hoikka/normaalivartaloinen nainen

elemffina

Onko totta että suurin osa miehistä haluaa hoikan tai normaalivartaloisen naisen?

Eikö naisen ylipainoisuus ole enää hyväksyttävää?

8

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jii007

Kyllähän tuota näkee paljonkin normaalivartaloisia miehiä liikkumassa kaikenlaisten tankkien vierellä. Että eiköhän se joillekin ole ihan hyväksyttävää jos on lihava.

• Selitys sinulle

Vastaanpa tässä kolmekymppisenä miehenä jolla kaveriporukasta on sellainen kutina että yksinkertaisesti pyöreä, lihava tai ylipainoinen nainen ei kelpaa oikeastaan kuin panoksi.

Suurin osa tuosta kaveriporukasta myös on joko ruumiillisessa työssä tai käy toimisto yms. työn vastapainoksi salilla ja kaikki ovat aika hyvässä lihassa vaikka ei mitään bodareita tai himourheilijoita joukosta löydy.

Yksi on ylipainoinen ja kuulun ruumiinrakenteeltani tanakampien miesten joukkoon (vaikka ei ole siis ylimääräistä) niin en oikein ymmärrä miten ruumiinrakenteet voisivat matsata jos miehet ovat itse hoikkia/normaalivartaloisia/lihaksikkaita ja naiset taas pyöreitä?

Jo ensi katselmuksella pyöreän naisen lässähtänyt takapuoli ei houkuttele ja olemus myös vaikuttaa joko uuvahtaneelta tai väkisin pirteäpirkolta tai siiderisirpalta.

Naisten kuvitelmat toisaalta että pitää olla mallinlaiha, fitnessmodel tai bikinibabe ovat harhaa toisesta päästä.

Pahimmat turn-offit tuosta kaveriryhmästä naisissa on valmiit lapset naisella, ikääntyminen siltä osin että ollaan jo "liian aikuisia", statushorotus ja sitten se naisen pyöreys.

• tosi timmi mimmi

Saahan sitä haluta. Harmi vaan kun yli puolet miehistä on nykyisin ylipainoisia. Mulle kelpaa vsin timmi mies.

• _M84_

Muista en tiedä mutta omalta osalta vastaten niin kyllä. En voi kuvitella seurustelevani naisen kanssa jolla ylipainoa ja siis oikeasti ylipainoa, ei mitään muutaman kilon pyöreyttä. Itse pidän oman painoni kurissa liikunnalla ja ruokavaliolla ja tätä odotan myös kumppaniltanikin. Jos naiselle alkaa kertyä ylipainoa yhdessä olon aikana niin yritän hienovaraisesti asiasta mainita ja kannustaa liikkumaan ja syömään terveellisesti mutta jos tuo ei toimi niin suhde päättyy eroon sillä en voi olla yhdessä ihmisen kanssa joka ei pidä itsestään huolta. Sairaus johon liittyy painon heittely ja alttius ylipainon kertymiselle niin se on eriasia, silloin sen ymmärtää vaikka painoa tulisikin lisää sillä silloin siihen on syy mutta jos kyse on pelkästään vähäisestä liikunnasta ja huonoista ruokailutottumuksista niin sitä en pitkään katso.

• Palloxi

On se hyväksyttävää, kunhan ottaa huomioon painorajoitetut sillat.

• sinkkumies.

Kyl jonkin verran ylipainoa saa olla mutta ne naiset sit taas haluaa bodari miehen eikä jonkin verran ylipainoa omaavaa miestä.

• Maroolofi

Mä en halua hoikkaa enkä edes normaalipainoista naista. Tykkään semmosista pullukammista about 50 v naisista. Oon ite 31 vuotias suht normaalivartaloinen, rokkarityylinen kundi, vähän ylipainoa ehkä... Mutta naisen pitää kuitenkin miellyttää kokonaisuutena, eli kauniit kasvot ja mukava luonne on mulle tärkeintä. Ja on kiva jos on isot rinnat(kuten pullukoilla mimmeillä yleensä on) ja pitkät tuuheat tummat hiukset. Avot!

Ja en oo mikään pelkkä seksin perässä juokseva pervo, vaan haluaisin löytää ihan elämänkumppanin itselleni. Mutta tällä palstalla kun keskustelun taso on mitä on, niin ei kai täällä tarvii turhaan kainostella.

:)

Jos joku nainen tahtoo laittaa viestiä, niin meilaa ihmeessä: [email protected]

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      301
      7594
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      5949
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      165
      3525
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      1967
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      191
      1871
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      19
      1578
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1509
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1474
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1421
    10. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      64
      1394
    Aihe