Aaltovoima maksaa!Bonusta vähiten sairaslomalla olevalle

arvoa nolla

4

1142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 09908.098

      Ei ole lomarahoja näkynyt, palkkatodistuksessa on muttei tilillä. En muistanut huomauttaa, mutta on sekin , jos joutuu hattu kourassa lisiä pyytämään. Arvosana 7.8 Aallolle.

      Kartan vuokrafirmoja sekä rakennus. Vissiin VPS henkilöstöpalvelulla on parhaimmat jauhot pussissa. AAA

      • ex aalto

        Sama täällä. Jäi tunteja saamatta ja ylityö korvauksia. Ite Aalto vai yritti tarjota lounasseteleitä.


    • minäteentäin

      Mulle tuollainen asia olisi yks hailee. Jos sairastutaan niin sitten sairastutaan ja ollaan kotona.

      Mullakin on polvi kipeänä ja olin tuossa 2 viikko putkeen saikulla. Sitten viime viikolla menin töihin kokeilemaan polvea 4:ksi päiväksi ja kyllä polvi vaivaa vieläkin niin että meni istumiseksi koko päivä töissä perjantaina.

      Tiistai-Torstai päivät menivät että varovasti yritin töitä tehdä ja liikkua. Mulla työmatka 100km/suunta niin jos töhin ajan ja polvi kipeytyy niin sitten ennemmin istun sen päivän töissä kun lähden heti perään ajamaan taas 100km. Polvi menee leikkaukseen sen tiedän mutta kirurgin kanssa ensimmäinen tapaaminen viikon päästä.

      Tässä juuri mietin että kun ei tuo polvi tuolla töissä parane. Rasittuu vaan ja mun pitäisi välttää rasitusta vasempaan polveen niin varmaan menen huomenna aamulla taas lääkäriin.

      Itse olen eri vuokrafirman palveluksessa eikä ne poissaoloista välitä eikä asiaksyrityskään. Eikä mua se kiinostakkaan vaikka eivät siitä pitäisi. Kun joku vaivaa niin sitten vaivaa ja mennään lääkäriin.

      Ei mikään työpaikka ola yhtätärkeä/tärkeämpi kuin oma terveys.

      • minäteennäin

        Lisään vielä että tuolla vuokrafirmassa missä olen niin ei ole mitään rahaongelmia. Palkat ym. ylityöt jne. tulee oikein ja ajallaan. Siksi olen siellä pysynytkin töissä.

        Jos palkat tulisivat väärin/myöhässä niin olisin lopettanut ajat sitten.

        Sitten kun tuolla työt loppuu ja jos tarjoavat toista työtä niin sanon ne ehdot millä teen töitä eli työsopparissa pitää lukea että kokoaikatyö ja 40h viikkossa.

        Eikä mitään 20-40h viikossa. Mulla nyt lukee niin mutta olen pysynyt töissä koska töitä on ollut joka päivä se 8h eli 40h/viikossa koko tämän ajan kun olen tuolla töissä ollut eli 4kk.

        Tuo on töinen syy että jos työ alkaisi menemään osa-aikaiseksi niin lopettaisin heti. Ei kaukaa pysty osa-aikatöissä käymään.

        Työpaikkailmoiutksessa luki että kokoaikatyö ja yli 12kk. Sitten sopparissa luki että määrä-aikainen ja osa-aikatyö.

        Sen virheen tein että aloitin työt ennenkuin sain sopparin. Sitten jatkoin vaikka sopparin näin koska ajattelin testata että onko töitä 40h/vko vai pitääkö lähteä lätkimään.

        Ensi kerralla sanon että Sopparin luen eka ja mahdolliset epäkohdat korjataan tai en tule töihin.

        Tuskin enään sitten palkkaavat mutta ei ole minun ongelmani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2011
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1922
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1505
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe