Mikä vikana?

Mie

Olen 13 vuotias tyttö, ja mun äiti ei anna mun ottaa ees KEVYTVÄRIÄ hiuksiini??? Neuvoja? Värjäänkö salaa?

3

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tekobrunette

Äitisi on ääliö. Käske hänen soittaa kampaajalle ja kysyä, voiko 13-vuotiaan hiukset värjätä. Ja käske varata samalla aika kampaajalle hiusten huolitteluun ja värjäykseen.

• Äiti myös..

..Mitenhän äitisi perustelee tuon asian,sen haluaisin minäkin kuulla..ymmärrän kyllä kestovärin,mutta sävyt ja kevytvärit ovat asia erikseen..Sinähän olet kasvamassa oleva nuori nainen ja mielestäni tuollaiset asiat kuuluvat kuvioihin..jos kyse ei ole oranssi/vihreä/pinkki-punkkilookista..taitaa äippäsi olla vähän liian nipo..sori vaan..Itselläni on 10v.tytär,-täysblondi ja heillä on 3:lta luokalta saakka ollut värjäysbuumi..aloitteli muutamalla raidalla,pesuissa poislähtevillä..nyt juuri värjäsi muodin mukaan koko alaosan ruskeaksi...tietenkin äidin avustuksella ja "valvovan silmän alla"...pyydä äitiäsi perustelemaan kieltonsa ja ehdota että valitsisitte yhdessä sävyn jonka äitisi myös hyväksyy...lähtekää siitä liikkeelle...jos ei muu auta,säästä itse rahaa ja painu kampaajalle/kaverille...sitten on liian myöhästä kieltää....niin minäkin joskus tein..:)

• Emmaus91

Hei pliide älä värjää salaa.. Kaikilla äideillä on jotain pää´hän pinttymiä. Mä oon 7lk ja en saa olla kylällä kun klo.11 vaik ois joku erityis tapahtuma. Ja yö kylään ei mennä sillon kun on koulua seuraavana päivänä...
      Mä en saanut meikata ala-asteella. Hiuksia mä kyl oon värjänny mut kun 3lk alotin värjäsin joka kuukaus mut nykyjään en läheskään niin useesti kun en ees muistanu minkä värisetmun oikeet hiukset on. HIRVEE VÄRJÄÄMINEN EI OLE HYVÄKSI HIUKSILLE!!!!!!!! Kyllähän sä voisit jotai sävytystä pyytää koklata ja sopikaa joku ikä millon saat värjätä. kun se ikä koittaa ei äitis tuskin antais vieläkään värjätä mut sovittu mikä sovittu :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5896
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2036
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe