Menin hyvän ystäväni kaverin luokse korjaamaan astianpesukonetta
olin tämä ystävän ystävän nähnyt vasta pari kertaa tätä aikaisemmin ja koska olen varmaan vähän reppana olen tottunut siihen ,että naiset teettävät minulle ilmaiseksi duunia.
Tämä nyt ei vaan mennyt ihan kuten käsikirjoissa vaan laite oli ehjä ja minut talutettiin korvasta sänkyyn..Pitkä seksittömyyden ja parisuhteettomuuden jälkeen on ymmärettävää,että ihastuin/rakastuin täysillä en kuitenkaan koskaan menisi sänkyyn naisen kanssa jota kohtaa en tunnemitään. Se oli joku naisten keskinäinen kilpailu juttu, koska kukaan ei olut ehtinyt jaksanut osannut selättää minua niin hän sitten korjasi potin. Luonollisesti toimin kuten ihastuntu ihminen toimii mutta olen nyt saanut viikon jälkeen niin kylmän suihkun niskaani ,että tyhmempikin ymmärtää, että kyseessä oli vain..yhden yön juttu.
Vaikka alitajuisesti tämän tiesinkin niin meninpä taas vaan ihan helvetin hajalle.
Se ei ole paskaa mitä puhutaan ,että kun kypsässä iässä rakastuu niin se tunne on sitten voimakas.
Ärsyttävää taas kävi
näin
0
300
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614378KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1493155Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482482Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?492404- 982055
- 241883
- 301616
- 231612
- 1541451
- 341253