asian jossain myöntää. Itse olen sen kokeilemattakin aina tiennyt. Ottaa niin päähän nämä "naiset saa suhteen ja seksiä helposti ja ihan keneltä vaan" iänikuiset jauhamiset. Oikeesti ihan kuka tahansa saa jos vain laskee riman riittävän alas, koska aina niitä vonkaajia riittää sekä miehissä että naisissa.

Ei vois vaan vähempää kiinnostaa seksi jonkun random tyypin kanssa, johon ei oo minkäänlaista tunnesidettä. Oli sitten miten komea mies hyvänsä. Muutenkin inhottaa noiden yhden yön juttujen takana oleva ajatus, että vain se oma nautinto on tärkeää. Kaikki miesten lääppimiset ja muut iholle tunkemisetkin ärsyttää jos tietää, että mies ei ole minusta oikeasti ihmisenä kiinnostunut.

Selvittelenkin nää asiat aina aika tarkkaan miehiin tutustuessa, ja saatan pistää aika rasittavankin tentin pystyyn.. :) Mutta kyllä mun mielestä miehen pitäisi osata kertoa miksi se on kiinnostunut musta, mitkä asiat sen mielenkiinnon on herättäny, mistä se pitää minussa. Jos vastaukset ovat jotain pelkästään ulkonäköön liittyvää tai muuta diipadaapaa niin se kertoo mielestäni siitä, että vain seksi kiinnostaa (ei halua tutustua tarkemmin) tai että on vain haku ammunnalla tutustuttu naisiin ja tyydytty nyt johonkin naiseen joka suostuu treffeille. Ei olla ollenkaan mietitty sitä yhteensopivuutta naisen kanssa vaan tartutaan ku viimeiseen oljenkorteen siihen naiseen jolta jotain vastakaikua saa, vaikkei olisi oikeasti juuri mitään yhteistä.

Mielestäni jokaisella saa ja pitää olla ne omat kriteerinsä kumppanin
        haussa. Usein tuntuu, että miehet kiinnittää ihan epäolennaisiin asioihin huomiota tai niitä kriteereitä ei ole kuin ulkonäön suhteen. Mielestäni ihan niitä tärkeimpiä kriteereitä miehessä on, että se yhteys löytyy, pystyy keskustelemaan melkeinpä mistä vaan ja mies on oikeasti kiinnostunut minun sisimmästä ja ajatuksista ensisijassa. Tietysti aina plussaa jos ulkoinen olemuksenikin viehättää.

• tyhmä lehmä

älä valita ole ilman seksiä ja runkkaa sitä paska pilluas ei se ketään miestä edes kiinnosta

• Mies laukeaa

aina

• Mies 25

Minä olenkin mies enkä ole koskaan pystynyt laukeamaa yhdynnässä vaikka olen harrastanut seksiä yli 10 kertaa joten ei todellakaan mies laukea aina. Vai olenko ainut mies maailmassa joka ei pysty laukeamaan yhdynnässä vaikka kuinka yrittää.

• kyllä vaan

Omankin kokemuksen mukaan, ja varsinkin näissä yhden illan jutuissa naiset eivät pyri tekemään miehen eteen juuri mitään, esim. suuseksillä tai käsin. Poikkeuksiakin on, mutta useimmiten se käsikirjoitus on sen mukainen, että ensiksi kiihotetaan nainen siihen pisteeseen että pitäisi alkaa yhdyntään, mutta jos sitä ei tehdä, niin sitten viedään nainen huippuun asti muilla keinoin. Jos itse yrittää ohjata naista vähän siihen suuntaan, että esileikki olisi kummankinpuoleista, niin tämä naisen ns. kehonkieli kyllä näyttää että ei hän oikein välittäisi. Voisin sanoa että ehkä 2 naista kymmenestä on selkeästi himokkaita niin että ottavat aktiivisesti osaa esileikkeihinkin. Mutta koska en liikoja halua kuvitella itsestäni, niin voihan kyse olla vain minustakin.

• niiiiiiiiiiiiiiiiiin
        kyllä vaan kirjoitti:

Omankin kokemuksen mukaan, ja varsinkin näissä yhden illan jutuissa naiset eivät pyri tekemään miehen eteen juuri mitään, esim. suuseksillä tai käsin. Poikkeuksiakin on, mutta useimmiten se käsikirjoitus on sen mukainen, että ensiksi kiihotetaan nainen siihen pisteeseen että pitäisi alkaa yhdyntään, mutta jos sitä ei tehdä, niin sitten viedään nainen huippuun asti muilla keinoin. Jos itse yrittää ohjata naista vähän siihen suuntaan, että esileikki olisi kummankinpuoleista, niin tämä naisen ns. kehonkieli kyllä näyttää että ei hän oikein välittäisi. Voisin sanoa että ehkä 2 naista kymmenestä on selkeästi himokkaita niin että ottavat aktiivisesti osaa esileikkeihinkin. Mutta koska en liikoja halua kuvitella itsestäni, niin voihan kyse olla vain minustakin.

Ei taida kovin moni mies haluta suuseksiä kondomin kanssa? Ja kuka hullu yhden yön jutussa ottaisi suihin ilman kumia? (Tautiriski, kyllä, molemminpuolinen. En ymmärrä myöskään miehiä jotka nuolevat tuntemattomien naisten alakertaa...)

• kyllä vaan

Ei taida kovin moni mies haluta suuseksiä kondomin kanssa? Ja kuka hullu yhden yön jutussa ottaisi suihin ilman kumia? (Tautiriski, kyllä, molemminpuolinen. En ymmärrä myöskään miehiä jotka nuolevat tuntemattomien naisten alakertaa...)

Käsinkin voi toimia. Ja kyllä, itse olen kyllä monesti harrastanut suuseksiä naisen kanssa antavana osapuolena yhdenillankin jutussa.

• niiiiiiiiiiiiiiiiiin
        kyllä vaan kirjoitti:

Käsinkin voi toimia. Ja kyllä, itse olen kyllä monesti harrastanut suuseksiä naisen kanssa antavana osapuolena yhdenillankin jutussa.

Oletko ilman kumia välissä siis antanut naiselle suuseksiä? No, sinun tyhmyytesi ei velvoita naisia olemaan yhtä tyhmiä. Käsipeli on kannatettavaa.

• kyllä vaan

Oletko ilman kumia välissä siis antanut naiselle suuseksiä? No, sinun tyhmyytesi ei velvoita naisia olemaan yhtä tyhmiä. Käsipeli on kannatettavaa.

Olenko ollut velvoittamassa ketään mihinkään? En käsittääkseni ole ja jos sellainen käsitys on syntynyt, niin korjataan se nyt sitten tässä. Ja en ole käyttänyt kumia, mikä kieltämättä voi olla tyhmää, satun vain pitämään siitä hommasta.

• näinn

jutuissasi ei ole logiikkaa. Kuinka sellainen mies, jonka kanssa ei nainen halua seksiäkään, niin voi saada parisuhteen. Rupeaisitko itse seurustelemaan miehen kanssa, jonka kanssa et aikoisi harrastaa seksiä? Eli jos ei saa seksiä, niin ei parisuhdettakaan.

• niiiiiiiiiiiiiiiiiin

Niin no entäs kuinka sellainen nainen, joka ei houkuta miestä seksuaalisesti, voi saada parisuhteen?

• Hyvää seksiä?

Kun täällä on monille epäselvää mistä tietää tuleeko mieheltä todennäköisemmin saamaan hyvää vai huonoa seksiä, niin siitä miten hyvin mies osaa lukea naisen ruumiillisia signaaleja ja vastata niihin. "Pannaanko" -kysymys esitetään RUUMIINKIELELLÄ flirttaillen ja jos tämä kehollinen keskustelu kulkee hyvin, niin siitä tietää että sängysäkin mies osaa lukea naisen tarpeita ja ottaa ne huomioon.

Myös yleinen "pilke silmäkulmassa" eli fiksu flirttailun taito myös sanoin (ei töksyvä "anna pillua, horo"-läppä) kertovat että mies osaa ajatella muutakin kuin omaa nautintoaan.

Yleiset sosiaaliset taidot ovat plussaa myös. Niistäkin näkee, että mies osaa ottaa muita huomioon ja sopeuttaa omaa käytöstään tilanteeseen ja toisten tarpeisiin.

• kyllä vaan

Tuo oli kyllä suoraan sanottuna ihan järkyttän huono arvio mkehistä kokonaisuutena. Ei sellaisesta oikealla tavalla "kutkuttavasta" käytöksestä voi atvioida sitä tai tuota, ei ainakaan joka kerta. Itse olen jossain baariympäristössä kyllä varautuneempi, enkä välttämättä osaa lukea niitä signaaleja mitä nainen kehonkielellään läjettää, mutta punkassa minulle on tärkeää nimneomaan se, että nainen saa. Ja että hämet nimenomaan huomioidaan.

Baarissa kun ei oikein voi olla vielä varma niistä signaaleista, niin varautuneempana en viitsi paljoa olettaa naisen oikeasta halukkuudesta, mutta kun vaatteita aletaan heivaamaan, on asia jo varma ja silloin voi lähteä sitten siihen rooliin.

• afrodite

Niiiin, taas ketju jossa miehet näyttelevät tyhmää, kun eivät suostu myöntämään olevansa väärässä. Hitto miehet on pienisieluisia.

• ohnoes

Nainen laukeaa kun klitorista stimuloidaan mekaanisella liikkeellä, oikealla tekniikalla. Väitättekö te naiset, että sillä on mitään merkitystä kuka niitä klitoriksenne hermopäätteitä hipsuttaa jos hipsuttaja vain tietää mitä tekee?

• ~~~~~~

Tottakai on merkitystä. Vastenmielistä en päästä kilometriä lähemmäs klitoristani ja hurmurit saa olla 24/7 klitorista nuolemassa jos tahtovat.

• ei hyvää päivää :DD

Kyllä väitetään! Ei todellakaan riitä mikään mekaaninen hipsuttaminen :DDD

• 10+8

Olen ihan tavallinen mies, no ehkä tavallista ujompi ja olen jo laskenut rimaa reippaasti mutta en siltikään meinaa saada seksiä. Mitäs naiset siihen sanotte? Veikkaan että tässä vaiheessa ette enää edes vaivaudu kommentoimaan koko asiaa.

• niiiiiiiiiiiiiiiiin

Sanon että harmi, mutta haluaisitko sinä sitten huonoa seksiä naisen kanssa joka sinua ei edes haluttaisi? Niin se menee kuule monilla naisillakin, että seksiä voi saada vain sellaisten kanssa, joiden kanssa se ei tuntuisi hyvältä.

• kyllä vaan

En tiedä vanhasta ja rumasta naisesta, mutta seksiä harrastaisin kyllä vaikka tietäisin 100 prosenttisen varmasti että en laukea. Ja eihän sitä esim. kännissä aina laukeakaan. Joskus taas olen tehnyt yhden illan naisille suuhommia ilman tarkoitustakaan yhdyntään tai siihen että nainen tekisi saman minulle. Tällöin olen ollut sen verran kännissä että seksi olisi ollut muuten huonoa.

Seksi eri muodoissaan on tyydyttävää yhdenillan juttunakin, vaikka ei itse orgasmia saakaan. Siinä kuitenkin toteutuu fyysinen läheisyys ja kyllä se buustaa miehistä egoa, siis että ylipäätään saa naisen sänkyyn ja vielä enemmän jos voi tehdä hänelle hyvää, vaikka sitten oman nautinnon kustannuksellakin.

• niiiiiiiiiiiiiiiiiin

Okei, mutta vanhan ja ruman kanssa et pystyisi. Moni nainen joka "saa aina halutessaan seksiä" saisi sitä juurikin rumien ja vanhojen miesten kanssa. Senkö sitten pitäisi olla jotenkin tyydyttävää ja senkö takia nainen on paremmassa asemassa kuin mies? Kun miehet puhuvat naisista, he puhuvat aina niistä kauniimmista naisista. Rumempia naisia eivät noteeraa mitenkään, kun taas huonot miehet pitäisi kuitenkin noteerata aina.

• kyllä vaan

Okei, mutta vanhan ja ruman kanssa et pystyisi. Moni nainen joka "saa aina halutessaan seksiä" saisi sitä juurikin rumien ja vanhojen miesten kanssa. Senkö sitten pitäisi olla jotenkin tyydyttävää ja senkö takia nainen on paremmassa asemassa kuin mies? Kun miehet puhuvat naisista, he puhuvat aina niistä kauniimmista naisista. Rumempia naisia eivät noteeraa mitenkään, kun taas huonot miehet pitäisi kuitenkin noteerata aina.

En ole puhunut siitä että naiset olisivat paremmassa asemassa kuin miehet. Tiedän että palstalla tämänkaltainen ajattelu on kyllä yleistä. Yritän viesteilläni vain omasta näkökulmastani selvittää sitä mikä miehiä, tai ainakin itseäni motivoi yhdenillan juttuihin.

• En ole koskaan lauennut toisen kanssa. Vaikka ulkonäkö on ollut enemmän kuin kohdallaan. Homma ehkä toimisi oikean henkilön kanssa, joka on jo tarpeeksi tuttu ettei tarvitse jännittää.

• ~~~~~

Ihana et välillä joku puhuu totta ja asiaa. Naisena oon ilman miestä mielummin vaikka 50 vuotta kun alkaisin harrastaa yhden yön juttuja. Ne on itsensä häpäisyä ja kysytpä keltä tahansa vapaalta naiselta valitseeko hän kertapanon vai seurustelun mielummin niin jos on terve ihminen kyseessä niin kaipaa seurustelua.

• kyllä vaan

Täsaä ketjussa jälleen huomaa sen, miten huonot perustiedot ja -ymmärrys naisilla on siitä, mikä motivoi miestä. Suurella osalla naisista tuntuu olevan se käsitys että miehet hakevat yhdenillan juttuja käyttääkseen naista jonkinlaisena masturbaatioalustana, eli ns. tyhjentääkseen pussit.

Itse en ainakaan toimi tämä motivaatio edellä, vaan nimenomaan se, että kasuaalinenkin seksi on kuitenkin yhteispeliä ja läheisyyttä, vaikka sitten sen yhden yön verran. Mies saa, tai itse ainakin saan tyydytystä siitä, että olen saanut naisen ja vielä enemmän siitä jos pystyn aiheuttamaan nautintoa hänelle. Ja tieteellisestikin kai on todistettu, että intiimi ihokosketus itsessään saa aikaan sellaisia hormonaalisia ja fyysisiä reaktioita, jotka ovat ihmiselle hyväksi. Ehkä ne tapahtuvat sitten kuitenkin sitten vain miehelle, jos tämän palstan naiskirjoittajia uskoo?

On erittäin kova bonus, jos yhdenillan jutusta saa myös sen orgasmin itselleen, mutta missään tapauksessa se ei ole se pääasia. Pääasia itselleni ainakin on se, että voi tuottaa toiselle hyvää, ja kokea itsensä halutuksi intiimillä tavalla. Mutta ehkä naisille tämä jälkimmäinen ei ole niin tärkeää, koska kuten sanottu, nainen voi saada helposti saman. Miehelle tämä on harvinaisempaa, joten ehkä siksi miehelle huonompi seksikin on jolain tavalla aina hyvää -se kertoo jonkinlaisesta saavutuksesta.

Mutta olen kyllä torjunut naisiakin, että ei se rima ihan ruohonkorsia kutittele täälläkään.

Mutta se idea, että mies yhdenillanjutulla hakisi vain masturbaatioalustaa on itselleni vieras ja tuntematon.

Yleensä sitä haluaisi pitää vielä jälkeenpäinkin yhteyttä, mutta riippumatta siitä onko kaikki mennut hyvin vai ei, tuntuu että naisille tutustuminen seksin kautta ei ole hyvä lähtölaukaus parempaan tutustumiseen. En tiedä, voihan syy siihen olla vain minussakin, mutta ehkä naiset usein tuntevat yhdenillan jälkeen helposti jotain häpeää tai muuta inhotusta, varsinkin jos sattuvat olemaan niitä, jotka eivät sellaista normaalisti harrasta. Lieneekö kulttuurimme tuotetta? Tai sitten se koskee vain minua. Mistä näistä tietää.

• niiiiiiiiiiiiiiiiin

"Ja tieteellisestikin kai on todistettu, että intiimi ihokosketus itsessään saa aikaan sellaisia hormonaalisia ja fyysisiä reaktioita, jotka ovat ihmiselle hyväksi. Ehkä ne tapahtuvat sitten kuitenkin sitten vain miehelle, jos tämän palstan naiskirjoittajia uskoo?"

No ehkäpä aika monelle naiselle ei tosiaan riitä ihokosketus tuntemattoman ihmisen kanssa...? Ainakin minun mielestäni hyvään ja nautittavaan tuntemukseen tarvitaan tunneside sitä ihmistä kohtaan. En nauti tuntemattomien koskettelusta. Miehen on ilmeisesti helpompi heittäytyä siihen hetkeen välittämättä pätkän vertaa, kuka siinä oikein on koskettelemassa?

• kyllä vaan

"Ja tieteellisestikin kai on todistettu, että intiimi ihokosketus itsessään saa aikaan sellaisia hormonaalisia ja fyysisiä reaktioita, jotka ovat ihmiselle hyväksi. Ehkä ne tapahtuvat sitten kuitenkin sitten vain miehelle, jos tämän palstan naiskirjoittajia uskoo?"

No ehkäpä aika monelle naiselle ei tosiaan riitä ihokosketus tuntemattoman ihmisen kanssa...? Ainakin minun mielestäni hyvään ja nautittavaan tuntemukseen tarvitaan tunneside sitä ihmistä kohtaan. En nauti tuntemattomien koskettelusta. Miehen on ilmeisesti helpompi heittäytyä siihen hetkeen välittämättä pätkän vertaa, kuka siinä oikein on koskettelemassa?

Ei se mitenkään täysin yhdentekevää ole, mutta ehkä tässä kohtaa miehelle kuitenkin helpompaa olla tuntemattoman kanssa. Pitää kuitenkin ottaa huomioon, että jos ei satu olemaan mikään ns. alfauros (termi mikä on vähän latteudessaan jo ärsyttäväkin), niin sen yhdenkin naisen saaminen yhdenillan juttuun on jonkinlainen merkkitapahtuma. Ehkä mies siinä tapauksessa saa varsin paljon mielihyvää jo siitä että näin ylipäätään pääsi käymään?

En minä tässä yritä mitätöidä sinun argumenttiasi siitä, miten kasuaalinen seksi on epätyydyttävää. Uskon kyllä että näin on kohdallasi, ja varmaan naisten pääosan kohdalla. Yritän vain tuoda esille vähän miehistä näkökulmaa asiaan, että narratiivi ei olisi, kuten se usein täysin virheellisesti on, että mies haluaa naisen vain siksi aikaa että voi täysin itsekkäästi tyhjentää pallit ja that's it. Kun omalla kohdallani se ei ole koskaan ollutnäin.

Ja muista seksin, että jos kumpikin sukupuoli olisi ihan samanlainen siinä kenet kelpuuttaa ja miten hyvältä se tuntuu, ja jos nimenomaan niin että toimittaisiin kuin naiset, niin se vaikuttaisi negatiivisesti jo sinne parisuhteen muodostamiseenkin ja sitä kautta naisen elämään niin että sitä hyvää parisuhdeseksiä olisi vielä harvemmin tarjolla. Kun sitä joutuu tekemään vielä ainakin kaksinkertaisen työn parisuhteen saamiseksi, verrattuna irtoseksiin. Jos miehet alkaisivat ihan yhtä valikoiviksi kuin naiset, niin parisuhteet (ja tietysti yhdenillanjutut) olisivat todella harvinaisia.

• mbgitw

Tässähän se olennainen tuli. Jonkun satunnaisen miehen valikointi seksikumppaniksi on lottoarvontaa. Tähän perustuu myös itsevarmojen ja kokeneiden miesten suosio lyhyeen suhteeseen, että niiden voi olettaa osaavan edes jotain.

• 6j76j767jh66j76jj676

Loppupelissähän hyvä ulkonäkö ei vaikuta seksin laatuun, voipa olla vieläpä niin että liian komea/kaunis kumppani vain aiheuttaa lisää paineita.

• Waahtis ))

Asia on toisinpäin.. mies saa aina naista, js on turha ulista muka miettelijäitä lauseita täällä! Kukaan muu kuin ylipainoinen, itseensä kyllästynyt krooninen netti-oksentaja ei kirjoita tuollaista paskaa!

Olen Waahtis ))- kansan ääni

• manlyview

Tällä palstalla jo vuosia tämä sama suorituskeskeinen itsekäs akka ulissut.

Ei se aina ole miehelläkään helppoa. Kerran viikossa seksiä, välillä kuivana, vaikka nainen itse ollut aloitteellinen sekä seksin, että yhdynnän aloittamisen kanssa. Sitten helvetin hitaasti oppiva eukko jarruttaa reisillä niin, ettei saa kuin terskan sisään. Varsinaista eestaas liikettä ei synny. Mutta vaikka turhauttaa, niin viikon puute aiheuttaa sen, että tulee heti kohta. Eikä sitä nyt jaksa alkaa pidättelemäänkään, kun homma ei kerran luista. Eikä saa nainen tietenkään, mutta eipä hän ole niin miehekäs suorittaja kuin aloittaja. Eikä taida olla kovin seksuaalinen muutenkaan.

Tästä on tietenkin helppo syyttää miehen itsekkyyttä, mutta eipä tilanne siitä ole paljon parantunut, että hoitaa orkun naiselle. Seurauksena todennäköisesti vain pidempi puute ennen seuraavaa kertaa.

Puhuminen ei juuri auta. Naisen mielestä meillä vaan on erilaiset tarpeet ja sillä sipuli.

Pettäminen ei kauheaa morkkista aiheuttaisi. Jättämään en kuitenkaan ala huonon seksin takia. Ja ihme kyllä, nainen on seksissä mukana täydellä tunteella ja vartalolla. Ei siis makaa lahnana.

• manlyview

Niin ja tuosta huonon seksin saamisesta: huono seksi on parempaa uuden kanssa, kun siinä on jännitys, valloitus ja huonouden ymmärtää, kun ei ole opeteltu toisiaan. Vuosien suhteen jälkeen turhauma on jo melkoinen ja sitä vain pahentaa se, että tajuaa tilanteen vain huononevan. No toivottavasti omat halutkin katoavat.

On kuivuudessa sentään se hyvä puoli, että väljäpillu tuntuu tiukalta. Siksi kai siinä heti tuleekin, vaikka yläpää on turhautunut. Alapää ei onneksi murehdi turhia.

• asfgaerh

Tottakai haluaisin. Ei laukeaminen ole pääasia, vaan se että voi puristella tissejä ja persettä ja haistella naisen tukkaa. Laukeamisen voi hoitaa vaikka itse runkkaamalla myöhemmin.

• Dammit

Orkuttomuus ei tosiaankaan ole synonyymi huonolle panolle.

Nainen saa keskimäärin samassa suhteessa ihan mukiinmenevän seksikumppanin siinä missä mies taas jonkun räjähtäneen jättihamsterin..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2129
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1557
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1339
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      240
      1237
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1190
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1106
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1051
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      253
      1016
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      936
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      901
    Aihe