Housut kuluvat puhki reisistä - kerätkää vinkkejä miten estää!

6+29

Varmasti monen leveäreitisen yksi kiusallisimmista vaateongelmista on juuri ostettujen housujen rikkoutuminen parin kuukauden käytön jälkeen reisien kohdalta. Eikä mahdollisesti housuista maksettu kallis hinta paranna yhtään tilannetta. Kertokaapa vinkkejä, miten itse ootte onnistuneet pitämään housunne ehjinä reisien kohdalta.

Mä olen huomannut, että sellaset silitettävät paikkakankaat on käteviä, kunhan ne vaan saa juuri siihen oikeeseen hinkkaukselle alttiiseen kohtaan housuissa kiinni. Tosin useasti noikin paikat alkaa revetä ehkäpä kuukauden päästä, mutta akuuttina hätäapuna ne on hyvät.

5

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdlkjlafdas

      Pahin kokemus mulla Anttilan löysistä "silkki"housuista 90-luvulta: maksoivat sillon alesta 100 mk/17€ ja kuluivat puhki reisistä 1 päivän aikana - olin liikkeessä pyörällä ja kävellen aamusta iltaan!

      Noi paikkakankaat kai ainoat mitkä toimii ja paksuimpiin housuihin ne voisi laitattaa nahkasta, ratsastushousujen tyyliin. Ohuissa, liukkaissa kankaissa mikään paikka ei oikein toimi.

      • Liiviliisa

        Housuliivit, joissa on kunnon lahkeet.


    • Laurie22

      Osta Laurie-housut, ihmehousut. Eivät kulu ja säilyttää muotonsa pesusta-pesuun.

    • janna11

      Kunnon paikat vain.Pianhan ne neuloo kiinni.Itse olen paikannut aina housuni.
      laita paikka sisäpuolelle ja leikaa risat ulkopuolelta pois neulo myös reunat hyvin.

    • Anonyymi

      Jos housut kuluvat parissa kuukaudessa puhki, se on sen merkki että housut ovat liian tiukat. tarvitset isomman koon!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3650
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2982
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2880
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2758
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2673
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2149
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1897
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      202
      1867
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1837
    Aihe