Ex:n talon edestä päivittäin kävelevä

Mikkeli7918

Hei!

En tiedä kuuluuko kysymykseni tälle palstalle, mutta kysyisin eron kokeneilta Miksi-kysymyksen.

Ex-vaimoni kävelee lähes päivittäin talomme edestä, aloitti kävelemisen kun kuuli minulla olevan uusi puoliso. Olemme asuneet aina samalla kylällä, mutta emme ole kertaakaan avioeron jälkeen törmänneet. Nyt kävelee koko ajan talomme edestä, jopa naapurimme ovat alkaneet ihmetellä miksi yllättäen hän päivittäin kävelee ohitsemme.

Miksi hän kävelee ohitsemme? Pikku hiljaa ei enää naurata vaan suoraan sanottuna ottaa päähän! Uudelle puolisolleni avoimesti kertonut kuka hän on ja yhdessä olemme asialle nauraneet, mutta miksi ihmeessä kulkea tietäpitkin, joka ei virallisesti vie mihinkään, eikä lenkkeilyn kannalta ole laisinkaan järkeävä?

5

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole varovainen

Hän haluaa nyt iskeä kapuloita rattaisiin.
      Älä provosoidu, anna kävellä, käy vaikka tarjoamassa juotavaa, kävely kuivattaa hoh.

Mutta valitettavan usein tuo ei jää tuohon, valmistaudu että tuosta ihmisestä voi kuoriutua ulos aivan toinen ihminen kuin minkä olit aikaisemmin tuntenut. Et välttämättä pidä näkemästäsi...

Katkeruus ja ilkeys voi tehdä ihmisestä jotakin aivan kamalaa.

Kerron tätä nyt kokemuksesta, tuomarit ja poliisit varoittivat kyllä ajoissa mutta en olisi ikinä uskonut mitä tuleman piti.

• yököttäääääääääää

Olisit ollut uskollinen- Kysymys kuuluu siinä mielessä palstalle. olet vastenmielinen tapaus.

• Mikkeli7918

En minä häntä koskaan pettänyt, hän löysi uuden avioliittomme aikana ja ollut siitä asti hänen kanssaan, yritti tulla takaisin, en ottanut vaan jatkoin elämääni. Nyt kun minulla on uusi puoliso, kulkee hän taloni edestä. Ei kaikki miehet petä.

• sulostuttajat

Tuo kuuluu juuri tuollaisten henkilöiden käytökseen, ensin itse haluavat eron mutta se toinen ei saa löytää onnea ja auta armias jos se toinen vielä saa jonkun "hyvän" kumppanin siitä se riemu repeää!

• Lenkkipolku1

Ai, muaallakin päin Suomea tuota toimintaa? Tyhmää, kyseessä kuitenkin kohta 60-vuotias ihminen joka täällä kävelee =) Itse en kyllä alentuisi moiseen, en vaikka kuinka tuntuisi pahalta. Mielestäni "vähän" hatullahuitaistun hommaa. Ehkä ymmärtäisin jos olisi kyse teinistä =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      169
      6423
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      76
      5319
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3715
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3345
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      174
      2679
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      74
      2315
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2078
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      29
      1641
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1576
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      98
      1316
    Aihe