Varmasti monen leveäreitisen yksi kiusallisimmista vaateongelmista on juuri ostettujen housujen rikkoutuminen parin kuukauden käytön jälkeen reisien kohdalta. Eikä mahdollisesti housuista maksettu kallis hinta paranna yhtään tilannetta. Kertokaapa vinkkejä, miten itse ootte onnistuneet pitämään housunne ehjinä reisien kohdalta.
Mä olen huomannut, että sellaset silitettävät paikkakankaat on käteviä, kunhan ne vaan saa juuri siihen oikeeseen hinkkaukselle alttiiseen kohtaan housuissa kiinni. Tosin useasti noikin paikat alkaa revetä ehkäpä kuukauden päästä, mutta akuuttina hätäapuna ne on hyvät.
Housut kuluvat puhki reisistä - kerätkää vinkkejä miten estää!
5
797
Vastaukset
- fdlkjlafdas
Pahin kokemus mulla Anttilan löysistä "silkki"housuista 90-luvulta: maksoivat sillon alesta 100 mk/17€ ja kuluivat puhki reisistä 1 päivän aikana - olin liikkeessä pyörällä ja kävellen aamusta iltaan!
Noi paikkakankaat kai ainoat mitkä toimii ja paksuimpiin housuihin ne voisi laitattaa nahkasta, ratsastushousujen tyyliin. Ohuissa, liukkaissa kankaissa mikään paikka ei oikein toimi.- Liiviliisa
Housuliivit, joissa on kunnon lahkeet.
- Laurie22
Osta Laurie-housut, ihmehousut. Eivät kulu ja säilyttää muotonsa pesusta-pesuun.
- janna11
Kunnon paikat vain.Pianhan ne neuloo kiinni.Itse olen paikannut aina housuni.
laita paikka sisäpuolelle ja leikaa risat ulkopuolelta pois neulo myös reunat hyvin. - Anonyymi
Jos housut kuluvat parissa kuukaudessa puhki, se on sen merkki että housut ovat liian tiukat. tarvitset isomman koon!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen283119Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,542567Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään412361Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621328Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3011251- 411006
- 42977
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh100972- 79938
Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup94848