Elämä jatkuu halusi tai ei

yxpluskaks

Avoliitto kesti 11v. ja erosta nyt puolisen vuotta, sattuu välillä vieläkin.

Sorruin toistamiseen kuvittelemaan että kyllä vielä kumppani muuttuu kun kuvioihin tuli alkoholi. Puolet liitosta tuntui kuin olisi valunut hukkaan kumppanin juomisen takia enkä tiennyt mitä tehdä, raskasta aikaa.

Pyysin monesti miestä hakeutumaan hoitoon ja kerroin hänelle että kun tästä päästään niin aletaan harrastamaan asioita yhdessä kuten lenkkeily sun muu
Mies raivostui tästä ja huusi ettei hänellä ole ongelmaa alkoholin suhteen vaan mnulla ja joo tietysti olihan se siinä mielessä minullakin kun jouduin katsomaan tätä lähes päivittäin, hakemaan miestä kuppiloista...en vaan halunnut että hän tuhoaisi itsensä koska rakastin häntä paljon.

Joulun aikaan sain vietyä yhteisellä sopimuksella miehen hoitoon josta hän sai loppuen lopuksi tällä kertaa suurta apua ja raitistui mutta ei palannut enää kotiin koska koki loukkauksena auttamiseni ja kirjoitti minulle että hän itse päätti hoidostaan eikä minusta ollut apua.

Meillä oli yksi ei yhteinen lapsi mutta hän lakkasi myös yhteyden häneen.
Tähän päivään asti hakenut ripotellen tavaroitaan, pyytänyt rahaa, lääkkeitä, katsonut käydessään jääkaappiini. Onko ihan normaali meininki

2

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hopsa

Nyt ilmoitus miehelle, että tavarat haetaan KAIKKI KERRALLA siihen ja siihen päivään mennessä (vaikka kaksi viikkoa aikaa), helpottaa sinun elämääsi merkittävästi kun ei tarvitse vähän väliä nähdä miestä. Helpottaa sinun oloasikin, kun ei tarvitse edes miettiä, milloin mies tulee seuraavan kerran oven taa. Joten ovi kiinni ja aloita toipuminen tästä, ala elää omaa elämääsi lapsesi kanssa.

Jaksamista!

• yxpluskaks

Vain yksi miehen takki on kaapissa (hänen faijansa) joten liekö vielä tärkeä tosin mua ei kiinnosta onko tärkeä vai ei. Juhannusta ennen kävi oven takana ja tuli kyselemään mikä on vointini. Vituttaa kuin pientä oravaa miehet pikkuhiljaa....

Olet oikeassa ehkä minun on nyt vaan pidettävä ovi visusti kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      984
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      924
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe