Uuden auton osto virosta

fgffffff

Onko kukaan ostanut uutta autoa virosta.

Ajattelin että käyn ostamassa skodan tallinnasta kun sieltä saa 5v/150tkm tehdastakuun autolle. Pidän autoa yleensä tuon 5 vuotta niin olisi koko auton pitoajalla takuu voimassa. Suomessahan myönnetään vain 2v takuu ja lisämaksusta voi ottaa huolenpitosopimuksen.

10

673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autotrokari

"Onko kukaan ostanut uutta autoa virosta"
      -ihan tosissaanko tollasta kysyt ?

• 18+7

En tarkoittanut mitään matcboxin leikkiautoja, joita varmaan olet tuonut ulkomaitla mukanasi.

Oli puhe oikeista autoista, sellaisista joista sinä poika haaveilet.

• autotrokari

niin meinaatko että olisit ihan ensimmäinen joka ostaa uuden auton virosta.villi veikkaus että eiköhän sieltä virossa ole ostettu uusia autoja tänäkin vuonna jo useita tuhansia.viimekin vuonna niitä myytiin noin 19500 kpl.joten ei muuta kun jatkat sitä haaveiluasi.

• direktiivipuree
        autotrokari kirjoitti:

niin meinaatko että olisit ihan ensimmäinen joka ostaa uuden auton virosta.villi veikkaus että eiköhän sieltä virossa ole ostettu uusia autoja tänäkin vuonna jo useita tuhansia.viimekin vuonna niitä myytiin noin 19500 kpl.joten ei muuta kun jatkat sitä haaveiluasi.

Kohta se on sama mistä maasta autonsa ostaa kun hankitahitavero poistuu meiltäkin, alv;n eroitus jää vain maksettavaksi jos se on suurempi meillä.

• EVVK

EVVK.

• entäs Bulgariasta?

Saako Virossa ilmaisen huolenpitosopimuksen? Tiedätkö edes mikä se on?
      On se mukava viedä auto hinurin lavalla Viroon takuukorjaukseen jos sattuu tulemaan sellainen vika, ei taida matkaturva kestää Suomeen asti.

• Kahenkilonlintu

Miksi auto Virosta miksi ei Saksasta?

• 314

Nimimerkille "Entäs Bulgariasta"

Etkö tiedä, että ns. tehdastakuu on maailmanlaajuinen.
      Takuuaikana - jos se on vaikka Mersu - sen voi viedä Veholle.
      Ylipitkät takuuajat ovat piirimyyjien omaa keksintöä.
      Harvoin kuitenkin uudenkarheiden autojen viat ovat sellaisia,
      että vika edellyttää auton viemistä lavetilla.

• Kgjf

Siis toimiiko Virosta saatu tehdastakuu Suomessa aivan kuin sama takuu olisi myönnetty Suomessa?

Eli jos autolla on Suomessa 2v takuu, Virossa 5v, niin senkö voi Suomessa viedä tehdastakuukorjaukseen neljän vuoden iässä, jos vaan ostettu Virosta?

• sweducars

Itse ostan autot Ruotsista tai Liisaan auton sieltä, tuntuu että toi Ruotsi tuppaa unohtumaan näissää autojen hankinnoissa, itse siirsin firmankin Ruotsin puolelle, helppoa ja toimivaa.
      Toki jokainen hankki sieltä mistä itse parhaaksi asian näkee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      245
      9552
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      52
      7791
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      201
      6505
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      173
      3662
    5. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      285
      1971
    6. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      104
      1955
    7. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      8
      1738
    8. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      109
      1532
    9. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      87
      1414
    10. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      19
      1397
    Aihe