Meikin putsaus

Kasvovesi

Jos on vaan meikkivoidetta voiko naaman putsata kasvovedellä tai ihan hanasta tulevalla vedellä?:)

5

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • srsrsrs

Voithan kokeilla, jos meikkivoide on vesiliukoista. Se on helppo testata: pyyhit kasvot pesun jälkeen kasvovedellä ja katsot, jääkö pumpuliin väriä. Jos jää eikä kasvovesikään tunnu poistavan kaikkea, sitten kannattaa suosia järeämpiä keinoja. :) Minulla ainakin iho alkaa pukata finnejä, jos olen poistanut meikit huolimattomasti.

• LACTOLINE PESUNESTE

En suosittelisi, kasvovesihän ei ole mikään meikipoistaja vaan sitä käytetään jo puhdistetuilla kasvoilla koska se poistaa viimeisetkin liat ja ravitsee/kosteuttaa ihoa.

Mulla toimii tosi hyvin Lactoline pesuneste meikinpoistoon ja tavalliseenkin puhdistukseen, sillä lähtee meikkivoideet, luomivärit ja ripsarit. Ei tarvitse läträtä miljoonalla eri aineella. Ja ei kuivata ihoa. Suosittelen lämpimästi. :) Ja siis tavallisiin meikkeihin, ei mihinkään vedenkestäviin tai sellaisiin joita mainostetaan tosi kestävinä.

• Clean face

Eli kastelet naaman jonka jälkeen kaadat pesunestettä kädelle.
        Suljet silmät ja hierot sitä kaikkialle kasvoja.
        Sitten huuhtelu. :)
        Puhdasta!

• srersr

Lactoline pesuneste on vaan tosi kuivattavaa ihan sekaihoisellekin. Toisaalta ei kokeilu mene hukkaan, sillä se käy suihkusaippuasta.

Kosteuttavalla kasvovedellä meikit lähtevät yhtä hyvin kuin puhdistus(misellaari)vedelläkin eli ihan hyvin.

• merioinas

Itse käytän meikin puhdistukseen puhdistusliinoja ja ne on helppo ottaa reissuunkin mukaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      187
      5085
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      25
      4472
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3137
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      259
      3039
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      145
      2941
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2541
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27