vanha ystävä teki kauheita

järkyttynyt

Nyt on näin käynnyt että ihminen jota vuosia luulin ystäväksi käyttikin minua vain hyväksi.sai avullani ilmasia kyytejä,safkaa jne.lopetin kaiken sen ja sanoin etten halua nähdä häntä jos hän haluaa vain kyydin jonnekkin paitsi tietenkin jos maksaa bensat ja silleen.
Ei olla nähty enää aikoihin.pyöritään kuitenkin samoissa ystävä piireissä.olin joskus aikoja sitten kuullut että hän haukkuu minua selkäni takana mutta nyt hän levittelee minusta mitä kauheampia juoruja ja tekee itsestään täyttä uhria jotta kaikki yhteiset kaverimme jättäisivät minut yksin.mitä siis teen?
Ja jos ketään kiinnostaa niin ne juorut on oli:varastin tältä ystävältä(en halua hänen roskiksesta kaivettuja romuja),makasin hänen poikaystävänsä kanssa(olen lesbo,ei siis miehet kiinnosta),hakkasin ystävääni(missä siis ne mustelmat kun,hänen mukaansa olin naaman hakannut sairaalakuntoon,enkä muutenkaan ole hakannut ketään,en varmaan uskaltaisi),olen eläinrääkkääjä(mille eläimelle???ei ole lemmikkejä minulla eikä hänellä) ja näitä löytyy siis vaikka mitä vielä..mitä siiis teen?????

2

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nopanic

      Jos sinulla on todisteita/todistajanlausunto, tee kunnianloukkaussyyte poliisiasemalla.
      Jos mahdollista, muuta muualle. Jos ei ole mahdollista, valitse tarkasti ystäväpiirisi ja ole välittämättä narsisti-hyväksikäyttäjä"ystäväsi" jutuista. Valheella on lyhyet jäljet, kyllä aika pian totuus paljastuu muillekin.
      Jos tulee jotakin juttua, voit ihan kylmän rauhallisesti kertoa lakanneesi toimimasta ko henkilön palvelijana ja kuskina, siinä kaikki.

      • .....

        Ei ihan noinkaan. Valheilla voi olla hyvinkin pitkät jäljet, eikä ne välttämättä tule koskaan edes julki.

        Mutta noissa tilanteissa todellinen kaveruus ja ihmistuntemus punnitaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe