Moi!
Mulla on semmonen "ongelma", että en tiiä
pitäisikö mun alkaa käyttää meikkivoidetta.
Tänään kokeilin äiskän jotain Lumenen meikkivoidetta,
ja se sai mun ihon näyttämää nätiltä.
Se oli semmoi tasanen ja matta.
Mut jos alan käyttämää jo nyt, ni millanenhan
mun iho on sit kymmenen vuoden pääst??
Ihan rupunen ja kökkö???
Pliis kiltit, auttakaa!!!
ja vielä, tukkiiko meikkivoide ihohuokoset? :o
13-vuotiaan Ongelma!
4
464
Vastaukset
- jos haluat..
voithan käyttää jos itse haluat, mutta voit levittää vain ohuen kerroksen, että iho pääsee hengittämään. ja muista pestä kasvosi jälkeen, tai puhdistaa.. :)
- nainen
Jos sulla on hyvä iho, ettei ole mitään finnejä ja mustapäitä... Sinuna en laittais meikkiä paljoa ainakaan! =o) Ne meikit saattaa tehdä sulle ne finnit ja mustapäät.
Ja jos nyt päätät käyttää meikkivoidetta niin laita sitä tosiaan vaan ohut kerros ja putsaa kasvot hyvin illalla ja aamulla. Ja kannattaa ostaa sitten kyl ihan omat meikit, niitä ei saa lainata toisille, tulee paljon pöpöjä! Kannattaa alkaa käyttämään Lumenen Hydra Drops kosteuttavaa silmänympärysgeeliä, jos alat meikkaamaan! Se silmänympärysgeeli on nimenomaan tarkoitettu nuorelle joka käyttää meikkiä! =o)
Käy vielä vaikka Lumenen kotisivuilla katsomassa hyviä vinkkejä:
http://www.lumene.com/- tyttö
jos et halua laittaa meikkivoidetta niin voit myös kokeilla meikkipuuteria. se ei ole niin `paksua´
- Zinih
tyttö kirjoitti:
jos et halua laittaa meikkivoidetta niin voit myös kokeilla meikkipuuteria. se ei ole niin `paksua´
Kiitos kaunis hyvistä neuvoista! :)
Taidampa käydä kaupassa vähän kattelee..! :)
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4186067- 855406
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484414- 523961
- 603818
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1823492Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1193244Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky643220Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33046- 432289