Olen kiinnostunut yhdestä noin 50 vuotiaasta miehestä. Minun käsittääkseni hän on vapaa. Haluaisin jotenkin näyttää kiinnostukseni, mutta olen ollut melko epävarma koska emme tunne hyvin. Haluaisin pyytää hänet minun seuraksi jonnekin vaikka tapahtumaan. Voisin sanoa ettei kukaan pääse mukaan ja olisi tylsää mennä yksin. Mutta mikä kiinnostaa 50 vuotiasta miestä?
Viisikymppinen sinkkumies!
2
360
Vastaukset
- Mies metsään
Yleensä kalastus,tai kaikki metsästykseen liittyvä. Koirat on yksi tosi kiinnostuksen aihe. Ehkä liittyy metsästykseen. Pyydä lenkille ja sano,että haluat näyttää jonkun mukavan paikan sieltä. Itse esittelin kauniin riippusillan. Pyydä näyttämään hyvä sieni tai marjapaikka tai näytä ne itse. Lenkkipolku on hyvä tutustumispaikka.
- Fifties
Yllä olevat varmaan kiinnostaa jotakuta, mutta esim. minua ei sitten pätkääkään. Lähteä nyt samoilemaan metsään kauniin naisen kanssa? Ulos; muissa tapahtumissa kyllä voi piipahtaa, ei niin väliä missä, jos seura on viehättävää. Sen jälkeen voi käydä vaikka syömässä ja sopia jatkosta, tuleeko sitä vai ei... tähän asti jaksaa malttamaton mieskin, eihän meillä enää ole niin kiire :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782