Neitokainen puhuu vain omista asioista..

Niin mitä pitäisi päätellä naisesta joka puhuu vain omista asioistaan/työstään eikä häntä kiinnosta mun asiat pätkääkään.. Sivuuttaa ne vain ohimennen.

Kuitenkin itse olen kiinnostunut tämän naisen asioista ja niistä tietenkin kyselen mielenkiinnolla mutta minun asioistani tämä ei ole kiinnostunut millään tavalla..

Onko tälläisellä nettideittitutustumisella mitään tulevaisuutta.. ? Mietin vain..

5

314

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos tarkoitat nyt kirjoittelua niin kannattaa jo tavata livenä. Sitten tiedät onko kiinnostusta ylipäänsä puolin ja/tai toisin.

• Kirjoittelua tarkoitan, mutta kirjoittelu ei etene mihinkään koska toinen osapuoli on vain kiinnostunut omista asioistaan ja viestiäkään ei kuulu jos en itse ensin kirjoita, muuten saa kuulla että miksi en ole kirjoittanut jne...

• Life on livessä

Viestitellen voi syntyä - ja useimmiten syntyykin - toisesta aivan väärä mielikuva.
      Siksi minäkin ehdotan tapaamista.
      Halukas sinun kanssasi jatkamaan tutustumista on nainen, koska kyselee, miksi et ole kirjoittanut.
      Kiinnostunut on sinusta.
      Että sikäli kuulostaa hyvältä.

• ehdota treffejä

Vuoropuheluja on erilaisia. Aina ei tarvita liutaa kysymyksiä, vaan voi kirjoittaa itsestään juttuja vaikka samoja mitä toinenkin on kertonut itsestään. Esim. jos toinen kertoo työstään ja lomasuunnitelmistaan, niin itsekin voi automaattisesti kertoilla omasta työstään ja lomistaan.

Kyllä toista varmasti kiinnostaa kuulla sinun juttujasi, muutenhan hän olisi lopettanut kirjoittamisen. Miksette jo voisi tavatakin, jos kirjoittelu on jatkunut vaikka viikonkin?

• 5e67k67k

No kasvata ihmeessä hyvä mies pallit ja sovi tapaaminen.
      Pelkkä netissä kirjoittelu deittailumielessä on aika hyypiömäistä touhua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      79
      4426
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      116
      4132
    3. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      168
      3112
    4. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      58
      2557
    5. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      67
      2407
    6. 155
      2350
    7. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      56
      2199
    8. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      42
      2107
    9. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      20
      2093
    10. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      52
      2032
    Aihe