vedenkestävän ripsarin poisto

mikä hyvä aine?

oon alkanut vasta käyttämään vedenkestävää ripsaria ja kyselisin nyt et mikä on hyvä aine sen poistamiseen? aikoinaan käytin Lorealia, sit ostin Clarinsia ja nyt vasta viimeisempänä Garnieria (joka muuten ihan toivoton vesi!!) En oo ollu oikeen nuihin mihinkään tyytyväinen, ei tehoa ei! Kertokaas mitä suosittelisitte, mikä olis nimenomaan tehokasta? vai siirrynkö ihan normi ripsariin taas - kun ei meinaa saaha ripsiä puhtaaks, ei sitten millään ei :(

5

225

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poistoaine?

Vedenkestävälle ripsivärille tarkoitettu poistoaine. Ihan mikä merkki tahansa käy. Pidä poistoaineella kostutettua vanulappua hetki koko silmän päällä ja pyyhi sitten tarpeeksi pitkään.

• lashes4life

Lumenen vedenkestävän silmämeikin poistoaine on hyvä, käytän sitä itsekin. Niinkun edellä sanottiin, niin kostuta aineella vanulappu ja paina koko silmää hetki ja sitten pyyhi vielä loput pois. Muista huuhdella silmät tämän jälkeen vedellä.

• MAAILMANPARASPOISTO
    • kookosöljykäy

Itse poistan vedenkestävän ripsarin Urtekramin kookosöljyllä. Silmiä ei kirvellä meikinpoiston jälkeen.

• Jertzi

Jos olet vasta vähän aikaa käyttänyt vedenkestävää ripsaria, se Lorealin poistovesi ei ehkä olekaan vedenkestävälle tarkoitettu? Siinä vedenkestävälle tarkoitetussa on öljyä mukana, ja sitä on ravistettava reilusti, jotta sekoittuu. Todella hyvä mielestäni, ei ärsytä silmiä, ja on riittoisa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe