Neitokainen puhuu vain omista asioista..

Niin mitä pitäisi päätellä naisesta joka puhuu vain omista asioistaan/työstään eikä häntä kiinnosta mun asiat pätkääkään.. Sivuuttaa ne vain ohimennen.

Kuitenkin itse olen kiinnostunut tämän naisen asioista ja niistä tietenkin kyselen mielenkiinnolla mutta minun asioistani tämä ei ole kiinnostunut millään tavalla..

Onko tälläisellä nettideittitutustumisella mitään tulevaisuutta.. ? Mietin vain..

5

400

Äänestä

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos tarkoitat nyt kirjoittelua niin kannattaa jo tavata livenä. Sitten tiedät onko kiinnostusta ylipäänsä puolin ja/tai toisin.

• Kirjoittelua tarkoitan, mutta kirjoittelu ei etene mihinkään koska toinen osapuoli on vain kiinnostunut omista asioistaan ja viestiäkään ei kuulu jos en itse ensin kirjoita, muuten saa kuulla että miksi en ole kirjoittanut jne...

• Life on livessä

Viestitellen voi syntyä - ja useimmiten syntyykin - toisesta aivan väärä mielikuva.
      Siksi minäkin ehdotan tapaamista.
      Halukas sinun kanssasi jatkamaan tutustumista on nainen, koska kyselee, miksi et ole kirjoittanut.
      Kiinnostunut on sinusta.
      Että sikäli kuulostaa hyvältä.

• ehdota treffejä

Vuoropuheluja on erilaisia. Aina ei tarvita liutaa kysymyksiä, vaan voi kirjoittaa itsestään juttuja vaikka samoja mitä toinenkin on kertonut itsestään. Esim. jos toinen kertoo työstään ja lomasuunnitelmistaan, niin itsekin voi automaattisesti kertoilla omasta työstään ja lomistaan.

Kyllä toista varmasti kiinnostaa kuulla sinun juttujasi, muutenhan hän olisi lopettanut kirjoittamisen. Miksette jo voisi tavatakin, jos kirjoittelu on jatkunut vaikka viikonkin?

• 5e67k67k

No kasvata ihmeessä hyvä mies pallit ja sovi tapaaminen.
      Pelkkä netissä kirjoittelu deittailumielessä on aika hyypiömäistä touhua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1109
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      922
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      767
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      57
      680
    5. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      605
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      30
      592
    7. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      177
      591
    8. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      140
      579
    9. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      576
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      555
    Aihe