Haluan lapsuuteni ihastuksen...

Deprineya...

Olen nyt 17-vuotias tyttö. En ole koskaan ihastunut keneenkään toiseen. Olen yksin viihtyvä tyttö ja pojat eivät koskaan murkkuiässä kiinnostaneet, mutta kauan sitten ihastuin palavasti:

Hän on nyt jo aikuinen, mutta ei käsittääkseni hirveästi itseäni vanhempi. Ihastus alkoi kauan sitten kun olin 5-vuotias ja hänen perheensä oli perheeni naapureina ja oli yhteiset juhlat. Ihastuin heti häneen, joka silloin oli vielä poika ja anelin äidiltäni, että saisin nukkua hänen vieressään ja äiti suostui. Tämä poika oli sellainen, josta kaikki pitivät. Ei siinä ollut mitään pahaa tai pervoa ja nukuin sitten hänen kanssaan yön yli ja ihanaa oli. Tämä on ihanin lapsuudenmuistoni.

Nyt oli taas sukupippalot ja tämä lapsuuteni ihastus oli paikalla ja hän taisi hymyillä minulle, ainakin kuvittelen niin. Nyt en saa unta tai pysty tekemään oikeastaan yhtään mitään. Miten saisin hänet omakseni? Tiedän, että se on utopiaa, mutta en ikinä antaisi itselleni anteeksi, jos en edes yrittäisi.

6

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jagdpanther

Sano sille "Tiedän mitä teit sinä kesänä!" Jos ei muista niin valotat hienovaraisesti vähän kerrallaan ja jos sittenkään ei muista niin sitten ujutat pieniä valkoisia valeita sekaan... "Meillähän oli niin ihana yö silloin, etkö muista?" Elä sitte ota tätä vinkkiä liian vakavasti...

• Ei kannata...

Se, että hän antoi pikkutytön nukkua vieressään hyvää hyvyyttään ei tarkoita, että hän olisi iskettävissä nyt monta vuotta myöhemmin.

• Deprineya...

Jagdpantherille: Kyllä hän muistaa. Hymy kertoi sen. Voi vaikuttaa typerältä, että kuvittelen hymyn merkinneen sitä, mutta tiedän sisimmässäni, että hän muistaa ja että hänkin piti minusta.

Ei kannatalle...: Olen siis varma, että hän piti minusta ja pitää varmasti vieläkin. Ei kai hän muutoin olisi huolinut minua viereensä nukkumaan. Hän olisi silloin vain kohteliaasti kieltäytynyt. Ehkä me vain voisimme sopia toisillemme. Ei kai nyt jokin noin 10 ikäero mitään haittaa.

Pitäisi vain koittaa rohkaista itsensä, olen vain aika ujo. En kai minä mitään menetä, jos kerron tunteeni.

• sfasfasfasfafsfas
        Deprineya... kirjoitti:

Jagdpantherille: Kyllä hän muistaa. Hymy kertoi sen. Voi vaikuttaa typerältä, että kuvittelen hymyn merkinneen sitä, mutta tiedän sisimmässäni, että hän muistaa ja että hänkin piti minusta.

Ei kannatalle...: Olen siis varma, että hän piti minusta ja pitää varmasti vieläkin. Ei kai hän muutoin olisi huolinut minua viereensä nukkumaan. Hän olisi silloin vain kohteliaasti kieltäytynyt. Ehkä me vain voisimme sopia toisillemme. Ei kai nyt jokin noin 10 ikäero mitään haittaa.

Pitäisi vain koittaa rohkaista itsensä, olen vain aika ujo. En kai minä mitään menetä, jos kerron tunteeni.

Nykyään ainakin miehille enenevässä määrin sanotaan että älä tee mitään tunteentunnustuksia. Sellainen on pääasiassa tarpeetonta dramatiikkaa. Sen kun vaan tomii tunteidensa pohjalta, niin näkyyhän ne sitten rivien välissä. En tiedä päteekö sama ohje naisille, mutta en ainakaan itse erityisemmin kaipaa kuulla mitään tunteentunnustuksia. Ensisijaisesti tulisi vaivaantunut olo, sellainen että mitähän toi nyt minusta haluaa.

Suora puhe kyllä kelpaa, ei siinä. Ja kai jotakin voi rakentatavastikin mainita tunteistaan, etenkin torjuessaan jotain. Mietinkin tässä lähinnä juuri jotain sellaista odotuksien keskittämistä johonkin tunnustukseen ja sitten pettymystä kun siitä ei seuraakaan mitä toivoi seuraavan, vaikka toinen pitäisikin sinusta.

• hmmmmmmmmmmmmm

Oletpas itsevarma.. ehkä jopa liiankin

• Lovegirlalwaysforyou

Ihanaa!!!!!!

Olin itse samassa tilanteessa yhdeksän vuotiaana ja nukuin 22-vuotiaan miehen vieressä. Eikä siinä ollut mitään pedoa. Halusin vain hellyyttä turvalliselta ihastukselta ja sain sitä.

Tunsin itseni ihan prinsessaksi ja että olen maailman tärkein ihminen. En voi sanoin kuvailla sitä ihanuutta, miten sain.

Olen jo seurustellut joitakin kertoja, mutta kokemukseni on aina se ihanin ja mikään ei voi mennä sen edelle!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      388
      4385
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      148
      3759
    3. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      103
      2725
    4. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2441
    5. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      17
      2264
    6. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      16
      2012
    7. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      151
      1932
    8. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1868
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      120
      1836
    10. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1419
    Aihe