Olen 13 vuotias tyttö, ja mun äiti ei anna mun ottaa ees KEVYTVÄRIÄ hiuksiini??? Neuvoja? Värjäänkö salaa?
Mikä vikana?
3
313
Vastaukset
- Tekobrunette
Äitisi on ääliö. Käske hänen soittaa kampaajalle ja kysyä, voiko 13-vuotiaan hiukset värjätä. Ja käske varata samalla aika kampaajalle hiusten huolitteluun ja värjäykseen.
- Äiti myös..
..Mitenhän äitisi perustelee tuon asian,sen haluaisin minäkin kuulla..ymmärrän kyllä kestovärin,mutta sävyt ja kevytvärit ovat asia erikseen..Sinähän olet kasvamassa oleva nuori nainen ja mielestäni tuollaiset asiat kuuluvat kuvioihin..jos kyse ei ole oranssi/vihreä/pinkki-punkkilookista..taitaa äippäsi olla vähän liian nipo..sori vaan..Itselläni on 10v.tytär,-täysblondi ja heillä on 3:lta luokalta saakka ollut värjäysbuumi..aloitteli muutamalla raidalla,pesuissa poislähtevillä..nyt juuri värjäsi muodin mukaan koko alaosan ruskeaksi...tietenkin äidin avustuksella ja "valvovan silmän alla"...pyydä äitiäsi perustelemaan kieltonsa ja ehdota että valitsisitte yhdessä sävyn jonka äitisi myös hyväksyy...lähtekää siitä liikkeelle...jos ei muu auta,säästä itse rahaa ja painu kampaajalle/kaverille...sitten on liian myöhästä kieltää....niin minäkin joskus tein..:)
- Emmaus91
Hei pliide älä värjää salaa.. Kaikilla äideillä on jotain pää´hän pinttymiä. Mä oon 7lk ja en saa olla kylällä kun klo.11 vaik ois joku erityis tapahtuma. Ja yö kylään ei mennä sillon kun on koulua seuraavana päivänä...
Mä en saanut meikata ala-asteella. Hiuksia mä kyl oon värjänny mut kun 3lk alotin värjäsin joka kuukaus mut nykyjään en läheskään niin useesti kun en ees muistanu minkä värisetmun oikeet hiukset on. HIRVEE VÄRJÄÄMINEN EI OLE HYVÄKSI HIUKSILLE!!!!!!!! Kyllähän sä voisit jotai sävytystä pyytää koklata ja sopikaa joku ikä millon saat värjätä. kun se ikä koittaa ei äitis tuskin antais vieläkään värjätä mut sovittu mikä sovittu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754