Menin hyvän ystäväni kaverin luokse korjaamaan astianpesukonetta
olin tämä ystävän ystävän nähnyt vasta pari kertaa tätä aikaisemmin ja koska olen varmaan vähän reppana olen tottunut siihen ,että naiset teettävät minulle ilmaiseksi duunia.
Tämä nyt ei vaan mennyt ihan kuten käsikirjoissa vaan laite oli ehjä ja minut talutettiin korvasta sänkyyn..Pitkä seksittömyyden ja parisuhteettomuuden jälkeen on ymmärettävää,että ihastuin/rakastuin täysillä en kuitenkaan koskaan menisi sänkyyn naisen kanssa jota kohtaa en tunnemitään. Se oli joku naisten keskinäinen kilpailu juttu, koska kukaan ei olut ehtinyt jaksanut osannut selättää minua niin hän sitten korjasi potin. Luonollisesti toimin kuten ihastuntu ihminen toimii mutta olen nyt saanut viikon jälkeen niin kylmän suihkun niskaani ,että tyhmempikin ymmärtää, että kyseessä oli vain..yhden yön juttu.
Vaikka alitajuisesti tämän tiesinkin niin meninpä taas vaan ihan helvetin hajalle.
Se ei ole paskaa mitä puhutaan ,että kun kypsässä iässä rakastuu niin se tunne on sitten voimakas.
Ärsyttävää taas kävi
näin
0
316
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594