Puhelimeni soi, mutta en vastannut

nöösi_poika

Puhelimeni soi, mutta en ehtinyt vastata. Soitin takaisin, mutta soittaja ei vastannut.

Kukahan se oli? Yrittikö joku nainen lähestyä minua ja pyytää ulos? Sitä joudun nyt miettimään koko loppu elämäni ajan.

Oletko sinä saanut mysteeripuheluita?

8

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikisinkku M

Yhden työkaverin tyttöystävä joskus aikoinaan soitteli useampaankin kertaan kännykkään ja aina katkaisi puhelun juuri kun vastasin tai sitten sieltä ei kuulunut mitään, viimein se sitten uskalsi avautua ja kertoa vähän ihastuneensa. Luulisi että romanttisen jännää mutta kun se kaveri oli hyvä tyyppi ja muijansa jakari joka ei mitenkään kiinnostanut niin harmitti kaverin puolesta ja valehtelin sille lutkalle että minulla on jo joku vaikkei ollutkaan.

• keksi jotain uutta

Hahhahhahhahhah, huono vitsi. Sua ei koskaan kukaan ole yrittänyt iskeä tumpelo-

• nöösi_poika

Haaveeni on, että joskus joku nainen soittaisi minulle. Olen saanut puhelun naiselta viimeksi vuonna 1998. Hän oli lukioluokkakaveri. Tyttö joka oli ihastunut minuun. Valitettavasti tajusin sen aivan liian myöhään, kun nainen oli jo löytänyt itselleen kundikaverin ja paneskellut ympäriinsä liian monta kertaa.

• Vakuutan, että minä se soittaja en ainakaan ollut. :)

Kyllähän noita mysteeripuheluita tulee aika useinkin, mutta eipä ole tullut mieleenkään, että siellä joku salainen ihailija voisi olla. Lähinnä ajattelen, että joku v*ttupää puhelinmyyjä siellä joko piruuttaan pilareita kilauttelee työnantajan laskuun, tai sitten on oikeasti niin saapas, ettei tule mieleen, että puhelimen kaivamiseen repusta voi joskus kulua hiukan yli se 2 sekuntia, jonka ajan puhelin soi. En ole koskaan soittanut takaisin, mikä on luultavasti hyvä, sillä eipä minulla olisi muuta sanottavaa ollut, kuin haukkua soittaja pataluhaksi idiootin puhelinkäytöksensä takia, olkootpa minkälainen adonis tahansa.

• olisko näin

Tietääkseni tietokone soittaa usein puhelinmyyjän puolesta. Eli kone soittaa lukuisiin numeroihin ja kun joku onneton menee vastaamaan niin myyjä "hyppää langalle" mukaan. Joskus ainakin kun olen hölmöyttäni mennyt vastaamaan niin on tuntunut että myyjäkin aluksi vähän pallo hukassa siellä toisessa päässä.

• nöösi_poika

"mutta eipä ole tullut mieleenkään, että siellä joku salainen ihailija voisi olla."

Etkö koskaan ole salaa toivonut mielessäsi, että joku joka on ihastunut sinuun on onkinut jostain tietoonsa sinun numeron ja sitten soittaa kertoakseen suoraan, että on vähän kiinnostunut sinusta ja haluaisi tavata?

• Joo. Puhelinmyyjiltä, vääristä numeroista ja viranomaisilta.

Noin muuten tuli mieleen exäni hyvä kaveri. Miehen piti soittaa yhteen liikkeeseen. Yksi numero poikkesi yhdellä numerolla, joten se soitti silloisen avokkini kaverille. Juttelivat mukavia ja päätyivät ensin treffeille ja lopulta monivuotiseen avoliittoon. Ei hullummin. ;-)

• ohhoh :=0

"Miehen piti soittaa yhteen liikkeeseen. Yksi numero poikkesi yhdellä numerolla, joten se soitti silloisen avokkini kaverille. Juttelivat mukavia ja päätyivät ensin treffeille ja lopulta monivuotiseen avoliittoon. Ei hullummin. ;-) "

Oho :o

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      34
      3148
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      97
      1654
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      136
      1545
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1385
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      91
      1260
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      26
      1139
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      56
      1045
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      231
      989
    9. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      270
      971
    10. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      125
      970
    Aihe