Tässä meidän tilannetta. Olemme reilut kolmikymppinen pariskunta, pari mahtavaa lasta ja naimisissa. Yhdessä olemme olleet kymmenen vuotta.
Olen ollut viimevuosina kokoajan se aktiivisempi osapuoli mitä tulee romantiikkaan ja aloitteiden tekemiseen makuukammarin puolella. Uusiakin juttuja olemme kokeilleet. Miten saisin vaimoni syttymään ja tekemään aloitteita?
Olen itsestäni huoltapitävä, urheilullinen ja työelämässä menestyvä mies. Pidän kotona siisteydestä ja järjestyksestä. Toki joskus käy niin että rouva muistuttaa että sitä imuria pitäisi ulkoiluttaa sieltä siivouskaapista. Ruoan laittoon minua ei tarvitse käskeä. Minä pidän siitä.
Kaikenkaikkiaan meillä menee pariskuntana aivan mahtavasti. Mutta palataanpa tuohon asiaan. Naiset kertokaapa te mitä minun tulisi tehdä? vai onko vika kenties itsessäni että olen toiseen verrattuna.. "liiankin" romanttinen.
Hiipuuko romantiikka 10 aviovuoden jälkeen?
miekkonen321
0
120
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921796- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673