mitä teen?

teenage dirtbag

Olen 15 vuotias tyttö ja ihastunut vahvasti 4 vuotta vanhempaan poikaan. Hän on täysi-ikänen ja mä vasta 15 joten en ainakaan vielä uskalla tehdä mitään suurempaa asian eteen. En haluu saattaa häntä vaikeuksiin mun idioottimaisuuteni takia. Mutta oikeesti tunnen häntä kohtaan ihan liian voimakkaasti enkä voi olla ajattelematta häntä koko ajan. Me ei olla kavereita, hädin tuskin tuttuja. Haluisin tutustuu paremmin, mutta miten? Me asutaan eripuolilla Suomea, eikä nähä todellakaan usein. Onko liian noloa lähtee somessa laittaa viestiä? En haluu antaa itestäni mitään idiootin pikkutytön kuvaa, joten aattelin että parempi lähestyy ihan face to face, kun parin viikon päästä nähään. Mutta mitä mä voin sanoo? Argh tää on niin turhauttavaa, kun ei voi tehdä mitään eikä tiedä mitä pitäis tehdä ja jos tietää niin ei uskalla. Tää voi kuulostaa aika awkwardilta, mutta mä ihan totta voisin kuvitella eläväni tämän kyseisen ihmisen kanssa loppu elämäni, enkä haluu pilata mitään. Ainakin vuoden päästä oon suojaikärajan "paremmalla puolella" niin ehkä sitten kannattais kattoo uudelleen? Mä vaan pelkään että hän löytää jonkun toisen (tällä hetkellä hän on sinkku) ja mahdollisuudet menis siinä sitten. Voin kai nyt lähestyä edes kaveripohjalta? Vaikka se olis varmaan aika paska homma, jos me tutustuttaisiin ja myöhemmin kertoisin tunteistani ja tämä henkilö haluiaiskin pysyy vaan kaverina. Auttakaa mua, oon kyllästyny spekuloimaan kaikkee tätä, haluun tietää kannattaako mun vaan nostaa kädet ilmaan ja antaa olla, vai odottaa? Ja siis mulla on vaan pieni tuntuma että tämä vois olla kiinnostunu, katseista päätellen mutta ne voi aina merkitä ihan mitä vaan. Kiitos etukäteen vastauksista!

2

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööää

Ikäraja on 16 jotenka olet hänelle rangaistusuhka.

• fasfasafsasf

Ei se vuosi niin pitkä aika ole. Ja todellisuudessa puhutaan pikemminkin kolmesta vuodesta että pääset pois vanhempiesi ikeen alta. Kannattaa se aika silti käyttää tutustumiseen, jos siltä tuntuu. Nykyaikaisten viestintävälineiden avulla se on yksinkertaista. Minulla on ollut useita nettituttuja joita en ole tavannut koskaan tai vasta vuosien jälkeen, eli ei mitenkään mahdotonta ylläpitää ja kehittää tuttavuutta pelkästään niinkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      267
      2431
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2401
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1578
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      44
      1412
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1367
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1339
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1240
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1029
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1009
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe